Minua harmittaa oma pelkuruus.

Anonyymi-ap

Se, etten uskalla lähestyä sinua. Tänäänkin siellä pihalla, kiertelin ja katselin sinua salaa. Voi, kun tietäisin mitä ajattelet, olisiko seurani edes tervetullutta.

n>m

19

461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos näit minut yksin niin siitä voit jotain päätellä. Toivottavasti lähestyisit.

• Anonyymi

Olit sinä välillä yksinkin, mutta ei se mitään kerro, olin itsekin.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat, olen ihan pihalla? m>n

• Anonyymi

Jos olet siellä vieläkin, niin olen pahoillani.

• Anonyymi

Niin minuakin vaikkei pihalla nähty,vaan sisällä. M-N

• Anonyymi

Toivon sinullekin rohkeutta kohdata häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon sinullekin rohkeutta kohdata häntä.

En tiedä voinko enään. Tuntuu et tilaisuus meni jo meidän juttuun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä voinko enään. Tuntuu et tilaisuus meni jo meidän juttuun..

Voi ei, toivotaan että tulee vielä tilaisuuksia tai sitten löytyisi rohkeus luoda sellainen itse.

• Anonyymi

Muakin harmittaa, kun olen oikea arkajalka ja tilaisuudet menee ohitseni.

• Anonyymi

Sama fiilis. Miksi en osaa käyttäytyä hänen kanssaan samallalailla kuin muiden, yhtä huolettomasti. Liika miettiminen ja pohtiminen pilaa kaiken, kun mietin mitä sanoa ja sitten päätänkin olla hiljaa kun en tiedä mitä sanoa..on tämä.. Hän vain saa minut "varpailleen".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama fiilis. Miksi en osaa käyttäytyä hänen kanssaan samallalailla kuin muiden, yhtä huolettomasti. Liika miettiminen ja pohtiminen pilaa kaiken, kun mietin mitä sanoa ja sitten päätänkin olla hiljaa kun en tiedä mitä sanoa..on tämä.. Hän vain saa minut "varpailleen".

Mirrrr...Ja mustikkamaa että sipsutteluasi voisi katsoa loputtomiin. Pysythän varpaillasi loputtomiin? :Q

• Anonyymi

Aina lapsesta asti tottunu pärjäämään yksin. Mutsi pisti lukemaan kokeisiin viikon ja jos en onnistunu niin huusi siitä. Ei saanu nähdä kavereit ehk sillon ois halunnu. Siit jäi päälle se että kyllä mä hoidan ja vaikka en hoitais jotain en koskaan kerro siit etten hoitanu. Ei kukaa ollu koskaan paikalla eikä kuunneltu. En vaa haluu sitä. Tästäkään syystä ei liikene aikaa turhuudelle. Rahan pystyy tekeen kivemmin ja kyllä sitä aina jotenkin pärjätään. Asukaa muut mun puolessa töissä ja höpötelkää kahviloissa kissan koiran kaimoille. Mulla ei ole aikaa nyt. Eikä varmaan tulevaisuudessakaan.🙆‍♂️

• Anonyymi

Mä en pääsääntöisesti ajattele yhtään mitään kun ei kiinnosta kun olen omasta mielestäni yliajalla jo muutenkin epävarmuus itsestä saattaa aiheuttaa sitä ettei uskalla toista lähestyä useimmin kun se menee ajatuksena niin että mitä mussa muka ois sellasta ettäkö riittäsin toiselle

• Anonyymi

Älä ole itseäsi kohtaan noin ankara. Vielä kohtaat jonkun joka pitää sinusta sellaisena kuin olet, jolle olet rakkainta maailmassa. Anna itsellesi lupa rakastaa ja rakasta myös itseäsi.

• Anonyymi

Olisit vain lähestynyt

• Anonyymi

Niin olisi pitänyt, toivottavasti saan vielä tilaisuuksia.

• Anonyymi

Kunhan alkuun pääsee niin juttu ja hommelit luistaa. Nyt pois turhat jännitykset ihan joka iikalta ja rohkeasti niin omanarvontuntokin paranee kun ei näe itseään jänishousuna

• Anonyymi

Siis onkohan hän ollut mun pihalla? Oh My God! Hän ois ollu niin lähellä ja sit kuitenkin....no en arvostele kun on sekin jo saavutus. 🪽😘

• Anonyymi

Joo, pokemon catch......

hähähähähä....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe