Multa sulle

Anonyymi-ap

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona.
Mutta ei pienimmässäkään epätoivossa ajattele, että hylkäisin sinut viereltäni 🩷
Tavataan, kun on sen aika. No panic.
-nainen

29

939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tavata, uskoisitko jo. En halua sulle pahaa, mutta luovu jo tuosta päähänpinttymästä.

• Anonyymi

En sulle tuollaista kirjoittaisi kuin tuo aloittaja. En tunne sinua kohtaan noin. En ole sinussa kiinni vaikka välillä tulet mieleeni. Tunteeni eivät ole kovin syvät sinua kohtaan vaikkakin ovat lämpimät. En pidä siitä ettet koskaan vastaa viesiini mutta otat itse yhteyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En sulle tuollaista kirjoittaisi kuin tuo aloittaja. En tunne sinua kohtaan noin. En ole sinussa kiinni vaikka välillä tulet mieleeni. Tunteeni eivät ole kovin syvät sinua kohtaan vaikkakin ovat lämpimät. En pidä siitä ettet koskaan vastaa viesiini mutta otat itse yhteyttä.

Olet aloituksia suoltava äijä erittäin ylimielinen jos kuvittelet, ettei kukaan muu ymmärrä, että suollat itseksesi älyvapaata tekstiä ja pidät vuodesta toiseen makaaberia näytelmää, jonka funktio on herättää tuntemattomissa kiinnostusta

• Anonyymi

tavataan kun kysyt multa että haluatko tavata :)=

• Anonyymi

Haluatko tavata? 😉
        -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko tavata? 😉
        -Ap

Haluan 😉🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan 😉🤭

Jos olet hän, niin mieluusti tapaisin 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdota sitten 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Multa tulee

• Anonyymi

Samoin. Tavataan, kun on aika❤️👍

• Anonyymi

Nöy pänik.

• Anonyymi

Mulla on yks 10 litran pänikkä kesäkiljua varten.

• Anonyymi

Tulipa tässä taas mieleen, että on se kumma miksi kielletty rakkaus olisi koskaan oikein. Uskon Jumalaan ja siihen että kaikki aito kaunis, puhdas rakkaus tulee Jumalalta lahjana. Kuinka Jumala joka on täydellinen ja itse Totuus ja Rakkaus ja Valo antaisi mitään kakkosluokan sekundaa kiellettyä rakkautta lahjaksi. Taitaa olla vain Paholaisen lahjaa eli julma juoni. Tunnen monia joiden järki mennyt myöhemmin kun ovat aloittaneet kielletyn rakkauden ja aiheuttaneet avioeron eli tulen siihen johtopäätökseen että Jumala joka on Vanhurskaus ei ikinä siunaisi varastettua onnea. On hyvä pitää myös järki kirkkaana kun rakastuu. Aito jumalallinen rakkaus antaa rauhan eikä koskaan kaaosta. Kaikki on tahdosta kiinni ja Jumalahan on antanut ihmisille vapaan tahdon. Hänen Isällinen rakkautensa kärsii kun ihminen ei välitä Hänestä vaan polkee maahan Hänen pyhän tahtonsa. Ja kaikki se kärsimys minkä kielletty rakkaus aiheuttaa, niin en voi käsittää kuinka se koskaan voisi olla Hänen tahtonsa 🪽🤍

• Anonyymi

Mitä on kielletty rakkaus? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on kielletty rakkaus? 🤔

Entä mikä on jumala?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä mikä on jumala?

Mä haluaisin tietää, mikä on kielletty rakkaus, kun tulit siitä tähän lankaan höpöttämään...
        Jokainen varmaan tietää, että se on ala-ikäiseen sotkeutuminen tai parisuhteeseen sotkeutuminen. Mutta minun rakkaus ei ole kumpaakaan 🙄

• Anonyymi
        UUSI

Mitäpä jos olit jo alussa väärän kanssa ja Jumala tuo valon lahjansa, maanpäällisen enkelin, minut valotyöntekijän sinun eteesi minut, joka olen se sinun Jumalallinen rakkautesi?

Mn

• Anonyymi

Niin säkin mun mielessä 24/7, ota mut fb kamveriksi

• Anonyymi
        UUSI

Ottaa itse vaan, eikä ehdottele.

• Anonyymi

Ei voi minkään mä en ole ainakaan tehny mitään sellaista miksikö voisi edes haluta ajatella mua ainakaan tarkoituksella päinvastoin mu eipä olos uutta jos olen siinäkin epäonnistunut ei ole ollu työtehtävä josta työnantaja olis palkkaa maksanu

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää viikonloppua ihanuus M naiselle ja paljon lentoisia suudelmia ja haleja.

• Anonyymi
        UUSI

Sori mutta m-nainen oli jo raskaantunut.

• Anonyymi
        UUSI

😊👍❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sori mutta m-nainen oli jo raskaantunut.

Telepaattinen raskautuminen.

• Anonyymi
      UUSI

Take no prisoners ja anti olla.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tätää. Löydän sua parempaa kyllä.

/nainen sivusta

• Anonyymi
      UUSI

mulla menee aika lailla samalla lailla

• Anonyymi
      UUSI

Samoilla askelmerkeillä mennään. Tavataan, kun aika on ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Joo!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1787
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1134
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe