Muutettiin juuri vuokrakämppään, alin kerros, ja AINA kun sataa, niin olohuoneen patteriputkista kuuluu aivan jumalaton tasainen *kops* ääni.
Kuulostaa ihankun joku vittuillakseen napauttaisi vasaralla lattiaa muutaman sekunnin välein.
Ääni vaimenee huomattavasti tai loppuu kokonaan jos tarpeeksi kovaa puristaa niitä yhdellä kädellä lähemmäs toisiaan.
Tietääkö kukaan mistä tämä johtuu? Onko käynyt itselle sama? Neuvoja otetaan vastaan.
P.S. koitin soittaa isännöitsijälle, mutta hän on kusipää ja ihan sama minne koittaa soittaa, niin kukaan ei vastaa, eikä soita takaisin tai vastaa sähköposteihin.
Tässä on ollut vähän yhtä sun toista mistä on pitänyt hänelle soittaa muuton jälkeen, ja luulen että hän nyt tahalteen välttelee tai on pistänyt meidät "älä vastaa" listalleen.
Patteriputket ja sade
Anonyymi-ap
1
71
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko siinä kysymys lämpölaajenemisesta? Kun ilma jäähtyy, termostaatti pyytää lämpöä pattereihin jolloin jossain kohtaa jokin kannake tai läpivientiholkki napsahtelee kun putket hiukan liikkuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998666Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683021- 161413
- 761038
- 681017
- 27975
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55923
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864