Oon ollu pitkään ilman naista. Nyt haluaisin päästä näyttämään kielitaitoani.
Olisiko täällä kiinnostuneita naisia opiskelemaan kieliä vanhan jätkän kanssa?
Löytyiskö Porista naista joka antais säälistä
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Leiki vaan kavereittes kanssa kielileikkisi kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
No, mikä maan naisia haluat opettaa suomen kielen saloihin, Porissa on niin vähän esim Espanjalaisia , tai Ranskalaisia, ja niitä ei kiinnosta jos joku vanha kallu niitä opettais.
- Anonyymi
Kansalaisopistot on jo olemassa joissa opetetaan vieraita kieliä.
- Anonyymi
Eikö sulla oo varaa edes Raumalaiseen Huoraan ?
- Anonyymi
Porilaisten ostovoima on heikkoa. Ei meillä ole varaa maksaa mistään, ei varsinkaan naisseurasta. Siksi esin. ketju sokerideittailsuta Porissa oli totaalinen farssi. Ei Porissa ole henkilöitä, jotka jakelevat tuhansien eurojen lahjoja rakastajattarelleen tai rakastajattarilleen, jos niitä on useampi. Rikkailla on monta, köyhällä ei varaa edes yhteen. Näin se vaan menee.
- Anonyymi
Kerro itsestäsi enemmän. Ikä, paino, pituus, koulutustaso, vuosiansiot (brutto), onko sukupuolitauteja. Näiden tietojen jälkeen nuorten naisten on helpompi tehdä valistuneita päätöksiä.
- Anonyymi
Myös se kielitaito, pitää osata muutakin, kun englantia.
- Anonyymi
Ei tuollaisella ikälopulla kallulla mitään muuta ole, kun takuueläke, ja eturauhanen sekä kihti vaivaa.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaisella ikälopulla kallulla mitään muuta ole, kun takuueläke, ja eturauhanen sekä kihti vaivaa.🤣
Niinpä. Nuorten naisten pitää osata huomioida se hinnoittelussaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760