Henkilö, joka turvautuu 7 raukkamaiseen tapaan, kukaan ei häntä voi auttaa

Anonyymi-ap

Narsistit ajattelevat olevansa muiden yläpuolella, mutta elämässä ei voi välttyä epäonnistumisilta. Mitä tapahtuu, kun narsisti epäonnistuu?
Narsistit ajattelevat olevansa erityisiä ja heillä on suuria kuvitelmia itsestään – se on yleisesti tiedossa. Mutta mitä tapahtuu, kun itseään virheettömänä pitävä narsisti kohtaakin vastoinkäymisen?
Jokainen mieleltään terve ihminen ymmärtää, että epäonnistumiset kuuluvat elämään, eikä kukaan voi täysin välttyä niiltä. Narsistit puolestaan uskovat olevansa erehtymättömiä.
Oli kyseessä sitten verovilppi tai kavallus, narsistit kiertävät sääntöjä ja lakeja, huijaavat liikekumppaneita, vähättelevät ja piinaavat perhettään tai kumppaniaan avioeron partaalle.
1. Kieltäminen
2. Hyökkäys on paras puolustus
3. Syyllisten osoittelu
4. Oman erinomaisuuden korostaminen – ja muiden polkeminen
5. Valehtelu
Vastoinkäymisen hetkellä narsisti alkaa valehdella tavallistakin useammin ja röyhkeämmin. Epätoivoisena hän myös pakottaa muita valehtelemaan puolestaan, ja vaarantaa siten heidänkin maineensa – tai enemmän.
6. Ei koskaan yksin häviämässä
Kun narsisti tajuaa pelinsä olevan pian pelattu, muiden kärsimyksestä voi tulla hänelle kaikkein tärkeintä. Jos tappiota ei pysty välttämään, narsisti aikoo ainakin laittaa mahdollisimman monen muun kärsimään siinä sivussa
7. Uhrin viitta harteille
Kun narsisti joutuu kohtaamaan tappion, esimerkiksi tulee pidätyksi, saa syytteen tai potkut, hän tekee tiettäväksi, missä kaikessa on itse kokenut vääryyttä. Ne asiat hän on todennäköisesti painanut mieleensä varta vasten tätä hetkeä varten.

Narsistia itseään voi vastoinkäymisen jälkeen uhata rajukin depressio. Eniten kolhuja joutuvat silti ottamaan vastaan narsistin lähiomaiset.-lähde ; psykiatrian ja oikeuspsykiatrian erikoislääkäri ja psykoterapeutti Hannu Lauerma

61

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kaikki tuntomerkit sopii ainoastaan yhdelle henkiölle .Hän toistaa samoja asioita 7/24 yrittäen saada lannistumaan uhrin. Persut on hänen kiusan kohteena. mm.Kirjoittaa jonkun loukkaava kirjoituksen ja vähänajan kuluttua väittää jonkun muun kirjoittaneen sen.Vittuilu mielessä AINA!!Narsisti ja sadisti samassa paketissa.

• Anonyymi
        UUSI

Ymmärrän "ketä " tarkoitat. Henkilö on yksioikoisen aktiivinen ja vain sanoakseen saman väljähtäneen näkemyksensä.
        Sitä on jatkunut niin kauan, että " väittämä" on muuttunut itsessään pilaksi kirjoittajansa mukaisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän "ketä " tarkoitat. Henkilö on yksioikoisen aktiivinen ja vain sanoakseen saman väljähtäneen näkemyksensä.
        Sitä on jatkunut niin kauan, että " väittämä" on muuttunut itsessään pilaksi kirjoittajansa mukaisesti.

Kun tarpeeksi valehtelee niin itsekin alkaa uskomaan omiin valheisiin.Niin on käynyt tälle ilmanaikaiselle saman jankuttajalle.Mitään todisteita hän ei koskaan esitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, on alkanut jo haukotuttaa, suorastaan tympäistä tuo monologi.
        Usein tunnistaa jo otsikosta narsistisen ajatelman, ohi meni ja liepeet vain lepatti.

• Anonyymi
      UUSI

Hannun kissa on käynyt lukion. Ihmettelen

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Hannun kissa on käynyt narsistin testissä ja läpäisi testin täysin puhtain lakanoin/paperein

• Anonyymi
      UUSI

Kovilla näyttää olevan meidän valehtelijoiden klaani, kun pitää omasta typeryydestä muita syyttää. Toisaalta ymmärrän, että häpeässä elämine on epämukavaa.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja tavallan hauska. Hän räkyttää ja haukku kaikkia päättäjiä. Kuitenkaan hänen nu oleskelun kohteista ei saisi kertoa totuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Tälle henkilölle on nimikin T enho H aavisto.

• Anonyymi
        UUSI

Tälle henkilölle on nimikin H eikki K oski

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei tänne kirjoita, koska hän keskittyy vikisisijöiden pihalle heittämiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon suoraan mielipiteeni kahden henkilön osalta.
        Toinen näistä rohkenee kirjoittaa nimellään lehteen, toinen ei.
        Toinen on olevinaan paremmasta kutsuntaerästä, kyvykkyys ei näy keskustelutaidoissa, Toinen on todistanut seuraavansa ja myös lukevansa asioista, tapahtumia ja kommentoi asiallisilla kirjoituksillaan.
        Toinen heistä on häpeäksi Pyhäjärven kuntalaiskeskusteluissa, toinen pysyy kohtuullisesti asioissa, mutta minkäs sille tekee, jos heillä on toinen toiselleen muodostunut viha-rakkaus-halveksunta suhde.

Luen ihan mielelläni asiallisia kommnetteja, annan palautetta, osallistun ja osallistan vuoropuheluun, mutta kupi on yllin kyllin kukkuroillaan huomattavan ikäluokan ohittaneiden irvaamisesta ja keskustelujen tarkoitushakuisesta sotkemisesta.

Mielipiteen ja sananvapaus tarkoittaa myös vastuun ottamista omasta mielipiteestä.
        Onko sitä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon suoraan mielipiteeni kahden henkilön osalta.
        Toinen näistä rohkenee kirjoittaa nimellään lehteen, toinen ei.
        Toinen on olevinaan paremmasta kutsuntaerästä, kyvykkyys ei näy keskustelutaidoissa, Toinen on todistanut seuraavansa ja myös lukevansa asioista, tapahtumia ja kommentoi asiallisilla kirjoituksillaan.
        Toinen heistä on häpeäksi Pyhäjärven kuntalaiskeskusteluissa, toinen pysyy kohtuullisesti asioissa, mutta minkäs sille tekee, jos heillä on toinen toiselleen muodostunut viha-rakkaus-halveksunta suhde.

Luen ihan mielelläni asiallisia kommnetteja, annan palautetta, osallistun ja osallistan vuoropuheluun, mutta kupi on yllin kyllin kukkuroillaan huomattavan ikäluokan ohittaneiden irvaamisesta ja keskustelujen tarkoitushakuisesta sotkemisesta.

Mielipiteen ja sananvapaus tarkoittaa myös vastuun ottamista omasta mielipiteestä.
        Onko sitä?

Tämä toinen on osoittanut myös mädän luonteensa haukkumalla täällä kaikkia päättäjiä nimettömänä. Lisäksi hän on jankutuksellaa todistanut, että hän ei ymmärrä asioita.

Hänellä on myös vihasuhde henkilöön, joka on taluttanut hänet pois vaalituvalta jankuttamasta.

Miksi hän kirjoittaa tänne nimettömä eli ei ota vastuuta puheistaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä toinen on osoittanut myös mädän luonteensa haukkumalla täällä kaikkia päättäjiä nimettömänä. Lisäksi hän on jankutuksellaa todistanut, että hän ei ymmärrä asioita.

Hänellä on myös vihasuhde henkilöön, joka on taluttanut hänet pois vaalituvalta jankuttamasta.

Kumpi sinä olet? Kerro nimesi syystä jos kannat vastuun sanomisistasi, ei pidä syyttää toistakaan, ellet ota vastuuta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on likainen mielikuvitus jos vain YKSI arvostelee päättäjiä.Katsoisit edes kirjoitustyylit.Tänne kirjoittelee 3-5 henkilöä arvostellen päättäjiä.EI suinkaan vain yksiVainohulluus vaivaa sinua!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on likainen mielikuvitus jos vain YKSI arvostelee päättäjiä.Katsoisit edes kirjoitustyylit.Tänne kirjoittelee 3-5 henkilöä arvostellen päättäjiä.EI suinkaan vain yksiVainohulluus vaivaa sinua!!

Poliittisiin luottamustehtäviin on henkilö itse anatnut suotumuksensa, Tultuaan valituksi, heidän, siis kaikkien päätöksiä ja arvovalintoja saa arvioida, arvostella ja kyseenalaistaa. Se on enemmän toivottaa, kuin tuomittavaa.
        Ei pidä lähteä merelle, jos perse ei kestä merivettä.
        Elikkäs, kyllä jpitää osata erottaa haukkuminen ja annettu kritiikki toisistaan. Haukkuminen on ihan toisen tavan kuntalaistason toimintaa, päätösten vaikutusten arvostelu ei ole haukkumista.

5. Valehtelu
        Vastoinkäymisen hetkellä narsisti alkaa valehdella tavallistakin useammin ja röyhkeämmin. Epätoivoisena hän myös pakottaa muita valehtelemaan puolestaan, ja vaarantaa siten heidänkin maineensa – tai enemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Poliittisiin luottamustehtäviin on henkilö itse anatnut suotumuksensa, Tultuaan valituksi, heidän, siis kaikkien päätöksiä ja arvovalintoja saa arvioida, arvostella ja kyseenalaistaa. Se on enemmän toivottaa, kuin tuomittavaa.
        Elikkäs, kyllä jpitää osata erottaa haukkuminen ja annettu kritiikki toisistaan. Haukkuminen on ihan toisen tavan kuntalaistason toimintaa, päätösten vaikutusten arvostelu ei ole haukkumista.

5. Valehtelu

Ei ole antanut suostumusta asiattomaan haukkumiseen.
        Toisaalta näin annat luvan kertoa totuuden persujen ehdokkaiden valehdelusta esim. Oulaskankaasta. Jos ei perse kestä niin ei pidä lähteä valehtelemaan. Toisaalta, jos haluaa elää pienellä paikkakunnalla valehtelija maineessa niin siitä vain.

Teissä on se vika, että määrittelette ketä saa arvoida ja ketä ei. Se ei vaan mene niin. Niitä arvoidaan jotka omalla käytöksellän ja puheillaan antavat siihen aiheen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta näin annat luvan kertoa totuuden persujen ehdokkaiden valehdelusta esim. Oulaskankaasta. Jos ei perse kestä niin ei pidä lähteä valehtelemaan. Toisaalta, jos haluaa elää pienellä paikkakunnalla valehtelija maineessa niin siitä vain.

Teissä on se vika, että määrittelette ketä saa arvoida ja ketä ei. Se ei vaan mene niin. Niitä arvoidaan jotka omalla käytöksellän ja puheillaan antavat siihen aiheen.

Miksi pitää toistella joka päivä siitäOulaskankaasta?? Pidätkö Pyhäjärvisiä muistin menettäneinä hupakoina? Luulen että se eniten tässä risoo lukijoita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2025-06-06 17:50:07
        Elikkäs, kyllä pitää osata erottaa haukkuminen ja annettu kritiikki toisistaan. Haukkuminen on ihan toisen tavan kuntalaistason toimintaa, päätösten vaikutusten arvostelu ei ole haukkumista.

• Anonyymi
        UUSI

En usko, että hän...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei tänne kirjoita, koska hän keskittyy vikisisijöiden pihalle heittämiseen.

No, tuokin on turha kommentti.
        Epäilenpä, on rasta, ottakaa itse selvää.
        Raamattu kainalossa, varpaat savessa, mieli psykiatria vaille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi sinä olet? Kerro nimesi syystä jos kannat vastuun sanomisistasi, ei pidä syyttää toistakaan, ellet ota vastuuta.

Ei kumpikaan, ottakaa uusiksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

5. Valehtelu

Piripäät ovat epeleitä valehtelussa, tämä epeli ei kirjoita näille sivuille.
        Luuvalo valkaisee vain itseään, verttivilmu kainalossa äheltää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää toistella joka päivä siitäOulaskankaasta?? Pidätkö Pyhäjärvisiä muistin menettäneinä hupakoina? Luulen että se eniten tässä risoo lukijoita.

Sammoo mieltä, heittää yli hilsepään.
        Typerää jankutusta.
        Pyhäjärven Tk - pilattu, kohta täynnä yksityisyrittäjiä, verorahoillamme maksettua valmista pinta - alaa.
        Näinköhän....

• Anonyymi
      UUSI

Toistan: Minä voi lopettaa tämän tyylin, jos muut lopettavat asiattoman louskutuksen. Pallo on teillä

• Anonyymi
        UUSI

Sinä tuskin olet mikään määrittelijä, mitä kuntalaiset kirjoittavat politiikan aikaansaanoksta. Jokainen kuntalainen on pakkomaksajana oli hallinnon päätös sitten tietyille porukoille hyvä, ja toisille paha. Yleensä he, joiden käsitykseen ei mene "investoinnit, uusioiden rahoittamiset, yms" bonuspalkkiot, he ihan varmasti ovat oikeutettuja sanomaan vaikka joka päivä vastalauseensa.
        Sinä, mitä sinä teet?
        Jankutat valehtelimisesta ja osoitat ne tiettyihin henkilöihin. Se on ajojahtia, yksinkertaisesti ja koleasti.

Miten oletat että kodeissa taputetaan ja hurrataan päättäjille ja virkahenkiköille, jos on työtä vailla, kiinteistö ei mene kaupaksi, velkaa ei saa hoidettua..KUN PAIKKAKUNTAA romutetaan tyhjänpäiväisillä investoinneilla, manipuloidaan vanhuksia tukemaan lisää velanottoa, ja etuisuuksia hyvä palkkalisille tarjotaan esim ilmaisella varhaiskavatuspalvelulla kaikille, ilman tulorajoja..ihan per sestä olevaa sosiaalietujen hyväksikäyttöä niin monin tavoin.

Sinä et ole muiden kirjoittelijoidenopettaja, etkä sanomisten oikeustuomari. Olet tyhjänpuhuja ja ilmisen juonikko kieroilija.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tuskin olet mikään määrittelijä, mitä kuntalaiset kirjoittavat politiikan aikaansaanoksta. Jokainen kuntalainen on pakkomaksajana oli hallinnon päätös sitten tietyille porukoille hyvä, ja toisille paha. Yleensä he, joiden käsitykseen ei mene "investoinnit, uusioiden rahoittamiset, yms" bonuspalkkiot, he ihan varmasti ovat oikeutettuja sanomaan vaikka joka päivä vastalauseensa.
        Sinä, mitä sinä teet?
        Jankutat valehtelimisesta ja osoitat ne tiettyihin henkilöihin. Se on ajojahtia, yksinkertaisesti ja koleasti.

Miten oletat että kodeissa taputetaan ja hurrataan päättäjille ja virkahenkiköille, jos on työtä vailla, kiinteistö ei mene kaupaksi, velkaa ei saa hoidettua..KUN PAIKKAKUNTAA romutetaan tyhjänpäiväisillä investoinneilla, manipuloidaan vanhuksia tukemaan lisää velanottoa, ja etuisuuksia hyvä palkkalisille tarjotaan esim ilmaisella varhaiskavatuspalvelulla kaikille, ilman tulorajoja..ihan per sestä olevaa sosiaalietujen hyväksikäyttöä niin monin tavoin.

Sinä et ole muiden kirjoittelijoidenopettaja, etkä sanomisten oikeustuomari. Olet tyhjänpuhuja ja ilmisen juonikko kieroilija.

Minä määrittelen täysin mitä teen. Jos tietyt henkilöt ovat valehdelleet niin se on totuuden kertomista. Jos ei sitä kestä niin silloin ei pidä valehdella tai sitten on myönnettävä, että lipsahti. Jos siiehn pysty niin silloin elettävä valehtelijan häpeässä. Silloin on itse tämän ansainnut.

Minä olen teitä niin paljon fiksumpi, että vien teitä miten haluan. Te pidätte näköjään oikeutena tuomita teidän kanssa eri mieltä olevia, mutta et pysty siihen faktoilla rehellisesti. Miltä tuntuu jatkuvasti jäädä alakynteen? Kehittelet näitä ketjuja, mutta aloitus kuvaa teitä itseänne. Hävettääkö?

0=0

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä määrittelen täysin mitä teen. Jos tietyt henkilöt ovat valehdelleet niin se on totuuden kertomista. Jos ei sitä kestä niin silloin ei pidä valehdella tai sitten on myönnettävä, että lipsahti. Jos siiehn pysty niin silloin elettävä valehtelijan häpeässä. Silloin on itse tämän ansainnut.

Minä olen teitä niin paljon fiksumpi, että vien teitä miten haluan. Te pidätte näköjään oikeutena tuomita teidän kanssa eri mieltä olevia, mutta et pysty siihen faktoilla rehellisesti. Miltä tuntuu jatkuvasti jäädä alakynteen? Kehittelet näitä ketjuja, mutta aloitus kuvaa teitä itseänne. Hävettääkö?

0=0

Miksi sitä " totuutta" on joka päivä toistettava?? Kylläpä HK:n oma kehu haisee Huittisille saakka Minä,,Minä Minä olet tyhjänpäiväinen lantakasa minä minä minä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

0=0

Kun narsisti tajuaa pelinsä olevan pian pelattu, muiden kärsimyksestä voi tulla hänelle kaikkein tärkeintä. Jos tappiota ei pysty välttämään, narsisti aikoo ainakin laittaa mahdollisimman monen muun kärsimään siinä sivussa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

0=0

Ymmärryksessäsi on paha valuvika, eikä se korjaannu jankuttamalla samoja valehtelijoiksi tai tee heistä valehtijoita.
        Ymmärrätkö?
        Kun väität olevasi fiksumpi meitä kommentoijia fiksumpi, olisko sinulla asiaa jossa sennäytön voit jakaa+ Voimme ihailla sitten yhdessä älykkyyttäsi?
        Älä aloita vakavaa leikilläsikään, ellet ole mies ja siten ota vastuuta itsesi korostamisesta ja näytät todeksi vielä pahasti piiloutuvaa fiksuuttasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

0=0

Sinulla on Putinin otteet .Mene Venäjälle Tuskin kukaan jää kaipailemaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on Putinin otteet .Mene Venäjälle Tuskin kukaan jää kaipailemaan.

Pyhäjärvellä äänestäjät päättivät keitä ei päätöksentekoon kaivata. Muuten siitä porukasta löytyvät myös MV-lehteä lukevat Putinin ihailijat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollako selität muiden kiusaamistasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärryksessäsi on paha valuvika, eikä se korjaannu jankuttamalla samoja valehtelijoiksi tai tee heistä valehtijoita.
        Ymmärrätkö?
        Kun väität olevasi fiksumpi meitä kommentoijia fiksumpi, olisko sinulla asiaa jossa sennäytön voit jakaa Voimme ihailla sitten yhdessä älykkyyttäsi?
        Älä aloita vakavaa leikilläsikään, ellet ole mies ja siten ota vastuuta itsesi korostamisesta ja näytät todeksi vielä pahasti piiloutuvaa fiksuuttasi.

Esim. Oulaskankaan valehtelusta kertominen on sitä jakamista. Tosin he ovat niin mitättömiä minuun verrattuna, että siihen ei paljoa fiksuutta kaivata. Minun kertominen ei tee heistä valehtelijoita vaan tämä hävettävä porukka on tehnyt sen itse itsestään valehtelullaan. Voi kun tietäisivät miten paljon heille nauretaan!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä, mitä sinä teet?

Jokainen yrittää vuorollaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

0=0

NARSISTIN PÄÄKIRJANPITÄJÄ.
        VOI VIUHU, vielä yrittää.

• Anonyymi
      UUSI

Katsokaa todellakin vaalitulosta. Se on ainoa merkitsevä asia ei täällä kirjoittelu. Ketkä päättävät ja ketkä inisevät takarivissä?

• Anonyymi
        UUSI

Keskusta ja Vasemmistoliitto päättävät asioista jatkossakin ansiokkaasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskusta ja Vasemmistoliitto päättävät asioista jatkossakin ansiokkaasti.

Oli kyseessä sitten verovilppi tai kavallus, narsistit kiertävät sääntöjä ja lakeja, huijaavat liikekumppaneita, vähättelevät ja piinaavat perhettään tai kumppaniaan avioeron partaalle.
        1. Kieltäminen
        3. Syyllisten osoittelu
        5. Valehtelu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

1. Kieltäminen
        3. Syyllisten osoittelu
        5. Valehtelu

Näin on täälläkin nähty. He ovat jääneet kiinni mm. Oulaskankaasta valehtelusta kiinni. Mitä tekevät eivät myönnä tekojaan vaan hyökkäävät totuuden puhujien kimppuun.

Röyhkeys on todellakin heidän tunnusmerkki.

• Anonyymi
        UUSI

Sääli, on tosi orkesteri!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on täälläkin nähty. He ovat jääneet kiinni mm. Oulaskankaasta valehtelusta kiinni. Mitä tekevät eivät myönnä tekojaan vaan hyökkäävät totuuden puhujien kimppuun.

Röyhkeys on todellakin heidän tunnusmerkki.

Toistoa toiston perään!! tuollaisia ne Keput ovat Eivät osaa muuta kuin alle 100 sanaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sääli, on tosi orkesteri!

Olen useaan otteeseen tarjonnut, että ollaan haukkumatta muita, mutta nämä narsistit pitävät oikeutenaan haukkua muita ja samalla vaativat, että heidän sanomisiaan ei saisi arvioida. Ei ihme, että äänestäjän ovat kääntäneet heille selkänsä.

Kyllä kansa tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen useaan otteeseen tarjonnut, että ollaan haukkumatta muita, mutta nämä narsistit pitävät oikeutenaan haukkua muita ja samalla vaativat, että heidän sanomisiaan ei saisi arvioida. Ei ihme, että äänestäjän ovat kääntäneet heille selkänsä.

Kyllä kansa tietää.

Huomannet, että syyttämällä muita haukkumisesta, oikeutat itsesi haukkumaan. ja sen sinä toteutat kohdentamalla henkilöihin! Totuus on tämä, etkä siitä irti räpiköi!
        Kun me tiedämme, muutkin tietää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomannet, että syyttämällä muita haukkumisesta, oikeutat itsesi haukkumaan. ja sen sinä toteutat kohdentamalla henkilöihin! Totuus on tämä, etkä siitä irti räpiköi!
        Kun me tiedämme, muutkin tietää!

Asia menee päinvastoin nämä henkilöt katsovat oikeudekseen haukkua muita ja valehdella asioista. He eivät todellakaan räpiö irti yhteisön heille nauramisesta. Ovat omaksuneet pellen osan aivan itse.

Miten kävikään vaaleissa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kansa tietää.

Vahvin kepulainen huijaus ja vedätys oli Laguna. Tähän asti, no parempaa voi vielä seurata.

• Anonyymi
      UUSI

Onkohan Skitsofrenia yleisempää joillakin paikkakunnilla esim.Siikajoki?🌈💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI

Sinussa on selvät piirteet kaksijakoisen peroonallisuushäiriön vahingollisiin, muihin kohdentuviin tekoihin, Olet vaarallinen yhteisössä.

• Anonyymi
        UUSI

Sitä on yleisimmin Kärsämäeltä muuttaneilla !!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä on yleisimmin Kärsämäeltä muuttaneilla !!

Onko tuo asiallista kesksutelua? Meinaan taidat olla syyttelemässä väärää henkilöä?

Toisessa ketjussa puhutaan narsismista? Minusta tuo näyttää narsistiselta hyökkäykseltä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo asiallista kesksutelua? Meinaan taidat olla syyttelemässä väärää henkilöä?

Toisessa ketjussa puhutaan narsismista? Minusta tuo näyttää narsistiselta hyökkäykseltä?

Tarkennus juuri tässä ketjussa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennus juuri tässä ketjussa.

Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron kohtalo kiinnostaa kaupunkilaisia kovinkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa kirjoituksessa mainita kenenkään nimeä.Mitä oikein hourit.Pane jo pullon korkki kiinni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa kirjoituksessa mainita kenenkään nimeä.Mitä oikein hourit.Pane jo pullon korkki kiinni.

Olet todellinen jankuttaja. Kaikki tietävät ketä tarkoitat. Olet häpeällisesti toimiva narsisti. Minäkin voin sanoa, että olet Marisija eihän siinäkään ketään mainita nimeltä.

Olet pahinta, mitä Pyhäjärvellä on avoimen keskustelun esteenä. Sinun "ansioista" täällä jatketaan haukkumisen linjalla. Jos pystyisit lopettamaan niin sivuista tulisi siistit.

Toivon, että ystäväsi (jos sinulla sellaisia on) kertoisivat sinulle, missä mennään.

• Anonyymi
      UUSI

Näitä riittää.

• Anonyymi
        UUSI

Palsta on vajonnut syyttelyyn, yksinkertaisten väittäjien ja väitteiden tennispeliksi. Rauhoittumaan heitä ei saa, kosto kiertää ja ihoa hierotaan ilkeämielisyyksillä. Kommentointeja seuratessa, tunnistaa kirjoittajien henkisen tason järkkymistä, omaan näkemykseensä takertuneita ja samasta sanailuun sairastuneita. Kehoituksista välittämättä paha kyllä, ilkeimmille on turha , sillä itsensä tutkistelu on tabu.
        Ihmisen psyykessä on vakiolainalaisuuksia, maanista käyttymistä ja tässä ovat ihmistyypit, jotka ovat yhteisen keskustelufoorumin väärinkäyttäjiä.

Ihmistä, joka vääristelee asiat, voidaan kutsua eri nimillä riippuen siitä, missä määrin ja minkälaista vääristelyä on kyse.

Muutamia vaihtoehtoja:
        Manipuloija:
        Jos vääristely tarkoittaa tarkoituksellista toisten tunteiden tai ajatusten ohjailua ja harhaan johtamista, kyseessä voi olla psykologinen manipulointi, ja ihmistä kutsutaan manipuloijaksi.

Valehtelija:
        Jos vääristely on yksinkertaista valehtelemista, ihminen voidaan kutsua valehtelijaksi.

Vääristelijä:
        Jos vääristely on yleisempi termi, joka kattaa sekä pienemmän että suuremman vääristelyn, ihminen voidaan kutsua vääristelijäksi.

Harhaanjohtaja:
        Jos vääristely johtaa toisen henkilön harhaan ja väärille jäljille, voidaan käyttää termiä harhaanjohtaja.

Teeskentelijä:
        Jos vääristely tarkoittaa toisenlaisen persoonan esittämistä kuin oikea, voidaan käyttää termiä teeskentelijä.

Tämä riippuu tietysti asiayhteydestä ja siitä, millainen vääristely on kyseessä. Pyhäjärvellä , mm politiikan saralla, ei ymmärretä kuntalaispalautetta "opposition" kritiikkinä, vaan niputetaan haukkumiseksi! Onko tässä muutoksen paikka, ja sitä kautta pienin askelin yhteisön parhaaksi rakentavaa vuoropuhelua tilalle? On tyrmistyttävää, kuinka määrätietoisella MINÄ-asemoitumisella eriytetysti kunnan asioita tehdään ja ratkaisuja ajetaan.

On erilliset ripitysleirit, kuntalaiset vastaan hallinto! Ja päinvastoin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta on vajonnut syyttelyyn, yksinkertaisten väittäjien ja väitteiden tennispeliksi. Rauhoittumaan heitä ei saa, kosto kiertää ja ihoa hierotaan ilkeämielisyyksillä. Kommentointeja seuratessa, tunnistaa kirjoittajien henkisen tason järkkymistä, omaan näkemykseensä takertuneita ja samasta sanailuun sairastuneita. Kehoituksista välittämättä paha kyllä, ilkeimmille on turha , sillä itsensä tutkistelu on tabu.
        Ihmisen psyykessä on vakiolainalaisuuksia, maanista käyttymistä ja tässä ovat ihmistyypit, jotka ovat yhteisen keskustelufoorumin väärinkäyttäjiä.

Ihmistä, joka vääristelee asiat, voidaan kutsua eri nimillä riippuen siitä, missä määrin ja minkälaista vääristelyä on kyse.

Muutamia vaihtoehtoja:
        Manipuloija:
        Jos vääristely tarkoittaa tarkoituksellista toisten tunteiden tai ajatusten ohjailua ja harhaan johtamista, kyseessä voi olla psykologinen manipulointi, ja ihmistä kutsutaan manipuloijaksi.

Valehtelija:
        Jos vääristely on yksinkertaista valehtelemista, ihminen voidaan kutsua valehtelijaksi.

Vääristelijä:
        Jos vääristely on yleisempi termi, joka kattaa sekä pienemmän että suuremman vääristelyn, ihminen voidaan kutsua vääristelijäksi.

Harhaanjohtaja:
        Jos vääristely johtaa toisen henkilön harhaan ja väärille jäljille, voidaan käyttää termiä harhaanjohtaja.

Teeskentelijä:
        Jos vääristely tarkoittaa toisenlaisen persoonan esittämistä kuin oikea, voidaan käyttää termiä teeskentelijä.

Tämä riippuu tietysti asiayhteydestä ja siitä, millainen vääristely on kyseessä. Pyhäjärvellä , mm politiikan saralla, ei ymmärretä kuntalaispalautetta "opposition" kritiikkinä, vaan niputetaan haukkumiseksi! Onko tässä muutoksen paikka, ja sitä kautta pienin askelin yhteisön parhaaksi rakentavaa vuoropuhelua tilalle? On tyrmistyttävää, kuinka määrätietoisella MINÄ-asemoitumisella eriytetysti kunnan asioita tehdään ja ratkaisuja ajetaan.

On erilliset ripitysleirit, kuntalaiset vastaan hallinto! Ja päinvastoin.

Kannanotto, kuntalaisen näkökulmasta.
        Viimeisiä , taakse jääneitä neljää vuosikymmentä Pyhäjärvellä voi sanoa paikkakunnan tulevaisuuden kannalta kadotetuiksi vuosikymmeniksi.
        Hävitystä ja hukkaamista, korjaamista ja purkamista, ja uudestaan korjaamista, kunnes tuli pakko myydä tai kaikkien pyhäjärvisten nimissä ja edessä häivyttää "vanhukset ja sairaat, koululaiset, nuoret " kokonaan marginaaliin pärjäämään sillä, mitä jäljelle on jäänyt taputeltavaksi. No nyt mennään metsiä myöten. Tuulipuistojen invaasio on mahtavaa paperilla, ennusteissa ja tuotto odotuksissa.
        Ei pojat ja tytöt näin!

Kuntalaisten omistamaa , kunnan metsää hakkuutetaan heikon tilinpäätöksen kaunistelmiseksi. Syömävelkaan, takausvelkoihin.Pikavippitalostelua.

Uuden valtuuston ole ryhdyttävä johto-organisaation siivoamiseen ylimmästä alkaen?
        Tarkoituksenmukaisuus ja tavoite on kuntalaisten tarpeista hukassa.
        Vakuuttavaa ajanjakso takana, missä kunnan säännöt ja ohjeet sekä järjestelmä alistettu palvelemaan tukevalla oksalla istuvia, ja ikiaikojen kotipesäpuun juurella asuville on ---murusia. Eikä niitäkään kaikille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannanotto, kuntalaisen näkökulmasta.
        Viimeisiä , taakse jääneitä neljää vuosikymmentä Pyhäjärvellä voi sanoa paikkakunnan tulevaisuuden kannalta kadotetuiksi vuosikymmeniksi.
        Hävitystä ja hukkaamista, korjaamista ja purkamista, ja uudestaan korjaamista, kunnes tuli pakko myydä tai kaikkien pyhäjärvisten nimissä ja edessä häivyttää "vanhukset ja sairaat, koululaiset, nuoret " kokonaan marginaaliin pärjäämään sillä, mitä jäljelle on jäänyt taputeltavaksi. No nyt mennään metsiä myöten. Tuulipuistojen invaasio on mahtavaa paperilla, ennusteissa ja tuotto odotuksissa.
        Ei pojat ja tytöt näin!

Kuntalaisten omistamaa , kunnan metsää hakkuutetaan heikon tilinpäätöksen kaunistelmiseksi. Syömävelkaan, takausvelkoihin.Pikavippitalostelua.

Uuden valtuuston ole ryhdyttävä johto-organisaation siivoamiseen ylimmästä alkaen?
        Tarkoituksenmukaisuus ja tavoite on kuntalaisten tarpeista hukassa.
        Vakuuttavaa ajanjakso takana, missä kunnan säännöt ja ohjeet sekä järjestelmä alistettu palvelemaan tukevalla oksalla istuvia, ja ikiaikojen kotipesäpuun juurella asuville on ---murusia. Eikä niitäkään kaikille.

Mitäs tästä ootte mieltä, kun mielipiteenäni kommentoin, että paikallista julkista talous-ja tulevaisuusinformaatioita pidän raskaan sarjan harkittuna manipulointina?
        "Manipuloija:
        Jos vääristely tarkoittaa tarkoituksellista toisten tunteiden tai ajatusten ohjailua ja harhaan johtamista, kyseessä voi olla psykologinen manipulointi, ja ihmistä kutsutaan manipuloijaksi."

• Anonyymi
      UUSI

Jankuttajat jatkaa sitä mihin eilen illalla jäivät

• Anonyymi
        UUSI

Avoin kysymys sinulle, oletko jatkava jankuttaja vai lopettava jankuttaja?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe