Ihmeteltävää uudessa kotimaassa riittää yhä.

Anonyymi-ap

"Suomalainen yhteiskunta saa molemmilta kiitosta. Tee naurahtaa, että Suomessa edes autotiellä ei tarvitse pelätä, kuten Thaimaassa, sillä kulkuneuvot pysähtyvät, kun jalankulkija ylittää tien."

"Thaimaassa paikallisilla ei ole tapana esiintyä julkisesti humalassa. Siksi Tee hämmästyi toden teolla, kun hän näki ensimmäisen kerran aamuvuoroon mennessään juhlijan, joka oli jatkanut bileitään aamuun saakka."

https://yhteishyva.fi/elama/thaimaalainen-fah-26-ikavoi-levia-jopa-kotimaassa-/3GbIQyDyIS4WjrV3vQ4r1e

12

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pasanen kehuskeli Thaimaan rokotekokemuksillaan ja ylpeänä kertoi saaneensa peräti neljä koronarokotetta, ikäänkuin asiassa olisi jotakin kehuskeltavaa.
      Suomessa on koronarokotteiden aloittamisesta lähtien äkkikuolemat lisääntyneet 2800-4000 ihmisen verran vuosittain. Yhä nuoremmat ja täysin terveetkin ihmiset saavat selittämättömiä veritulppia ja sydäninfarkteja. Urheilijoitakin on menehtynyt maailmalla jatkuvalla syötöllä maailmalla. Taas meni kolmevitonen huippujalkapalloilija.

Useat suomalaiset johtavat lääkärit ovat sen ääneen sanoneet, ettei ole mitää muuta yhdistävää tekijää tai muutosta elinympäristössä, jotka olisivat tämän voineet aiheuttaa.
      Mitään muuta kuin korona ja rokotteet. Jos itse olisin tiennyt että rokotteita ei ehditty riittävästi testata ja kehittää ja että ne laskettiin vaarallisina liikkeelle, en olisi niitä koskaan ottanut. Onneksi en saanut kuin yhden myrkkyruiskeen.

laiffila

• Anonyymi

Vaikea sanoa paljonko neljä rokotetta on auttanut kolmeen tai neljään todistettuun tartuntaan ja taudin oireisiin, kolmas tartunta oli vaikein... Nämä netti on paha paikka koska täällä jokaisella on mielipiteensä, oli ne sitten oikeita tai vääriä, totuuden selvittäminen voi olla vaikeaa. Kyllä se yhdistävä tekijä on koronavirus... jotain jauhat taas huuhaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea sanoa paljonko neljä rokotetta on auttanut kolmeen tai neljään todistettuun tartuntaan ja taudin oireisiin, kolmas tartunta oli vaikein... Nämä netti on paha paikka koska täällä jokaisella on mielipiteensä, oli ne sitten oikeita tai vääriä, totuuden selvittäminen voi olla vaikeaa. Kyllä se yhdistävä tekijä on koronavirus... jotain jauhat taas huuhaata.

Rokotteet on valmistettu koronaviruksista, jos et sattunut tietämään. Aloitit sitten taas bannien tilaamisen. Äitiä ja Senssua huudat apuun, kun polla ei kestä totuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteet on valmistettu koronaviruksista, jos et sattunut tietämään. Aloitit sitten taas bannien tilaamisen. Äitiä ja Senssua huudat apuun, kun polla ei kestä totuuksia.

No miten tämäkin asia nyt minuun liittyy?

Me otimme rokotteet ohjeiden mukaisesti, ei sen kummempaa.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko poju bannissa, ehkä syystä, se yhdistävä tekijä voi olla koronavirus ei rokote sinänsä, miksihän minua ei ole koskaan bannattu, äitiä on turha huudella hän vaihtoi hiippakuntaa vuonna 2004,voitko kertoa mitä totuutta taas pääni ei kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko poju bannissa, ehkä syystä, se yhdistävä tekijä voi olla koronavirus ei rokote sinänsä, miksihän minua ei ole koskaan bannattu, äitiä on turha huudella hän vaihtoi hiippakuntaa vuonna 2004,voitko kertoa mitä totuutta taas pääni ei kestä.

"miksihän minua ei ole koskaan bannattu"

Siksi että kukaan muu kuin sinä ei ole niin herkkänahkainen ja lapsellinen että tekee jatkuvasti ylläpitoon valituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"miksihän minua ei ole koskaan bannattu"

Siksi että kukaan muu kuin sinä ei ole niin herkkänahkainen ja lapsellinen että tekee jatkuvasti ylläpitoon valituksia.

Herkkänahkainen kuka, hieman kommenttia niin lähtee kaukokirjoitin syöttämään wikistä löytyvää tietoa metrikaupalla, tai alkaa pukata kattiloita paikkoihin jossa en ovat tarpeettomia, hulluutta vaiko herkkänahkaisuutta, vaiko molempia. Toki voi tarpeen kukaan possotella tai pupetella, että paineet helpottaa, ja saa sanansa sanottua, jotka kokee tärkeäksi, ilmoilla pierunlailla tuoda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten tämäkin asia nyt minuun liittyy?

Me otimme rokotteet ohjeiden mukaisesti, ei sen kummempaa.

> § <

Puppe rokotti mua hanuriin.
        By NamBall

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puppe rokotti mua hanuriin.
        By NamBall

Pukkasiko kuivana?

• Anonyymi

Hei älykääpiöt, rokotteissa pelataan todennäköisyyksillä. Maailma olisi karmea paikka ilman rokotuksia. Taudit leviäisivät holtittomasti ja tappaisivat kuin RAID joka suunnalla.

• Anonyymi

Juu ja viruksilla on paljon erittäin hankalia ominaisuuksia, joita rokotuksilla pyritään estämään, jokin rokko tekee sen että koko luontainen ja hankittu vastustuskyky katoaa rokko tartuntaan, tämä ominaisuus löytyi muutama vuosi sitten kuin ihmiset olivat jättäneet rokotuksen ottamatta, sitten on vastassa melkoinen elämä, kun mihinkään tautiin ei ole opittua tai luontaista suojausta, eikä se rokkakaan mikään vaaraton ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja viruksilla on paljon erittäin hankalia ominaisuuksia, joita rokotuksilla pyritään estämään, jokin rokko tekee sen että koko luontainen ja hankittu vastustuskyky katoaa rokko tartuntaan, tämä ominaisuus löytyi muutama vuosi sitten kuin ihmiset olivat jättäneet rokotuksen ottamatta, sitten on vastassa melkoinen elämä, kun mihinkään tautiin ei ole opittua tai luontaista suojausta, eikä se rokkakaan mikään vaaraton ole.

Rokotetietämysmies Tänään Kotona -ohjelmassa kertoo rokotteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      123
      1220
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      782
    Aihe