Autoon oli tullut pyöräkoteloiden reunoihin ruostetta ja puskuriinkin ilmestynyt pieni kolhu, joka pitäisi maalata umpeen. Otimpa asiasta yhteyttä muutamaan tämän alan autokorjaamoon ja oikein valokuvien kanssa että näkevät mistä on kysymys. Ehkä viikon verran odottelin, ei kuulunut vastausta. Laitoin sitten postia muihin tämän alueen autokorjaamoihin ja sama tilanne: ei tullut vastauksia. Olen nyt ottanut jo yhteyttä yli kymmeneen isompaan ja pienenpään autokorjaamoon, ja vain 3 vastausta sain, nekin lähinnä tyyliin: "No nyt on hiukan kiirettä tässä, palataan asiaan myöhemmin." Odottelin jälleen viikon verran, mutta eipä palattu asiaan.
- Mikä on ettei autokorjaamoille enää työ kelpaa? Onko korjaamoilla nykyään niin paljon asiakkaita jonossa ettei tällaiset pikkukorjaukset kelpaa?
Pitänee siis hankkia jostain työkaluja ja kokeilla saisiko itse hiottua ruostejäljet pois ja maalia päälle... Tietenkin jos ruoste on jo syönyt peltireunat niin että ne pitää uusia niin se on eri juttu sitten. Vaan eipä taida enää autopeltiseppiäkään hommat kiinnostaa...
Miksi autokorjaamoille ei työ kelpaa?
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Sun pitäis varmaan vaivautua sinne korjaamolle autosi kanssa . Ei ne kuvien perusteella mitään lupaa tehdä .
- Anonyymi
Joistakin kuvista ei välttämättä selviä, koko vaurion laajuus.
- Anonyymi
Vanhana peltihitsarina voin kertoa. Asiakas tulee ja kertoo, että helmassa parin sentin reikä. Asiaa kun alettiin tutkimaan, uutta peltiä tarvittiin reilu parin kämmenen ala.
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaankin käydä siellä pajalla ihan paikanpäällä, niin saa vastuksen. Ei korjaamot viitsi kaiken maailman sähköposti kyselyihin vastailla, varsinkin jos haiskahtavat nuukailijan kilpailutukselta ja hinnan kyselystä kuvien perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37770Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663