Tik-Takin Nea ja Uniklubin laulaja Jussi muuttavat saman katon alle Manseen.
TIK-TAKIN Nea ja Uniklubin Jussi muuttavat yhteen
15
6595
Vastaukset
- 3CM
SEHÄN ON VÄHÄN PULLAMÖSSÖN NÄKÖINEN KAVERI.
NO, NE JUST KETKÄ ANSAITSEVAT TOISENSA....
MOLEMMAT TOSI LEUHKOJA...- pohjanmaalta
äkkiä paita päälle ja parturiin.
Meillä Pohjanmaalla ei tuollaiset kananpoijat kukkoile kauan.
- olleet...
yhdessä jo monta vuotta. kihlatkin vaihdettu. kai sitä nyt yhteen voi muuttaa.
- provinssirock
provinssi 2005 , mukana olleena , en muuttaisi, ellen haluaisi että koko suomen kansa nauraa mulle.
niin, ja sillä jussullu on muuten hirvee tukka, luuleeko se että se on siisti. voi, voi reppanaa.
- Nea Mokkila fani
En ihan usko tota Tre juttua, koska Tiktakhan takoo rahaa täällä hetkellä aivan sairaasti ja muu bändi on hesassa ja silloin tulis matkaa harkkoihin ja Nea on niin hemmoteltu kakara että ei se minnekään korpeen mee.
- manserock
Niin no Uniklubi tahkoo kanssa tällä hetkellä hyvin rahaa ja bändistä asuu kaikki muut Jussia ja Teemua lukuunottamatta Tre:lla, nuo kaksi Helsingissä eikä tietääkseni paljoa haittaa treenaamista, mutta koska Nea kuulemma viihtyy niin hyvin täällä reilun 200 000 asukkaan korvessa, ovat kai suunnitelleet muuttoa Tre:lle jo jonkin aikaa.
- kestää!!!
Neahan on bi-sexuaali, viihtyy myös tyttöjen kanssa. Voihan se jätkä tietysti tykätäkin sellasesta naikkosesta.
On muuten vieläpä hyvin leuhka ämmä.- ASSA
Tokkopa kestää, leuhka Stadin tyttö ei kestä juntteja kauaa. Toi on todellinen nirppanokka, oli jo sitä kouluaikana.
- :))
ASSA kirjoitti:
Tokkopa kestää, leuhka Stadin tyttö ei kestä juntteja kauaa. Toi on todellinen nirppanokka, oli jo sitä kouluaikana.
Voi teitä rakkaita! :D
Oon ollut Nean ystävä yläasteelta lähtien, ja voin kokemuksesta sanoa, että Nea ei todellakaan ole mikään "Stadin nirppanokka"! Erittäin fiksu neiti. Kuten sanoin jo tuolla jossain muuallakin, että tuo niiden "tehtävä", eli julkkiksena oleminen, vaatii sitä pientä kusipäisyyttä. Sä et yksinkertaisesti pärjää tuolla maailmalla jos sä sokeasti luotat jokaiseen vastaantulijaan yms.
Tiedän kyllä kaikkien näiden teidän Jussi&Nea-juttujen oikean laidan, mutta Nea on ne mulle kertonut koska luottaa muhun, ja aion olla luottamuksen arvoinen. (Mut saa haukkua tämän takia aivan vapaasti.:)) - muhu
:)) kirjoitti:
Voi teitä rakkaita! :D
Oon ollut Nean ystävä yläasteelta lähtien, ja voin kokemuksesta sanoa, että Nea ei todellakaan ole mikään "Stadin nirppanokka"! Erittäin fiksu neiti. Kuten sanoin jo tuolla jossain muuallakin, että tuo niiden "tehtävä", eli julkkiksena oleminen, vaatii sitä pientä kusipäisyyttä. Sä et yksinkertaisesti pärjää tuolla maailmalla jos sä sokeasti luotat jokaiseen vastaantulijaan yms.
Tiedän kyllä kaikkien näiden teidän Jussi&Nea-juttujen oikean laidan, mutta Nea on ne mulle kertonut koska luottaa muhun, ja aion olla luottamuksen arvoinen. (Mut saa haukkua tämän takia aivan vapaasti.:))Ai niitten tehtävä onkin julkkiksena oleminen, mä ku luulin et se ois musiikin soittaminen. Nii no, sen takia ne ei sit niitä omia biisejäkään tee.
- :))
muhu kirjoitti:
Ai niitten tehtävä onkin julkkiksena oleminen, mä ku luulin et se ois musiikin soittaminen. Nii no, sen takia ne ei sit niitä omia biisejäkään tee.
Hehee, tässä taas näkee tämän "ymmärrän väärin-koska haluan niin". Mun tekstejä kun lukee, niin järjen käyttökin on sallittua...:)
Tyttöjen tehtävä on soittaa, mutta olla myös julkkis. Sehän tietyllä tavalla kuuluu siihen! Ja hienosti ovat hommansa kyllä hoitaneet, mitä nyt olen vierestä saanut seurata.
Asiasta toiseen; Tytöt on hyvin paljon muuten nykyään biisien teossa mukana, se on hienoa.:) - muhu
Hehee, tässä taas näkee tämän "ymmärrän väärin-koska haluan niin". Mun tekstejä kun lukee, niin järjen käyttökin on sallittua...:)
Tyttöjen tehtävä on soittaa, mutta olla myös julkkis. Sehän tietyllä tavalla kuuluu siihen! Ja hienosti ovat hommansa kyllä hoitaneet, mitä nyt olen vierestä saanut seurata.
Asiasta toiseen; Tytöt on hyvin paljon muuten nykyään biisien teossa mukana, se on hienoa.:)Ihan selkeästi kyllä kirjotit, että "tuo niiden "tehtävä", eli julkkiksena oleminen..", että en mitään väärin ole ymmärtänyt :) Ja luultavasti kyllä kyseisen bändin pääasiallinen tehtävä on se julkkius, itse en näkisi mitään järkeä soittaa bändissä, johon joku ulkopulinen tekee biisit! Itselleni ainakin soittamisen idea on se, että saa luoda musiikkia ja näin ollen "purkaa itseään", ei se esiintyminen. Voisin ihan hyvin tehdä "slipknotit" ja olla haastatteluissa/lavalla naamari päässä, koska minulle musiikki on tärkeämpää kuin naamani esille tuominen. Mutta toiset ehkä vaan haluaa esiintyä hinnalla millä hyvänsä, ihan sama onko itse, vai joku ulkopulinen, musiikin takana..;)
"Tytöt on hyvin paljon muuten nykyään biisien teossa mukana" No sepä on hienoa, vielä kun joskus oppisivat niitä kokonaan ihan itse tekemään ;)
Mutta sen kyllä sanon, että vastaavanlainen poikabändi ei olisi ikinä menestynyt noin hyvin. Hyvähän se on tyttönä pyllyä pyöritellä setien tekemän musiikin tahtiin, kun muut sedät kuola valuen menee levyjä ostamaan.
Ja vieläpä yksi asia, mitä en TikkiTakissa ymmärrä, on se, että miksi niiden pitää haastatteluissa esittää niitä "viattomia kilttejä tyttöjä", kun todellisuus on jotain muuta? Huvittavaa, kun eräänkin kerran Rumbassa oli tyttelöiden haastattelu ja siinä taas selittivät kuinka niin ihqun kilttejä ovat ja sitten joku heistä sytytti tupakan ja sanoi haastattelijalle, että sitä ei saa sitten lehteen kirjottaa. Miksei voi vaan olla oma itsensä, miksi pitää esittää jotain superkilttiä tytöntylleröä, joka ei tyyliin ikinä ole tupakkaa/viinaa nähnytkään? - :))
muhu kirjoitti:
Ihan selkeästi kyllä kirjotit, että "tuo niiden "tehtävä", eli julkkiksena oleminen..", että en mitään väärin ole ymmärtänyt :) Ja luultavasti kyllä kyseisen bändin pääasiallinen tehtävä on se julkkius, itse en näkisi mitään järkeä soittaa bändissä, johon joku ulkopulinen tekee biisit! Itselleni ainakin soittamisen idea on se, että saa luoda musiikkia ja näin ollen "purkaa itseään", ei se esiintyminen. Voisin ihan hyvin tehdä "slipknotit" ja olla haastatteluissa/lavalla naamari päässä, koska minulle musiikki on tärkeämpää kuin naamani esille tuominen. Mutta toiset ehkä vaan haluaa esiintyä hinnalla millä hyvänsä, ihan sama onko itse, vai joku ulkopulinen, musiikin takana..;)
"Tytöt on hyvin paljon muuten nykyään biisien teossa mukana" No sepä on hienoa, vielä kun joskus oppisivat niitä kokonaan ihan itse tekemään ;)
Mutta sen kyllä sanon, että vastaavanlainen poikabändi ei olisi ikinä menestynyt noin hyvin. Hyvähän se on tyttönä pyllyä pyöritellä setien tekemän musiikin tahtiin, kun muut sedät kuola valuen menee levyjä ostamaan.
Ja vieläpä yksi asia, mitä en TikkiTakissa ymmärrä, on se, että miksi niiden pitää haastatteluissa esittää niitä "viattomia kilttejä tyttöjä", kun todellisuus on jotain muuta? Huvittavaa, kun eräänkin kerran Rumbassa oli tyttelöiden haastattelu ja siinä taas selittivät kuinka niin ihqun kilttejä ovat ja sitten joku heistä sytytti tupakan ja sanoi haastattelijalle, että sitä ei saa sitten lehteen kirjottaa. Miksei voi vaan olla oma itsensä, miksi pitää esittää jotain superkilttiä tytöntylleröä, joka ei tyyliin ikinä ole tupakkaa/viinaa nähnytkään?No voin tässä käyttää itseäni esimerkkinä, itse soitan eräässä bändissä, emmekä mekään itse tee biisejä. Mulle (ja muille bändiläisille) on aivan sama kuka ne biisit tekee, kunhan me itse digataan näistä biiseistä ja voidaan "allekirjoittaa" tämän biisin sanoma, jos biisissä nyt mitää sanomaa on. ;) Sillä ei oikeasti ole mitään väliä kuka biisit tekee, mä ainakin soitan vaan sen soittamisen ilosta! :) Ja Tiktakin tytöt aloitti soittamisen kimpassa tosi nuorina, ei niin nuoret välttämättä osaa tehdä biisejä. Ja nythän tytöt tekevät itsekin biisejä, mutta kuten ovat itse sanoneet että heiltä odotetaan niin valtavasti, että "pitäis hypätä niin suuriin saappaisiin" etteivät sen takia, ainakaan vielä, tee itse kokonaan biisejä.. :)
Eikä tytöt mitään esitä "viattomia kilttejä tyttöjä" en mä ainakaan koe asiaa näin. Mieti jos sulla vaikka ois sellainen pieni tytöntyllerö, joka ois 110% Tiktak-fani. Se näkis vaikka telkussa jonkun Tiktakin neitosen tupakan kanssa, aika suurella todennäköisyydellä sille tulis mieleen jotain tyyliin "Vitsi siistiä, mäkin haluan...". Mä ainakin oli pienenä sellanen. TT:n neitoset yrittää antaa mahdollisimman hyvää ja TERVETTÄ kuvaa noille pienille.
Mutta jos olet käynyt esimerkiksi joskus Tiktakin keikkaa katsomassa, niin onhan niillä nykyään ainakin festareilla melkein aina siideripullot tms lavalla mukana, ei sitä peitellä, koska tytöt tietää ettei noilla festareilla välttämättä käy ketään "Jenna 5vee" -tyylisiä pieniä, jotka ottaa niistä mallia.
Mä tunnen tytöt sen verran hyvin, että voin oikeasti sanoa niiden olevan tosi kivoja tyttösiä. Ja jos on oikeasti jotain pahaa sanottavaa, niin kannattaa käydä vaikka keikan jälkeen ihan asiallisesti repimässä niitä hihasta, tytöt varmasti oikaisevat mielellään nämä väärinkäsitykset. Mutta muista, KUKAAN ei ole täydellinen!!! :D
Kirjoittele toki lisääkin jos haluat, mielellänihän mä täällä vastailen. ;) Kunhan keskustelun taso pysyy asiallisena... - muhu
No voin tässä käyttää itseäni esimerkkinä, itse soitan eräässä bändissä, emmekä mekään itse tee biisejä. Mulle (ja muille bändiläisille) on aivan sama kuka ne biisit tekee, kunhan me itse digataan näistä biiseistä ja voidaan "allekirjoittaa" tämän biisin sanoma, jos biisissä nyt mitää sanomaa on. ;) Sillä ei oikeasti ole mitään väliä kuka biisit tekee, mä ainakin soitan vaan sen soittamisen ilosta! :) Ja Tiktakin tytöt aloitti soittamisen kimpassa tosi nuorina, ei niin nuoret välttämättä osaa tehdä biisejä. Ja nythän tytöt tekevät itsekin biisejä, mutta kuten ovat itse sanoneet että heiltä odotetaan niin valtavasti, että "pitäis hypätä niin suuriin saappaisiin" etteivät sen takia, ainakaan vielä, tee itse kokonaan biisejä.. :)
Eikä tytöt mitään esitä "viattomia kilttejä tyttöjä" en mä ainakaan koe asiaa näin. Mieti jos sulla vaikka ois sellainen pieni tytöntyllerö, joka ois 110% Tiktak-fani. Se näkis vaikka telkussa jonkun Tiktakin neitosen tupakan kanssa, aika suurella todennäköisyydellä sille tulis mieleen jotain tyyliin "Vitsi siistiä, mäkin haluan...". Mä ainakin oli pienenä sellanen. TT:n neitoset yrittää antaa mahdollisimman hyvää ja TERVETTÄ kuvaa noille pienille.
Mutta jos olet käynyt esimerkiksi joskus Tiktakin keikkaa katsomassa, niin onhan niillä nykyään ainakin festareilla melkein aina siideripullot tms lavalla mukana, ei sitä peitellä, koska tytöt tietää ettei noilla festareilla välttämättä käy ketään "Jenna 5vee" -tyylisiä pieniä, jotka ottaa niistä mallia.
Mä tunnen tytöt sen verran hyvin, että voin oikeasti sanoa niiden olevan tosi kivoja tyttösiä. Ja jos on oikeasti jotain pahaa sanottavaa, niin kannattaa käydä vaikka keikan jälkeen ihan asiallisesti repimässä niitä hihasta, tytöt varmasti oikaisevat mielellään nämä väärinkäsitykset. Mutta muista, KUKAAN ei ole täydellinen!!! :D
Kirjoittele toki lisääkin jos haluat, mielellänihän mä täällä vastailen. ;) Kunhan keskustelun taso pysyy asiallisena..."No voin tässä käyttää itseäni esimerkkinä, itse soitan eräässä bändissä, emmekä mekään itse tee biisejä." No onneks olkoon vaan teille ;D No, kukin taaplaa tyylilläänn.. Toiset tykkää luoda musiikkia, toiset tykkää heiluttaa pyllyä XD
Voi ihquu, niil on situkkapullot keikalla, vau :)
Jenna 5v:t tuskin lukee sitä Rumbaakaan..;)
Mutta ole sinä vaan tyttöjen ystävä ja kerro heistä lisää juorukeskustelupalstoilla ;) - huvittunut.
No voin tässä käyttää itseäni esimerkkinä, itse soitan eräässä bändissä, emmekä mekään itse tee biisejä. Mulle (ja muille bändiläisille) on aivan sama kuka ne biisit tekee, kunhan me itse digataan näistä biiseistä ja voidaan "allekirjoittaa" tämän biisin sanoma, jos biisissä nyt mitää sanomaa on. ;) Sillä ei oikeasti ole mitään väliä kuka biisit tekee, mä ainakin soitan vaan sen soittamisen ilosta! :) Ja Tiktakin tytöt aloitti soittamisen kimpassa tosi nuorina, ei niin nuoret välttämättä osaa tehdä biisejä. Ja nythän tytöt tekevät itsekin biisejä, mutta kuten ovat itse sanoneet että heiltä odotetaan niin valtavasti, että "pitäis hypätä niin suuriin saappaisiin" etteivät sen takia, ainakaan vielä, tee itse kokonaan biisejä.. :)
Kirjoittele toki lisääkin jos haluat, mielellänihän mä täällä vastailen. ;) Kunhan keskustelun taso pysyy asiallisena...Just tollaset mitättömät anttituiskut, samaan ryhmään kuuluu mm. tiktak, ei tee ite biisejä, koska heistä ei ole siihen. Osaavat ainoastaan inistä ja rämpyttää.
Nea on vieläpä bi, tosin hyvä sellainen. Kokemusta on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875