Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo?
Mikä luonteessa viehättää eniten?
Mikä ulkonäössä?
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
46
1052
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hänen huumori. Aivan ehdottomasti.
- AnonyymiUUSI
Vastaan tämän saman miehestä :) mutta myös hänen silmänsä veivät jalat alta
- AnonyymiUUSI
nice. ulkonäöllisesti kuljen ominaista polkua ja mua ei tosiaan tulla kumihuulista muistamaan.😅 sivusta
- AnonyymiUUSI
Persoona, on myös hyvännäköinen mies.
- AnonyymiUUSI
Dodii!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Dodii!
🤮😝
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Dodii!
You seem to be a bit childlike man
- AnonyymiUUSI
Kaikki hänessä on ihanaa.
- AnonyymiUUSI
Onneksi on hyvännäköinen mies. Luonnekin on mukava silloin kun on mukava, mulle ei ole sitä ollut pitkään aikaan
- AnonyymiUUSI
Miehen käytös monesti alkaa peilaamaan sinun omaa käytöstäsi häntä kohtaan. Jos oli aluksi mukavampi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehen käytös monesti alkaa peilaamaan sinun omaa käytöstäsi häntä kohtaan. Jos oli aluksi mukavampi.
Ihan kusipäitä oltu kumpikin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa taas itsestäänselvyys palstasedälle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kusipäitä oltu kumpikin
Tunnustan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnustan!
Sama 🥹❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa taas itsestäänselvyys palstasedälle
Ei se kaikille ole selvää. Syytellään vain toisia kuin hiekkalaatikolla tyyliin "sinäpäs, mutta kun sinä teit".
- AnonyymiUUSI
kaikenkaikkiaan unohtumaton tapaus.
https://www.youtube.com/watch?v=kG3ul_0yg-U- AnonyymiUUSI
Sinäkin. Pelästyin jo hetken kuinka rankaksi menee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin. Pelästyin jo hetken kuinka rankaksi menee.
No, ei sun nyt itteäs tappaa tarvi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, ei sun nyt itteäs tappaa tarvi.
Nyt? Ehkä ensi viikon keskiviikkona olisi sopiva aika.
- AnonyymiUUSI
Kokonaisuus ulkonäkö naisella/naiselle on siitä ikävä asia että se vaikuttaa naisen itsetuntoon kuinka hän näkee itse itsensä peilistä mutta itseänne peilaillessa pitää muistaa että kukaan ei kukaan onnistu näkemään teitä samasta kulmasta kuin itse itseänne katotte eikä kukaan katsoa yhtä pikkutarkan kriittisesti kuin mitä itse itseänne katsotte toki mä osaan olla siinäkin kriittistä kriittisempi jos ulkonäön mukaan täydellinen tarvii olla voin luvata että niihin kriteereihin ei mahdu/sovi kukaan ni pitää olla jotain muuta antaa ITSESTÄÄN kuin ulkonäkö tai pillu ja sitä en tiedä mikä siinä on miehille tai pojille niin vaikea uskoa täsä haminassa ainakin kun nainen on jotain päättäny ni sitä päätöstä on turha yrittää pyörtää vaikka kuinka lieputatte yritätte parhaanne sen takia että toiselta pillua haluaisitte ja teille joillekin ihan näi uteliaisuudesta kai kotona kerroitte tyttöystävillenne tai vaimoillennekin yrittävänne jotain saavuttamatonta saattasivat pitää sitä pettämisenä nääs ainakin useimmat naiset niistä joita minä tiedän ja sitte tiedoksi ihan näi että nainen edellyttää parisuhteessa kykyä sitoutua siitäkin huolimatta vaikka monelta naiselta itseltäänkin puuttuu kyky ja osaaminen sitoutua malli mitä harva on kotoaan saanu
- AnonyymiUUSI
Ootko koskaan kuullu välimerkeistä?
- AnonyymiUUSI
Opettele kirjoittamaan.
- AnonyymiUUSI
Kumpikin ja kaikki 😘❤️
- AnonyymiUUSI
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus?
Persoonallisuus.
Ulkonäössä kasvot vai vartalo?
Molemmat.
Mikä luonteessa viehättää eniten?
Selväpäisyys.
Mikä ulkonäössä?
Kasvot. - AnonyymiUUSI
Kuka on se kaivattu?
- AnonyymiUUSI
Huoh näitä kysymyksiä... Kullakin on omansa, tietenkin. Kai sinä itse tiedät ketä kaipaat?
- AnonyymiUUSI
Persoonallisuus.
Kasvot.
Rauhallisuus, ystävällisyys ja huumorintaju.
Silmät. - AnonyymiUUSI
Pidän todella paljon molemmista. Huippuluokkaa sekä luonne että ulkonäkö. Ulkonäössä viehättää eniten hiukset ja naapurintyttömäisyys. Luonteessa vakaus, joustavuus ja epäitsekkyys.
- AnonyymiUUSI
Varmaan vaaleat, pitkät, sileät hiukset? Kultatukka.
- AnonyymiUUSI
Persoonallisuus häiriö
- AnonyymiUUSI
On se saakelin ruma mut hyvät jutut.
- AnonyymiUUSI
Persoonaan ja luonteeseen rakastuin. Ja sellaiseen mystisyyten hänessä luonnonkauniissa naisessa. Samankaltaisuus meissä viehättää myös. Tuntuu että ymmärrän ja tunnen mitä hän tuntee ja ajattelee joskus.
Luonne on rauhallinen ja harkitsevainen. Sieltä löytyy ihan varmasti myös tulta ja tappuraa, jos päästäisi sen valloilleen.
Upea, niin ihana nainen..- AnonyymiUUSI
Miksei upeus ole sinun?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei upeus ole sinun?
Tehdään niin, että tulen kertomaan sitten kun hän on fyysisesti tässä. Okei? 🙂
- AnonyymiUUSI
Pidän ulkonäöstä. Sopivasti pörröinen, mutta komea ja söpö mies. Silmät ja katse. Rauhallisuus, tyyneys, vakaus. Määrätietoinen ja jämpti ystävällisesti.
- AnonyymiUUSI
Minua kiinnostaa rehellisyys ihmisessä ja se ettei pelaile omia pelejänsä.
- AnonyymiUUSI
Persoonallisuus vetoaa enemmän. Mä oon nähnyt paljon hyvännäköisiä miehiä, ulkonäkö ei juuri hetkauta mua. Ulkonäössä tykkään hänen kasvoista, erityisesti silmistä ja sit käsistä kans. Luonteessa viehättää se, että hän on vastakohtaisuuksien mies: vahva ja herkkä, huumorintajuinen ja vakava sekä tasapainoinen ja heittäytyvä.
- AnonyymiUUSI
kiva vastaus! sivusta
- AnonyymiUUSI
En pysty eritellä koska ihastuin / rakastuin/ hullaannuin/ huumaa nnuin koko ihmiseen.
- AnonyymiUUSI
Koko paketti on niin syötävän ihana. ❤️
Ollaan ihan samantyylisiä ja sovittaisiin hyvin yhteen.
Kaipaus molemminpuolista mutta joku este on ettei juttu etene.- AnonyymiUUSI
Sinkkuja molemmat?
- AnonyymiUUSI
Onko aloitetta tehnyt jompi kumpi. Ei etene ei muuten.
- AnonyymiUUSI
Ulkonnäöllä ei lopulta ole mitään arvoa ilman sopivaa luonnetta. Jos nainen ei ole lempeä ja rakastava ja kiva, niin ei sitä voi paikata millään määrällä ulkonäköä.
- AnonyymiUUSI
Totta, älykäs, hyvän huumorin , kivan luonteen omaava ihminen on ihana.
Myös hyvä käytöksinen, ja muutenkin toiset huomioiva ovat myös minun makuuni.
Luonteessaan herkistää minua eniten kiinteät koipireidet, kiinteät pikkutisulit, kiinteät pikkupakarat sekä hoikka vyötärö. On siis luonteeltaan sellainen että ei märehdi rumapainoiseksi.
- AnonyymiUUSI
Persoona, tasapainoinen ja kaunis ihminen. Ulkonäön voisi kuvailla myös samoin.
https://www.youtube.com/watch?v=fOKLoFpc6Ys
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211815
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491164Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441030Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770