Voisiko, joku kertoa onko venäläisen Lukoil Teboilin pitäjä kiuruveellä venäläinen vai vain venäjämielinen putinsti?
Vastausta vailla.
9
409
Vastaukset
- Anonyymi
Aseman pitäjä on kantasuomalainen putinisti. Helpottiko sinua?
- Anonyymi
Anna mulle ne vastaukset, sä tiedät että mä tarviin ne, on niin helvetin vaikee luottaa pelkkiin totuuden rippeisiin.
- Anonyymi
Ryssien yhtiöhän Lukoil Teboil on, joten omistaja luultavasti venäläinen. En ole eläissäni käynyt venäläisellä Teboililla ja ajanut Ladalla.
- Anonyymi
Venäläisellä Lukoil Teboililla kiuruveellä on hyvä henki. Meidän tavoitteemme on maamme venäläistäminen. Haluamme olla samaa kansaa itäisen naapurimme kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläisellä Lukoil Teboililla kiuruveellä on hyvä henki. Meidän tavoitteemme on maamme venäläistäminen. Haluamme olla samaa kansaa itäisen naapurimme kanssa.
Kakkosluokan kansalaisia olisit, tai olisitte, jos teitä on enemmän kuin sinä itse. Venäjällä on samoin kuin Neuvostoliitossa, suuressa kaalimaassa: ensin tulevat venäläiset, sitten pitkän, pitkän välin jälkeen muut, tsuhnat ja kalmukit ja mitä heitä on...
- Anonyymi
On ilkeä jätkä ja muutakin on epäselvää asioissa
- Anonyymi
On suomalainen jeppe,asioidessa saa pitää silmänsä auki tarkasti..
- Anonyymi
Mikä tekee kiuruveen asukkaasta putinistin ja venäläisen lukoil teboilin asiakkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekee kiuruveen asukkaasta putinistin ja venäläisen lukoil teboilin asiakkaan?
Synnytyksessä kaulan ympäri kiertynyt napanuora ja siitä johtunut hapenpuute johtavat aikuisiällä putinismiin ja teboilismiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459