Viime syksyn ja talven aikana Panin merkille kun siellä eräs sarakyläläinen ajoi harvasen päivä lava autolla mutkan lehmisuolta päin jossa oli lava pressu suojana lavalla.Mennessään lava näytti olevan tyhjä mutta tullessa pressu koholla,oli tietysti varastettuja polttopuita täynnä.nytkin lämmittää pannu uunia ja muita uunia rakennus jäte laudoilla ja risuilla,saakas niitä survoa uunit täyteen eine lämmit paljon mitään.Mulla on henkilö ja lava auto tiedossa🤜
Onko jollakin hävinnyt polttopuita sarakylässä lehmisuolta päin viime syksyn ja talven aikana.
11
280
Vastaukset
- Anonyymi
Käykö Pappa Jäälistä asti tarkkailemassa. Joko Iijoen varressa oleva "talo" on myyty?
- Anonyymi
Sinä se olet kyllä yksinkertaisen tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se olet kyllä yksinkertaisen tyhmä
Kiitos kultaseni
- Anonyymi
Onhan ne valvonta kamerat keksitty
- Anonyymi
ManneKalle, tökö tökö, pappa. Ukki, älämölö...
- Anonyymi
Hienoa että joku sentään valvoo toistenkin omaisuutta.
- Anonyymi
Mistä näitä ilmaisia halkoja voi hakea?
Minuakin kiinnostaa.- Anonyymi
Ostaa oman moottori sahan ja menee tekee moton jäljille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostaa oman moottori sahan ja menee tekee moton jäljille
Mukavampi olisi polttaa jonkun muun tekemiä halkoja
- AnonyymiUUSI
Sehän anto happamia koivuhalakoja Sisukka ihan ilman että senkö hakkee. Reilu ukko on. Tolla hinnalla sen kanssa voip tehä kauppoo.
- AnonyymiUUSI
Onko näin. Jopa on reilu ukko!
Pääsisiköhän samalla katsomaan ihan sahausnäytöstä ja tuote-esittelyä myös.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023