Alasti jo nuorena

Anonyymi-ap

Oon 50+ mies, joka jo nuorena poikana tykkäsi olla alasti. Monesti mm. lähimetsässä kävin kuljeksimassa alasti. Oli mukava tunne pippeli paljaana olla. Ja tykkäsin katsella muita alasti, jos esim. saunottiin porukalla, eikä mua ujostuttanut yhtään olla alasti. Muita, jotka tykkäsi nakuilla jo pienenä?

11

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen 6-kymppinen m ja ollut jo lapsesta saakka alasti. Silloin sai pikkulapset olla ihan lain mukaan esimerkiksi rannoillakin alasti 10v asti. Vanhempanakin pystyi uimaan ja ottamaan aurinkoa ilman vaatteita, kun meni jollekin syrjäisemmälle rantakalliolla, jossa ei ollut paljoa väkeä. Valtava nautinto, eikä kukaan pahastu.

• Anonyymi

Joo näin on. Nykyään on niin kauheaa jos nähdään alastomuutta vaikka vahingossa vähän jossain. Itselle alastomuus aina osa mua. Olen voinut aina olla kotona alasti, pihalla myös. Eikä uimahallissa ole tarvinnut peitellä ja häpeillä vartaloa. JOillekin se alasti oleminen ja alastomuuden näkeminen on niin kauheaa, miksi, ihmettelen vaan, kaikilla meillä se alaston vartalo siellä vaateiden alla on.

• Mukava olla luonnossa alasti, käydä uimassa, ym

• Miesvm-70 kirjoitti:

Mukava olla luonnossa alasti, käydä uimassa, ym

Nyt aurinko paistaa ja on lämmin, hyvä mennä auringonotton nyt nakuna

• Minä olen nyt viiskymppisenä miehenä alkanut pitämään alasti olemisesta. Yksin ollessa olen alasti ja nukun nykyään alasti. Harmittaa vaan, miten siihen suhtaudutaan niin kriittisesti. Jos en häiritse ketään olemalla alasti, niin mikä siinä on niin kamalaa?

• Anonyymi

Vaatii vain ripauksen rohkeutta lisää että olet alasti oma itsesi. Tsemppiä jatkoon ja nauti olosta ilman kiristäviä ja peittäviä vaatteita.

• Anonyymi

M66 vanhemmalla iällä olen alkanut viihtymään nakuna, kotona nakuilen usein, nukun nakuna.

• Ei ole paljon ollut tänä kesänä päiviä, että olisi ulkona ollut mukava alasti. Sisällä vaan pitänyt nakuilla.

• Anonyymi

Ja kuitenkin kiinnostaa tulla kommentoimaan

• Anonyymi

Itselläni kiinnostus toisiin poikiin heräsi jo hyvin nuorena ja nakuilu oli tietyllä tavalla yhteydessä omaan kiihottumiseen. Tykkäsin saunoa toisten poikien kanssa, uida alasti ja vaihtaa vaatteita hitaan kaavan mukaan.

Ja kas kummaa, yleensä pippeli pompahti pystyyn ja jos muut kiinnostuivat pienestä erektiostani pääsin esittelemään sitä vähän enemmänkin. Ja siitä oli vuorostaan lyhyt matka siihen että sai houkuteltua muita yhteisiin runkkuleikkeihin ja joskus muuhunkin.

• Anonyymi

Olisi kiva nähdä se Satakunta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      303
      11669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4289
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe