Perussuomalaiset syyttelevät muita ihmisiä kaikesta. Heidän mielestään muut ovat tukien väärinkäyttäjiä, laiskoja, rikollisia, epäisänmaallisia, tuhlareita, valehtelijoita. Nyt onkin käynyt ilmi että juuri persut ITSE ovat tänä kaikkea. Jatkuvasti tulee ilmi miten esim persu kansanedustajat käyttävät kaikkia etuuksiaan väärin, suorastaan törkeästi, valehtelevat, rikkovat lakia ….ei taida olla yhtään rehellistä siinä sakissa.
Näinhän sitä sanotaan että joka muita epäilee, niin se itse sitä tekee.
Ja persut ovat tämän taas todistaneet.
Näistä persu kansanedustajista kun eroon päästään, niin ei sitä porukkaa Eduskuntaan enää ikinä. Ei ikinä !
Toisten suurimmat syyttelijät
Anonyymi-ap
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Olen ollut 16 vuotiaasta töissä vaikka demari olen. Niin myös lapseni ja vanhempani olivat. He olivat vasemmalla.
- Anonyymi
Ei voi muuta kuin ihmetellä millaiset ihmiset ovat näitä persu - ukkoja, hirveitä rähjäkkeitä, äänestänyt ?
On täytynyt olla tyhmä, sokea ja kuurokin .
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693