Näyttää tulevan nytkin kuin talvella
Säteilyteho
131 W/m2
184 W/m2
Elikkä mitan viides osaa jos sitäkään
Elikkä qo kWh paneelit anna taa jotain alle o,9kwh
Mitäs tulloo,tehoa oaneeliin
6
143
Vastaukset
- Anonyymi
Hei kosti tulee tänää tehoo vaikka pitäs tulla paneelimyjön mukaan ihana hirveesti jotain viides osaa makskimsita
- Anonyymi
Sateinen päivä, mutta eilen sain auton 77 kWh akun täyteen. Ajellaan ilmaisenergialla yli 500 km, joten muutama harmaa päivä ei haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateinen päivä, mutta eilen sain auton 77 kWh akun täyteen. Ajellaan ilmaisenergialla yli 500 km, joten muutama harmaa päivä ei haittaa.
Milloin lähdit ajamaan moneen aika myöhään paluu
- Anonyymi
Meilä on katto täynnä oaneeleita ja birtaa tulee
kokonasteho
1310 W/m2
2184 W/m2
Oaanelit ihan binkuu kun birtaa vaan riittää - Anonyymi
Yhden kilovatin hinta on tänää 0,1 c kwh
Paneelit maksaa. 15000€
Onpa edullista kun puoli vuotta ei tule tuotakaan - Anonyymi
1,3kwh on aika pieni teho. Riittää Johonkin leivän oaahtimeen tai kahvin keitto meen pienen ei mokkanasteriinn oieneenJohonkin pienen
Kilobatti maksaa tänää o ckwh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929