Kouluvuosi päättyi, ja tenetissäkin pidettiin juhlapuheita. Pääpuhujaksi oli kutsuttu joku, hemohess -hemmo, jonka puhe koostui seuraavista sanoista. Urheilu, urheilla, urheilua ,urheilijat urheilulla. Seuraavaksi eniten toistui sanat. Minä, minun, minulla, minunkin, minulle. Muisti myös mainita, olevansa myös insinööri.
Minä,urheilu minä minä urheilu urheilu....
8
654
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että joku on puhunut asiaa ja vielä mistä itse on tiennyt.
- Anonyymi
Helevetin hyvä kirjoitus😅😄😂👍
- Anonyymi
Varmaan sen kommunisti rehtorin kavereota
- Anonyymi
Hemmola oli himot kasvanut puhues.
- Anonyymi
10€/h tenniskentän käyttö maksu per naama onkin ihan hyvä hinta suoraan sanottuna..Täyttä paskaa sotkamon kunta nyt suoltaa ihmisille ja rahan kiilto niillä on silmissä ei muuta.!!!
- Anonyymi
Sen päivän kun näkis että joku tuolla hiukan kentällä olisi pelaamassa, saati vieressä olevilla lentopallo kentillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen päivän kun näkis että joku tuolla hiukan kentällä olisi pelaamassa, saati vieressä olevilla lentopallo kentillä.
Juu ja kunta kunnostaisi hiukan tenniskentän. Tähän asti pelaajat huoltaneet kenttää toisin kuin koppipelin pelaajat.
- Anonyymi
Kertoiko oliko liikennelupa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 231612
- 301606
- 1531445
- 341243