Oon 50+ mies, joka jo nuorena poikana tykkäsi olla alasti. Monesti mm. lähimetsässä kävin kuljeksimassa alasti. Oli mukava tunne pippeli paljaana olla. Ja tykkäsin katsella muita alasti, jos esim. saunottiin porukalla, eikä mua ujostuttanut yhtään olla alasti. Muita, jotka tykkäsi nakuilla jo pienenä?
Alasti jo nuorena
6
461
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen 6-kymppinen m ja ollut jo lapsesta saakka alasti. Silloin sai pikkulapset olla ihan lain mukaan esimerkiksi rannoillakin alasti 10v asti. Vanhempanakin pystyi uimaan ja ottamaan aurinkoa ilman vaatteita, kun meni jollekin syrjäisemmälle rantakalliolla, jossa ei ollut paljoa väkeä. Valtava nautinto, eikä kukaan pahastu.
- Anonyymi
Joo näin on. Nykyään on niin kauheaa jos nähdään alastomuutta vaikka vahingossa vähän jossain. Itselle alastomuus aina osa mua. Olen voinut aina olla kotona alasti, pihalla myös. Eikä uimahallissa ole tarvinnut peitellä ja häpeillä vartaloa. JOillekin se alasti oleminen ja alastomuuden näkeminen on niin kauheaa, miksi, ihmettelen vaan, kaikilla meillä se alaston vartalo siellä vaateiden alla on.
Miesvm-70 kirjoitti:
Mukava olla luonnossa alasti, käydä uimassa, ym
Nyt aurinko paistaa ja on lämmin, hyvä mennä auringonotton nyt nakuna
Minä olen nyt viiskymppisenä miehenä alkanut pitämään alasti olemisesta. Yksin ollessa olen alasti ja nukun nykyään alasti. Harmittaa vaan, miten siihen suhtaudutaan niin kriittisesti. Jos en häiritse ketään olemalla alasti, niin mikä siinä on niin kamalaa?
- Anonyymi
Vaatii vain ripauksen rohkeutta lisää että olet alasti oma itsesi. Tsemppiä jatkoon ja nauti olosta ilman kiristäviä ja peittäviä vaatteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466314
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284297- 952834
- 412247
- 332042
- 491984
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481