Oletko sinä tyhmä natZi?
Tesloilla ajaa vain tyhmät natZit!
13
77
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkemmin ajatellen käsityksesi on väärä. Luulen, että et muutoinkaan osaa ajatella omaa tyhmyyttäsi pidemmälle.
- Anonyymi
Eiköhän koko maailma pikku hiljaa ala ymmärtää, että hulluja kaheleita ei pidä päästää valtaan eikä varsinkaan OSTAA HEILTÄ AUTOJA.
https://x.com/elonmusk/status/1930703865801810022? - Anonyymi
Mitä ne viisaat natzit ostavat ?
- Anonyymi
Tuo onkin vaikeaa vastata, aloitetaan siitä missä nykyisin on nazeja, Eki Venäjällä. Sitten kuka niistä on viisas, onkin jo vaikeampi asia. Onko se sellainen joka pitää suunsa kiinni ja menestyy, vai joku muu. Viisaus tulee iän myötä, eli pitää olla siis 60+ vuotias venäläinen. Sitten pitää olla vielä rahaa. Tuossa se kysymäsi porukka on.
- Anonyymi
Aloittaja, Tyhmä vas. eukko
LOIKKAA KANAVAAN typerys !- Anonyymi
Et ole tainnut huomatakaan miten sekopäinen huumeista sekaisin oleva kaheli Elon Musk on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tainnut huomatakaan miten sekopäinen huumeista sekaisin oleva kaheli Elon Musk on.
Sekä musk että trump ovat HULLUJA KAHELEITA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä musk että trump ovat HULLUJA KAHELEITA.
Musk on tosin näistä vielä pahempi kaheli. Toki onni on, että hänellä ei ole yhtä paljon valtaa kuin Trumpilla.
- Anonyymi
Teslasta tuli paha auto kun Musk lähti Trumpin kaveriksi sekoilemaan. Aivan mahtavaa logiikkaa avaajalta.
Se ymmärtää ettei nyt pidä Teslaa ostaa, mutta aiemmin ostetut ei kai liity asiaan?- Anonyymi
Jos ei pysty lemppaamaan teslan ansaitsee kaiken sen halveksunnan jonka saa
- Anonyymi
Alinta pohjasakkaa
- Anonyymi
Monta kuukautta on ollut aika dumpata tesla
- Anonyymi
Onko tuo natrium-sinkki? Kuulostaa joltain hivenaineelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683