Kouluvuosi päättyi, ja tenetissäkin pidettiin juhlapuheita. Pääpuhujaksi oli kutsuttu joku, hemohess -hemmo, jonka puhe koostui seuraavista sanoista. Urheilu, urheilla, urheilua ,urheilijat urheilulla. Seuraavaksi eniten toistui sanat. Minä, minun, minulla, minunkin, minulle. Muisti myös mainita, olevansa myös insinööri.
Minä,urheilu minä minä urheilu urheilu....
8
609
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että joku on puhunut asiaa ja vielä mistä itse on tiennyt.
- Anonyymi
Helevetin hyvä kirjoitus😅😄😂👍
- Anonyymi
Varmaan sen kommunisti rehtorin kavereota
- Anonyymi
Hemmola oli himot kasvanut puhues.
- Anonyymi
10€/h tenniskentän käyttö maksu per naama onkin ihan hyvä hinta suoraan sanottuna..Täyttä paskaa sotkamon kunta nyt suoltaa ihmisille ja rahan kiilto niillä on silmissä ei muuta.!!!
- Anonyymi
Sen päivän kun näkis että joku tuolla hiukan kentällä olisi pelaamassa, saati vieressä olevilla lentopallo kentillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen päivän kun näkis että joku tuolla hiukan kentällä olisi pelaamassa, saati vieressä olevilla lentopallo kentillä.
Juu ja kunta kunnostaisi hiukan tenniskentän. Tähän asti pelaajat huoltaneet kenttää toisin kuin koppipelin pelaajat.
- Anonyymi
Kertoiko oliko liikennelupa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1053058Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141877- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561780Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951177
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581122
- 591107
- 67962