Plus katsastus

Anonyymi-ap

Onpa muuten surkee paikka ja kahvi aivan kamalan makuista. En voi suositella kenellekään. Vieressä on k1 katsastus joka sentään katsastaa auton kaikkien normien mukaan. Kävin alkuviikosta plussassa ja antoivat hylyn kun oven lukko ei toiminut. Haistakaa paska koko pulju.

13

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Plus katsastus vielä olemassa? Olen siitä useana iltana ohi ajanut ja hiljaista on aina ollut. Liekö nyt kuitenkaan enää Haunisissa koko asemaa.

• Anonyymi

Kyllä se Haunisissa vielä on, mutta iltaisin on suljettuna kun porukkaa ei käy katsastamassa vaan lähes kaikki siirtynyt siihen naapuriin josta saa sentään kunnon kahvia.

• Anonyymi

HelppoKatsastus on myös hyvä ja asiallinen asema. Tuttu pulju jo niiltä ajoilta, kun toimi vielä Rieskalähteentiellä.

• Anonyymi

Onko Helppokatsatus myös Traficomin alainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Helppokatsatus myös Traficomin alainen?

Katsastuksesta hylätään paljon autoja ihan turhaan ja sellaisista vioista mitkä eivät vaikuta mitenkään liikenneturvallisuuteen. Esim ajovalojen korkeussäätö viallinen tai ruostevaurio helmapellissä. Ei mitään syytä hylätä tuollaisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsastuksesta hylätään paljon autoja ihan turhaan ja sellaisista vioista mitkä eivät vaikuta mitenkään liikenneturvallisuuteen. Esim ajovalojen korkeussäätö viallinen tai ruostevaurio helmapellissä. Ei mitään syytä hylätä tuollaisista.

Traficom on päättänyt että mistä pitää antaa hylätty ja totta on se etteä moni vika sellainen joka ei aiheuta mitään varaa itselleen eikä muille.

• Anonyymi

Sentään parempi kuin ikean tontilla pönöttävä katsastuskontti,,kerran kävin ja ajokiellon lätkäisivät,en käy enää

• Anonyymi

Plus katsastus ei kyllä ole enää nykyaikainen vaan siellä edelleenkin vanhoja vikoja etsitään autoista.

• Anonyymi

Kävin eilen katsastuksessa ja tuli hylkäys kun nokkapellin verhoilu oli ruosteessa.

• Anonyymi

Kävin eilen paskalla. Läpi meni.

• Anonyymi

Kierrän Plus katsastuksen kaukaa nykyään. Siellä sellainen tuima ja tympeä ukko joka sorkkii tarkistaa joka paikan autosta ja antaa hylkäyksen vaikka vialla ei ole liikenneturvallisuuden kanssa mitään tekemistä.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä että siellä ollaan liian pikkutarkkoja. Viereinen K1 on paljon parempi paikka katsastaa auto, mutta jokainen voi olla erimieltä tästäkin.

• Anonyymi

S-marketin kahvio keskustassa: Olipa surkea paikka, autokatsastus ei onnistunut, mutta kahvi oli hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe