...laittaa pöytäkoneeseen lyhyt salasana, esim. etunimi tai 123? Lähtöolettama on että asuntoon ei murtauduta ja konetta varasteta. Ja miksi salasanan pitää olla pitkä ja monimutkainen? Jos joku varastaa koneen niin eikö lyhyenkin salasanan arvaus ole äärettömän epätodennäköistä, esim. wo4m8w
Onko mitään haittaa...
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
kiovassa ankara poru nettikameroista jotka viimeyön oli päällä ja kuvasi venäjän hyökkäyksen, ei enää voi sanoo että kaikki torjuttiin, kun kaikki näki livenä että mitään oikeastaan ei torjuttu.
oli kamala paikka näyttää totuus!- Anonyymi
Se on kamalaa kun valheet paljastuu!
- Anonyymi
123 on tyhmyyttä, hyökkääjät kokeilee niitä.
Mutta lähtokohtasesti olettavat salasanan olevan pidempi.
Windows salasanasi toimii verkon kauttakin, mutta eipä hyökääjä sitä salasanaa tarvitse. Hyökätäkseen koneellesi!- Anonyymi
En menisi vannomaan. Lähtökohtaisesti koneilta etsitään ensin palveluita, eli ei kokeilla edes salasanaa. Palvelun löydyttyä ensimmäinen kokeilu on jotain helppoa, password tjsp. Ja tuo kokeileminen voi olla ihan eri henkilöiden tekemää - vaikka 6kk kuluttua. Jos miljoonalle löytyneelle koneelle yrittää salasanaa password, voi olla, että joku niistä päästää läpi. Järkevämpää kytkeä etä-login pois päältä.
- Anonyymi
Minulla omakotitalossa ei ole läppärissä mitään salasanaa. Kun ostin koneen niin ohjelmat asensi alan henkilö, ei ollut puhetta mistään sanoista.
- Anonyymi
Ei tuolla salasanalla ole muuta merkitystä kuin että perheenjäsenet saavat pitää omat asetuksensa konetta käyttäessä. Eri asia on jos koneessa on kryptaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723