Ozempic on lumelääke

Anonyymi-ap

Sain Ozempic reseptin reilu puolivuotta sitten.
Ruokahaluun ei ole vaikutusta.
Paino jökottää samassa 110 kg lukemassa, kuten se on jököttänyt useita vuosia.

4

406

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni oli alkuun ihan samanlainen olo, että Ozempic ei tee mitään. Söin samalla tavalla kuin ennenkin ja paino pysyi paikallaan kuukausitolkulla. Mutta huomasin myöhemmin, että vaikutus voi tulla viiveellä ja lisäksi annoksen nostolla on iso merkitys. Joillekin 0,25 mg ei riitä mihinkään, se on enemmänkin totutteluannos.

Kun annosta nostettiin, ruokahalu alkoi vähentyä ja pikkuhiljaa tuli myös muutoksia painossa. Ei se ollut mikään nopea ihmelääke, vaan enemmänkin tasainen apu arjessa. Toisilla taas toimii heti ja näkyy jo ensimmäisinä viikkoina. Täällä on aika hyvin koottu tietoa siitä, miten lääke yleensä toimii ja mitä odottaa https://medilux.fi/ozempic/

Haluan myös sanoa, että sivuvaikutukset voivat vaihdella yhtä paljon kuin teho. Minulla oli alkuun pahoinvointia ja närästystä, mutta se helpotti ajan kanssa. Yhdellä kaverilla taas ei tullut mitään sivuoireita, mutta myöskään paino ei juuri liikkunut. Eli aika yksilöllistä. Jos ei tule vaikutusta pitkänkään ajan jälkeen, kannattaa lääkärin kanssa miettiä vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Oletko itse oikeasti potilas, jolla on omaa Ozempic-kokemusta, vai oletko tuon Medilux-sivuston takana vaikuttava Rishat Jarullin -niminen lääkäri, joka mainostaa täällä klinikkaansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse oikeasti potilas, jolla on omaa Ozempic-kokemusta, vai oletko tuon Medilux-sivuston takana vaikuttava Rishat Jarullin -niminen lääkäri, joka mainostaa täällä klinikkaansa?

En ole todellakaan lääkäri, vaan ihan oikea potilas. Ymmärrän kyllä epäilyn, netissä on kaikenlaista piilomainontaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      438
      1886
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1227
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      69
      1125
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      111
      1110
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      964
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      773
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe