Oon 50+ mies, joka jo nuorena poikana tykkäsi olla alasti. Monesti mm. lähimetsässä kävin kuljeksimassa alasti. Oli mukava tunne pippeli paljaana olla. Ja tykkäsin katsella muita alasti, jos esim. saunottiin porukalla, eikä mua ujostuttanut yhtään olla alasti. Muita, jotka tykkäsi nakuilla jo pienenä?
Alasti jo nuorena
11
856
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen 6-kymppinen m ja ollut jo lapsesta saakka alasti. Silloin sai pikkulapset olla ihan lain mukaan esimerkiksi rannoillakin alasti 10v asti. Vanhempanakin pystyi uimaan ja ottamaan aurinkoa ilman vaatteita, kun meni jollekin syrjäisemmälle rantakalliolla, jossa ei ollut paljoa väkeä. Valtava nautinto, eikä kukaan pahastu.
- Anonyymi
Joo näin on. Nykyään on niin kauheaa jos nähdään alastomuutta vaikka vahingossa vähän jossain. Itselle alastomuus aina osa mua. Olen voinut aina olla kotona alasti, pihalla myös. Eikä uimahallissa ole tarvinnut peitellä ja häpeillä vartaloa. JOillekin se alasti oleminen ja alastomuuden näkeminen on niin kauheaa, miksi, ihmettelen vaan, kaikilla meillä se alaston vartalo siellä vaateiden alla on.
Miesvm-70 kirjoitti:
Mukava olla luonnossa alasti, käydä uimassa, ym
Nyt aurinko paistaa ja on lämmin, hyvä mennä auringonotton nyt nakuna
Minä olen nyt viiskymppisenä miehenä alkanut pitämään alasti olemisesta. Yksin ollessa olen alasti ja nukun nykyään alasti. Harmittaa vaan, miten siihen suhtaudutaan niin kriittisesti. Jos en häiritse ketään olemalla alasti, niin mikä siinä on niin kamalaa?
- Anonyymi
Vaatii vain ripauksen rohkeutta lisää että olet alasti oma itsesi. Tsemppiä jatkoon ja nauti olosta ilman kiristäviä ja peittäviä vaatteita.
- Anonyymi
M66 vanhemmalla iällä olen alkanut viihtymään nakuna, kotona nakuilen usein, nukun nakuna.
Ei ole paljon ollut tänä kesänä päiviä, että olisi ulkona ollut mukava alasti. Sisällä vaan pitänyt nakuilla.
- Anonyymi
Ja kuitenkin kiinnostaa tulla kommentoimaan
- Anonyymi
Itselläni kiinnostus toisiin poikiin heräsi jo hyvin nuorena ja nakuilu oli tietyllä tavalla yhteydessä omaan kiihottumiseen. Tykkäsin saunoa toisten poikien kanssa, uida alasti ja vaihtaa vaatteita hitaan kaavan mukaan.
Ja kas kummaa, yleensä pippeli pompahti pystyyn ja jos muut kiinnostuivat pienestä erektiostani pääsin esittelemään sitä vähän enemmänkin. Ja siitä oli vuorostaan lyhyt matka siihen että sai houkuteltua muita yhteisiin runkkuleikkeihin ja joskus muuhunkin. - Anonyymi
Olisi kiva nähdä se Satakunta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145