Sinun mielestä?
Minkälainen ääni mulla on mies
33
683
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä viaton. Jos olet vakava niin tasainen, muuten soiva.
- Anonyymi
Tämä siis hänelle naiselle, ei hänelle naiselle.
- Anonyymi
Kauniita sanoja. Hyvää yötä kaikille. Mä meen nukkuun itku kurkussa, kun mulle tehtiin tavallaan oharit. Mutta kaikkea hyvää hänelle . Kaksoisliekkirakkaudelleni 🪽🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita sanoja. Hyvää yötä kaikille. Mä meen nukkuun itku kurkussa, kun mulle tehtiin tavallaan oharit. Mutta kaikkea hyvää hänelle . Kaksoisliekkirakkaudelleni 🪽🤍
Joo, ei ollut näköjään aapeelle. Minäpä en mene itkien nukkumaan, vaikka olisi niin että hän niin haluaisi.
- Anonyymi
Tykkään sinun pirskahtelevasta naurusta. 🫶
- Anonyymi
Tunnistan 😁
- Anonyymi
Seksikkään tyttömäinen, kilpailee viisastelevan kirjastotäti-äänensä kanssa olemassaolon oikeutuksestaan.
- Anonyymi
Hah hah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah!
Siinä on 2 fetissiä yhdelle miehelle. Kumpi antautuu ensin? Toinen muuttaa toisenkin, sulaminen... pelon voittaminen.
Catch the fish?
○<| - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah!
Et sitten taaskaan nainen huamannut tiettyä chomovivahdetta palstaäijän kommentissa? Etpä tietenkään, vaan etsit maanisesti jonkun naisen omakehua ja se on muuten projisaatio sinun omista tapaisuuksista tavallaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten taaskaan nainen huamannut tiettyä chomovivahdetta palstaäijän kommentissa? Etpä tietenkään, vaan etsit maanisesti jonkun naisen omakehua ja se on muuten projisaatio sinun omista tapaisuuksista tavallaan
And this lame biatch call’s herself as a feminist
- Anonyymi
Riippunee ketä tarkoitetaan mu jos häntä ni kaunis arkuus tosin kuuluu äänestä ujous taas estää käyttämästä ääntään ujo ihminenkään ei nää paljoa puhu mu ujoudesta on ollu mulle nuorempana/pienempänä ainakin vitusti enemmän hyötyä kun siitä bilehile tavasta mitä marinin kaltaset äidit lapsilleen opettaa
- Anonyymi
Niin ja niitä extrovertti tai introvertti ihmisiä niitä ole edes olemassa kumpainenkin on opityuja tapoja ns introvertti ihminennon siitä poikkeuksellinen että on kykenevä ajattelemaan monimutkaisesti ja silti keksii yksinkertaisen ratkaisun siihen ei kaikki pysty en tiedä kuinka monta sellaista ihmistä maailmasta löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja niitä extrovertti tai introvertti ihmisiä niitä ole edes olemassa kumpainenkin on opityuja tapoja ns introvertti ihminennon siitä poikkeuksellinen että on kykenevä ajattelemaan monimutkaisesti ja silti keksii yksinkertaisen ratkaisun siihen ei kaikki pysty en tiedä kuinka monta sellaista ihmistä maailmasta löytyy
Aikamoisella ponnella paasaat asiasta, josta et tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoisella ponnella paasaat asiasta, josta et tiedä mitään.
Mitäpä se ketään haittaa tai hidasta mistä tämä palstaäijä selostaa pieteetillä. Sinua ilmeisesti, sillä toista yksilöä etsit näistä jaarituksista ja hoet miltä vailla mitä milloinki
- Anonyymi
No eihän se yhtä heleä ole kuin joskus 5 vuotta sitten mutta kaunis yhä.
- AnonyymiUUSI
Joo, silloin yhden brunettinaisen katse ja ääni oli ihanan lempeä. m>n
- Anonyymi
En muista
- Anonyymi
Aavistuksen matala, rauhallinen ja taitaa pysyä rauhallisena huutamisenkin edessä. Tämä toki arvaus.
- Anonyymi
Hyvä ääni...
- Anonyymi
Kun kaipaat kehuja niin nuoreksi ihan jees 🙂
- Anonyymi
Ihan kiva🙂
- Anonyymi
Kaunis ja persoonallinen.
- Anonyymi
No palstasetä on se aika monotoninen ja pikkuäijämäinen
- Anonyymi
Ihanalla M naisella hyvin persoonallinen ääni jonka tunnistaa.
Sanoisin, että ihanin ääni - Anonyymi
Se on tosi perinteinen juutalainen ääni mun mielestä. Meissä suomalaisissahan on muka jotain askeesi-juutalais-geeniä.
- Anonyymi
Ärsyttävä ja työelämältä kuulostava.
- Anonyymi
Semmonen jämpti. "Ääni täällä, pusipusi."
Hehhe
Pusu
https://m.youtube.com/watch?v=FwiA1O5rw1s - Anonyymi
Sievä pistävä ja dominoiva; kuvastaa tiukkaa pillua.
- AnonyymiUUSI
Seksikäs
- AnonyymiUUSI
Minusta tosi kiva. Hänen mielestään ilmeisesti ei jostain syystä.
- AnonyymiUUSI
Ihan kiva semmoinen mitä voisi kuunnella enemmänkin.
- AnonyymiUUSI
Matala hyvä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683