Tämä on tositarina noin vuoden takaa.
Käyn melko usein USVideossa imettämässä kulliani ja nuolettamassa persettäni alistuvilla ja palvelualtteilla kavereilla. On mukava vaan istua tuolilla ja katsella videoita ovi avoinna, samalla runkkailla 19 cm sheivattua kulliani.
Käytännössä aina ovelle tulee joku katselemaan ja ei tarvitse kuin pieni kutsu katselialle, niin he tulevat koppiin ja menevät kyykkyyn jalkojeni väliin alkaen imemään mua, on kertoja, että 5-6 kaveria on imenyt parin tunnin aikana ja silloin tällöin on joku, joka siirtyy kyrvän kimpusta nuolemaan palleja ja välilihaa, kunnes uskaltautuu persereiän kimppuun.
Viimeksi näin kävi myös keski-ikäisen kaverin kanssa ja sain nauttia kuumasta kielestä reiälläni, samalla itse runkkaillen rauhallisesti, aloin olemaan jo lähellä laukeamista, kun oviaukkoon tuli parrakas kaveri kulli ulkona housuista ja olikin melkoinen... niin paksu ja enkä noin 20-senttinen nuija. Olin niin kiihkoissani, että otin kiinni hänen kullistaan ja toin sen huulilleni. Kulli oli niin paksu, että ei meinannut mahtua suuhun kuin terskan osalta.
Siinä sitten kolmistaan touhuttiin, minä keskellä istuin tuolilla, jalat koukussa nostettuina, kun toinen nuoli ja itse otin suihin kolmannelta.
Ei kauaa tarvittu, kun tunsin että laukea ja kerroin se nuolijalle, joka otti koko lastin suuhunsa, ei niellyt, mutta nuoli kullini kyllä puhtaaksi lopuksi.
Mutta varsinainen tarina siis oli noin vuosi sitten, kun istuin jälleen samassa kopissa ja ovelle tuli noin parikymppinen aasialainen nuorimies blondattuine hiuksineen, itseasiassa melko hyvännäköinen poju, itse olen siis reilu viiskymppinen.
Poika pyysi mua seisomaan alastomana eteensä, kietoi kätensä kaulaani ja alkoi suutelemaan, hyvin suutelikin. Samalla piti mun seisovasta kullista kiinni ja runkkaili sitä hitaasti.
Suutelun jälkeen pyysi mua kääntymään selin häneen päin ja meni polvilleen perseeni taakse ja muitta mutkitta levitti pakarani ja suoraan kieli reiälleni ja aloitti uskomattoman kiimaisesti nuolemaan reikääni välillä koettaen työntää kieltään sisään.
Hetken näin tehtyämme samoin, että mennään siihen koppiin, jossa on nahkainen pitkä penkki, että voin naida häntä. Niin menimme ja poika riisui omat vaatteensa myös. Hetken halailimme ja suutelimme alastomat vartalot kiinni toisissamme, samalla kun molempien kullit olivat kovina ja koskettivat toinen toistaan.
Poika pyysi mut istumaan penkille, nosti jalkani päänsä yläpuolelle ja aloitti uudelleen nuolemaan mua. Ei ollut ensi kertaa asialla, koska osasi niin hyvin ja tuntui itsekin nauttivan puuhasta.
Sitten vaihdettiin paikkoja ja laitoin kortsun itselleni samalla kun poika rasvasi oman reikänsä. Hänellä oli uskomattoman pieni ja kiinteä vartalo, joka kyllä kiihotti mua suunnattomasti, joten kullini oli tosissaan kovana.
Poika ei ollut mitenkään kauhean tiukka vaan kullini upposi melko helposti häneen ja käytännössä yhdellä työnnöllä upotin sen aivan loppuun saakka.
Nain häntä noin kymmenen minuuttia, jonka jälkeen hieman oma kovuus tuntui veltostuvan, jolloin otin kullini ulos ja heitin kortsun roskikseen. Istahdin uudelleen penkille ja kaveri alkoi imeä uudelleen ollen kontillaan itse penkillä. Asento mahdollisti sen, että pääsin työntämään samalla pari sormeani hänen reikäänsä ja nussin sormillani häntä, hänen imiessä samalla mua. Poika oli ihan karvaton ja todella kiihottava femboy tyyppi.
Lopulta kullini alkoi uudelleen kovettua ja hän pyysi mua panemaan uudelleen. Seisoi kumarassa edessäni, nojaten penkkiin käsillään ja veti mua kullistani kohti reikäänsä. Hän olisi toivonut, että olisin nussinut paljaaltaan, mutta onneksi oli vielä sen verran järkeä päässä, että kieltäydyin ja laitoin uuden kortsun kullin päälle.
Sitten uudelleen panemaan, nyt takaapäin tuota uskomattoman pientä ja kiinteää pojan persettä. Nain uudelleen noin kymmenen minuutti samalla nauttien näystä ja kourien hänen vartaloaan, kunnes alkoi tuntua, että laukeaminen on lähellä.
Vedin kullin ulos ja otin kortsun jälleen pois ja aloin runkkaamaan. Poika tulo polvilleen eteeni pitäen suutaan auki, jonne lopulta laukesin.
Tämä oli upea kokemus, yksi upeimmista, joita homostelun saralla olen kokenut.
Nyt kun kirjoitin tätä, niin päätin että lähden tänään myös käymään tuolla USVideossa, heti kun se aukeaa. Josko vaikka tapahtuisi jälleen jotain yhtä kivaa, kuin mitä nämä kaksi tapahtumaa olivat.
Nuorta aasialaispoikaa USVideossa, tositarina
Anonyymi-ap
1
379
Vastaukset
- Anonyymi
Spedellä taas skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674074Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181702- 1161536
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521326
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451099
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078