Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Anonyymi-ap

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo?
Mikä luonteessa viehättää eniten?
Mikä ulkonäössä?

46

1052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hänen huumori. Aivan ehdottomasti.

• Anonyymi
        UUSI

Vastaan tämän saman miehestä :) mutta myös hänen silmänsä veivät jalat alta

• Anonyymi
        UUSI

nice. ulkonäöllisesti kuljen ominaista polkua ja mua ei tosiaan tulla kumihuulista muistamaan.😅 sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Persoona, on myös hyvännäköinen mies.

• Anonyymi
        UUSI

Dodii!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Dodii!

🤮😝

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Dodii!

You seem to be a bit childlike man

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki hänessä on ihanaa.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi on hyvännäköinen mies. Luonnekin on mukava silloin kun on mukava, mulle ei ole sitä ollut pitkään aikaan

• Anonyymi
        UUSI

Miehen käytös monesti alkaa peilaamaan sinun omaa käytöstäsi häntä kohtaan. Jos oli aluksi mukavampi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen käytös monesti alkaa peilaamaan sinun omaa käytöstäsi häntä kohtaan. Jos oli aluksi mukavampi.

Ihan kusipäitä oltu kumpikin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa taas itsestäänselvyys palstasedälle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kusipäitä oltu kumpikin

Tunnustan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnustan!

Sama 🥹❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa taas itsestäänselvyys palstasedälle

Ei se kaikille ole selvää. Syytellään vain toisia kuin hiekkalaatikolla tyyliin "sinäpäs, mutta kun sinä teit".

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Sinäkin. Pelästyin jo hetken kuinka rankaksi menee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin. Pelästyin jo hetken kuinka rankaksi menee.

No, ei sun nyt itteäs tappaa tarvi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, ei sun nyt itteäs tappaa tarvi.

Nyt? Ehkä ensi viikon keskiviikkona olisi sopiva aika.

• Anonyymi
      UUSI

Kokonaisuus ulkonäkö naisella/naiselle on siitä ikävä asia että se vaikuttaa naisen itsetuntoon kuinka hän näkee itse itsensä peilistä mutta itseänne peilaillessa pitää muistaa että kukaan ei kukaan onnistu näkemään teitä samasta kulmasta kuin itse itseänne katotte eikä kukaan katsoa yhtä pikkutarkan kriittisesti kuin mitä itse itseänne katsotte toki mä osaan olla siinäkin kriittistä kriittisempi jos ulkonäön mukaan täydellinen tarvii olla voin luvata että niihin kriteereihin ei mahdu/sovi kukaan ni pitää olla jotain muuta antaa ITSESTÄÄN kuin ulkonäkö tai pillu ja sitä en tiedä mikä siinä on miehille tai pojille niin vaikea uskoa täsä haminassa ainakin kun nainen on jotain päättäny ni sitä päätöstä on turha yrittää pyörtää vaikka kuinka lieputatte yritätte parhaanne sen takia että toiselta pillua haluaisitte ja teille joillekin ihan näi uteliaisuudesta kai kotona kerroitte tyttöystävillenne tai vaimoillennekin yrittävänne jotain saavuttamatonta saattasivat pitää sitä pettämisenä nääs ainakin useimmat naiset niistä joita minä tiedän ja sitte tiedoksi ihan näi että nainen edellyttää parisuhteessa kykyä sitoutua siitäkin huolimatta vaikka monelta naiselta itseltäänkin puuttuu kyky ja osaaminen sitoutua malli mitä harva on kotoaan saanu

• Anonyymi
        UUSI

Ootko koskaan kuullu välimerkeistä?

• Anonyymi
        UUSI

Opettele kirjoittamaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kumpikin ja kaikki 😘❤️

• Anonyymi
      UUSI

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus?
      Persoonallisuus.

Ulkonäössä kasvot vai vartalo?
      Molemmat.

Mikä luonteessa viehättää eniten?
      Selväpäisyys.

Mikä ulkonäössä?
      Kasvot.

• Anonyymi
      UUSI

Kuka on se kaivattu?

• Anonyymi
        UUSI

Huoh näitä kysymyksiä... Kullakin on omansa, tietenkin. Kai sinä itse tiedät ketä kaipaat?

• Anonyymi
      UUSI

Persoonallisuus.
      Kasvot.
      Rauhallisuus, ystävällisyys ja huumorintaju.
      Silmät.

• Anonyymi
      UUSI

Pidän todella paljon molemmista. Huippuluokkaa sekä luonne että ulkonäkö. Ulkonäössä viehättää eniten hiukset ja naapurintyttömäisyys. Luonteessa vakaus, joustavuus ja epäitsekkyys.

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan vaaleat, pitkät, sileät hiukset? Kultatukka.

• Anonyymi
      UUSI

Persoonallisuus häiriö

• Anonyymi
      UUSI

On se saakelin ruma mut hyvät jutut.

• Anonyymi
      UUSI

Persoonaan ja luonteeseen rakastuin. Ja sellaiseen mystisyyten hänessä luonnonkauniissa naisessa. Samankaltaisuus meissä viehättää myös. Tuntuu että ymmärrän ja tunnen mitä hän tuntee ja ajattelee joskus.

Luonne on rauhallinen ja harkitsevainen. Sieltä löytyy ihan varmasti myös tulta ja tappuraa, jos päästäisi sen valloilleen.

Upea, niin ihana nainen..

• Anonyymi
        UUSI

Miksei upeus ole sinun?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei upeus ole sinun?

Tehdään niin, että tulen kertomaan sitten kun hän on fyysisesti tässä. Okei? 🙂

• Anonyymi
      UUSI

Pidän ulkonäöstä. Sopivasti pörröinen, mutta komea ja söpö mies. Silmät ja katse. Rauhallisuus, tyyneys, vakaus. Määrätietoinen ja jämpti ystävällisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Minua kiinnostaa rehellisyys ihmisessä ja se ettei pelaile omia pelejänsä.

• Anonyymi
      UUSI

Persoonallisuus vetoaa enemmän. Mä oon nähnyt paljon hyvännäköisiä miehiä, ulkonäkö ei juuri hetkauta mua. Ulkonäössä tykkään hänen kasvoista, erityisesti silmistä ja sit käsistä kans. Luonteessa viehättää se, että hän on vastakohtaisuuksien mies: vahva ja herkkä, huumorintajuinen ja vakava sekä tasapainoinen ja heittäytyvä.

• Anonyymi
        UUSI

kiva vastaus! sivusta

• Anonyymi
      UUSI

En pysty eritellä koska ihastuin / rakastuin/ hullaannuin/ huumaa nnuin koko ihmiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Koko paketti on niin syötävän ihana. ❤️
      Ollaan ihan samantyylisiä ja sovittaisiin hyvin yhteen.
      Kaipaus molemminpuolista mutta joku este on ettei juttu etene.

• Anonyymi
        UUSI

Sinkkuja molemmat?

• Anonyymi
        UUSI

Onko aloitetta tehnyt jompi kumpi. Ei etene ei muuten.

• Anonyymi
      UUSI

Ulkonnäöllä ei lopulta ole mitään arvoa ilman sopivaa luonnetta. Jos nainen ei ole lempeä ja rakastava ja kiva, niin ei sitä voi paikata millään määrällä ulkonäköä.

• Anonyymi
        UUSI

Totta, älykäs, hyvän huumorin , kivan luonteen omaava ihminen on ihana.
        Myös hyvä käytöksinen, ja muutenkin toiset huomioiva ovat myös minun makuuni.

• UUSI

Luonteessaan herkistää minua eniten kiinteät koipireidet, kiinteät pikkutisulit, kiinteät pikkupakarat sekä hoikka vyötärö. On siis luonteeltaan sellainen että ei märehdi rumapainoiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1815
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1164
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1030
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe