Onpa muuten surkee paikka ja kahvi aivan kamalan makuista. En voi suositella kenellekään. Vieressä on k1 katsastus joka sentään katsastaa auton kaikkien normien mukaan. Kävin alkuviikosta plussassa ja antoivat hylyn kun oven lukko ei toiminut. Haistakaa paska koko pulju.
Plus katsastus
13
301
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Plus katsastus vielä olemassa? Olen siitä useana iltana ohi ajanut ja hiljaista on aina ollut. Liekö nyt kuitenkaan enää Haunisissa koko asemaa.
- Anonyymi
Kyllä se Haunisissa vielä on, mutta iltaisin on suljettuna kun porukkaa ei käy katsastamassa vaan lähes kaikki siirtynyt siihen naapuriin josta saa sentään kunnon kahvia.
- Anonyymi
HelppoKatsastus on myös hyvä ja asiallinen asema. Tuttu pulju jo niiltä ajoilta, kun toimi vielä Rieskalähteentiellä.
- Anonyymi
Onko Helppokatsatus myös Traficomin alainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Helppokatsatus myös Traficomin alainen?
Katsastuksesta hylätään paljon autoja ihan turhaan ja sellaisista vioista mitkä eivät vaikuta mitenkään liikenneturvallisuuteen. Esim ajovalojen korkeussäätö viallinen tai ruostevaurio helmapellissä. Ei mitään syytä hylätä tuollaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsastuksesta hylätään paljon autoja ihan turhaan ja sellaisista vioista mitkä eivät vaikuta mitenkään liikenneturvallisuuteen. Esim ajovalojen korkeussäätö viallinen tai ruostevaurio helmapellissä. Ei mitään syytä hylätä tuollaisista.
Traficom on päättänyt että mistä pitää antaa hylätty ja totta on se etteä moni vika sellainen joka ei aiheuta mitään varaa itselleen eikä muille.
- Anonyymi
Sentään parempi kuin ikean tontilla pönöttävä katsastuskontti,,kerran kävin ja ajokiellon lätkäisivät,en käy enää
- Anonyymi
Plus katsastus ei kyllä ole enää nykyaikainen vaan siellä edelleenkin vanhoja vikoja etsitään autoista.
- Anonyymi
Kävin eilen katsastuksessa ja tuli hylkäys kun nokkapellin verhoilu oli ruosteessa.
- Anonyymi
Kävin eilen paskalla. Läpi meni.
- Anonyymi
Kierrän Plus katsastuksen kaukaa nykyään. Siellä sellainen tuima ja tympeä ukko joka sorkkii tarkistaa joka paikan autosta ja antaa hylkäyksen vaikka vialla ei ole liikenneturvallisuuden kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä että siellä ollaan liian pikkutarkkoja. Viereinen K1 on paljon parempi paikka katsastaa auto, mutta jokainen voi olla erimieltä tästäkin.
- Anonyymi
S-marketin kahvio keskustassa: Olipa surkea paikka, autokatsastus ei onnistunut, mutta kahvi oli hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759