sekoilu oikein? https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8577699
Mikä juttu tää paikkajako
24
257
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut vallanhimoiset rotat ahmivat sitä valtaa poskiinsa kuin pienet hamsterit.
- Anonyymi
Ei Imatralla osata kuin riidellä!
- Anonyymi
Vai, että oikein oikeusmurha😂 ehkä liiallinen vallanhimo on sekoittanut pään.
- Anonyymi
Puupään.
- Anonyymi
Ei ottanut paikkaa vastaan.
- Anonyymi
Kalifin paikkoja ei ole kuin yksi kerrallaan.
- Anonyymi
Niin, mutta jos tahtoo Kalifiksi Kalifin paikalle?
- Anonyymi
Vallanhimo saattaa sokaista ja ihminen saattaa kuvitella olevansa muuta mitä oikeasti on.
- Anonyymi
Imatran omat elokapina somehuorat jaksaa itkeä😭
- Anonyymi
Parempiosainen kansalainen tuli paikalle haukkumaan muut. Yllätys :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempiosainen kansalainen tuli paikalle haukkumaan muut. Yllätys :D
Oliko tuossa jotain haukkumista mielestäsi? Ei ketään kiinnosta jonkun keski-iän ylittäneen huuhaa ukkelin avautuminen, kun ei saanut sitä mitä halusi. Moni varmaan haluasi vähän kaikkea mutta emme elä paratiisissa vaan Imatralla ja tämä ei todellakaan ole paratiisi. PS. Kateus ansaitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuossa jotain haukkumista mielestäsi? Ei ketään kiinnosta jonkun keski-iän ylittäneen huuhaa ukkelin avautuminen, kun ei saanut sitä mitä halusi. Moni varmaan haluasi vähän kaikkea mutta emme elä paratiisissa vaan Imatralla ja tämä ei todellakaan ole paratiisi. PS. Kateus ansaitaan.
Minuu ainakin kiinnostaa että puhu vaan omasta puolestasi. Somehuoriksi nimittelyä ei taideta mieltää kehumiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuu ainakin kiinnostaa että puhu vaan omasta puolestasi. Somehuoriksi nimittelyä ei taideta mieltää kehumiseksi?
No ei ole kehumista vaan yleinen nimitys sellaisesta henkilöstä, jolla on pakkomielle kommentoida asioita jatkuvasti somessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole kehumista vaan yleinen nimitys sellaisesta henkilöstä, jolla on pakkomielle kommentoida asioita jatkuvasti somessa.
Toiset on somessa aktiivisimpia kuin toiset. Ei siinä sen kummempaa. Itselleni on aivan se ja sama kuinka paljon joku on somessa. Ei kuulu minulle heidän elämänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset on somessa aktiivisimpia kuin toiset. Ei siinä sen kummempaa. Itselleni on aivan se ja sama kuinka paljon joku on somessa. Ei kuulu minulle heidän elämänsä.
No ne on somehuoria kuitenkin, kiinnosti tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ne on somehuoria kuitenkin, kiinnosti tai ei.
Ei ne ole. Sinulla on vain jokin kummallinen tarve päästä heitä nimittelemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole. Sinulla on vain jokin kummallinen tarve päästä heitä nimittelemään.
Somehoroja ei mitään muuta.
- Anonyymi
Demari antoi koko kaupunkin päätösvallan Kokkarille ettei Emiilio vaan pääse mihinkään .
- Anonyymi
Olet väärässä. Siellä äänestetään päätöksistä. Ei kokoomus mitään päätä senkin harhainen piipertäjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Siellä äänestetään päätöksistä. Ei kokoomus mitään päätä senkin harhainen piipertäjä.
- Anonyymi
Kieltäytyi paikasta: "En ole käytettävissä Imatran tarkastuslautakunnan varapuheenjohtajan tehtävään. En ole ollut halukas tähän pestiin missään vaiheessa, enkä koe omaavani osaamista ko.tehtävään".
- AnonyymiUUSI
Juuso hyppäsi Urpon kelkkaan!!!
En enää koskaan äänestä Juusoa - AnonyymiUUSI
Kaikista tyhmimpiä tässä on ne äänestäjät jotka äänesti samat riidankylväjät jatkokaudelle.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä ei olisi pitänyt vihreitä äänestää. Ei mene kauan, kun tuo porukka leviää käsiin liian monta säätäjää ja mielesäpahoittajaa on tuossa sakissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760