Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦⬛🦉🦜🦚
Taidat tykätä linnuista paljon
139
1697
Vastaukset
- Anonyymi
Kolibri.
- Anonyymi
Ihan kaikki linnut
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Korppi
- Anonyymi
😍😆🤭
- Anonyymi
Korpit ovat poikkeuksellisen älykkäitä ja niiden mentaaliset kyvyt osin tasolla, jonka pystyvät ylittämään vain ihmisapinat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korpit ovat poikkeuksellisen älykkäitä ja niiden mentaaliset kyvyt osin tasolla, jonka pystyvät ylittämään vain ihmisapinat.
Varislinnut ylittävät monet kädelliset älyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varislinnut ylittävät monet kädelliset älyssä
Aikoinaa teki varis parvekkeen pöydälle pesän ennen aikaa lasitetut parvekkeet.
Kävin parvekkeella puistelemassa täkkiä ym. Pesän viereen tuli tikkuja, kaljapullon korkki, ym. Ajattelin huumorilla, maksu paikasta.
Laskin verhon alas pesimäkaudeksi ja annoin olla rauhassa. Kun varikset lensi pois. Siivottu parveke.
- Anonyymi
Joo oon täällä käyttänyt lähes kaikkia noita hymiöitä kuvaillessani. Olen nainen.
Shoebill eli kengänokka, kuulu haikaroihin. Hassun näköinen otus.
- Anonyymi
Joutsen
- Anonyymi
😍💕☺️
- Anonyymi
Erityisesti pidän eräästä yksinäisestä joutsenesta.
- Anonyymi
Munahaukka
- Anonyymi
Mä näin tänään ajelullani yksinäisen haikaran, se oli viesti sinulta❤️ tuli hyvä olo🫂
- Anonyymi
❤️🫂
- Anonyymi
Vaikee sanoo, onhan ne aika hupaisia, yks aina kurkkii jostain "kukkuu, kukkuu" ja toinen huuteloo, "huhuu?!, huhuu?!"
- Anonyymi
Ai vähän niinku me 😁🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vähän niinku me 😁🤣
😂🤣
- Anonyymi
Mut joutsen on lemppari
- Anonyymi
Kurjet ja töyhtötiaiset.
- Anonyymi
Huomasin siis vasta vähän aikaa sitten että sun kädessäki oli jotakin lintusia, siis tatuoinnissa. 😍☺️ Sokea minä 😁
- Anonyymi
Merikotka🦅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntymästä ensimmäiseen lentoon kotka.
https://youtu.be/48JdwW7XG30?si=2xdoRGJ-qmLOQChT🦅Kotka on taivaan kuningas.
https://youtu.be/FLW6JjM-RoU?si=IPkeANScdB_ovIn2 🦅
- Anonyymi
Kurppa
- Anonyymi
Vanha kurppa
- Anonyymi
Joo ☺️ Axel-papukaija jäi mieleen, samoin youtuben Nakke 💕
- Anonyymi
🦢🦢 nämähän ne. Yksiavioiset kauniit linnut. Tykkään kyllä kaikista linnuista. Ne onkin käyttäytyneet aika kummallisesti nykyään. Hirveitä lentonäytöksiä melkein tuulilasissa pareittain.
- Anonyymi
Haarapääsky, munahaukka, korppikotka
- Anonyymi
Pikkulinnut on söpöjä. Pulut laumoissa off.
- Anonyymi
Lokki kivellä
- Anonyymi
😂😁
- Anonyymi
Kaatunut pulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaatunut pulu.
Liukkaalla pihalla pulu voi kaatua, mutta ensin pulu kallistuu rajusti.
- Anonyymi
Kaikki linnut...Vastaan näin yleisesti.
Mutta, jos äänen perusteella suunnistelisin, niin haahkoilla kuulostaisi olevan suhteellisen leppoisaa elo sekä olo. - Anonyymi
Kotka ja haukka ovat molemmat.
Naisena olen ihan varmasti outo, koska nuo on MIESTEN lintuja.
Näin molemmat lentävän ja haukka lähti syöksymään minua kohti. Olin semmoisessa paikassa vielä missä ei ollut edes mitään paikkaa mihin pääsee suojaan. Katsoin sitä ja sanoin: ET TULE MINUN PÄÄLLE, KOSKA EN OLE TEHNYT SINULLE MITÄÄN!
Kuulu vain " KRIIK" ja se haukka katosi.
Kotka liiteli ja minä istuin katsomassa sitä. Istui 2 metrin päähän puuhun ja kotka istui vuorostaan katsomassa minua. Sanoin kotkalle, että: Oot kyllä niin KOMEA LINTU, että SINUN KANSSA MINÄ ISTUN MIELELLÄNI VIEREKKÄIN JA KATSELEN MAAILMAA SEKÄ VÄLILLÄ SILMIIN.
En kuvannut koska en ollut ottanut edes puhelinta mukaan.
Muistin, että minä olin nähnyt meidän suvun vaakunan kuvan ja siinä oli kotkan/haukan kuva.
Olisko ollut kotka, koska kotkan näkeminen kun istui puun latvassa sai aikaan sen, että minä muistin että suvulla on ollut oma vaakuna.- Anonyymi
Se on KUNNIANLOUKKAUS, koska SUKUNI ON SENTÄÄN KÄVELLEN KULKENUT NUO MATKAT NIIN HE OVAT SAANEET EDES JOLLAIN TAVALLA IHMIS ARVONSA TAKAISIN. RUOTSIN KUNINGAS VEI HEILTÄ IHMIS ARVOT, MUTTA TSAARI YLENSI HEIDÄN IHMIS ARVONSA JA HE OLIVAT SEN AIKAISEN HIERARKIAN MUKANA IHMIS ARVOSSA YLEMPÄNÄ MITÄ RUOTSIN KUNINGAS. VENÄLÄISET VEIVÄT SUKUNI IHMIS ARVOT JA HEIDÄT PAKOTETTIIN ALKAMAAN VENÄLÄISIKSI VAIKKA MUMMONI ÄITI OLI SYNTYNYT TSAARIN VALTAKUNTAAN JA HÄN OLI RASKAANA JA ODOTTI MINUN MUMMOA, KUN TSAARI ON SYÖSTY VALLASTA JA SUOMI ON SAANUT ITSENÄISYYDEN.
TSAARIN PERHE OLI VIELÄ MURHATTU SAMANA PÄIVÄNÄ, KUN MINÄ OLEN SYNTYNYT. SE ON OLLUT TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS VIEDÄ MINUN SUVUILTA KAIKKI IHMIS ARVOT!
KYSEESSÄ ON KAIKKIEN SUOMALAISTEN IHMIS ARVOT JOTKA ON AIKOINAAN VIETY. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on KUNNIANLOUKKAUS, koska SUKUNI ON SENTÄÄN KÄVELLEN KULKENUT NUO MATKAT NIIN HE OVAT SAANEET EDES JOLLAIN TAVALLA IHMIS ARVONSA TAKAISIN. RUOTSIN KUNINGAS VEI HEILTÄ IHMIS ARVOT, MUTTA TSAARI YLENSI HEIDÄN IHMIS ARVONSA JA HE OLIVAT SEN AIKAISEN HIERARKIAN MUKANA IHMIS ARVOSSA YLEMPÄNÄ MITÄ RUOTSIN KUNINGAS. VENÄLÄISET VEIVÄT SUKUNI IHMIS ARVOT JA HEIDÄT PAKOTETTIIN ALKAMAAN VENÄLÄISIKSI VAIKKA MUMMONI ÄITI OLI SYNTYNYT TSAARIN VALTAKUNTAAN JA HÄN OLI RASKAANA JA ODOTTI MINUN MUMMOA, KUN TSAARI ON SYÖSTY VALLASTA JA SUOMI ON SAANUT ITSENÄISYYDEN.
TSAARIN PERHE OLI VIELÄ MURHATTU SAMANA PÄIVÄNÄ, KUN MINÄ OLEN SYNTYNYT. SE ON OLLUT TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS VIEDÄ MINUN SUVUILTA KAIKKI IHMIS ARVOT!
KYSEESSÄ ON KAIKKIEN SUOMALAISTEN IHMIS ARVOT JOTKA ON AIKOINAAN VIETY.MINÄ OLEN LUKENUT OMAN SUKUNI TUTKIMUKSIA JOITA TOISET OVAT TEHNEET. NUO SUKUTUTKIMUKSET JOITA OVAT NETTIIN LAITTANEET OVAT MYÖS KUNNIANLOUKKAUSIA.
NIILLÄ SIVUSTOILLA VOI TOIMIA SAMALLA TAVALLA, KUN FACEBOOKISSA.
OLEN MINÄKIN SINNE OMAN SUVUN LAITTANUT. EI OLE MUITA MINUN SUVUSSA, KUN MINÄ. EN MINÄ VIITTI OMAA HIENOA SUKUA JOKA PAIKKAAN TUKKIA. EI ENÄÄN OLE TULLUT, MUTTA YHTEEN VÄLIIN TULI YHDEN SUVUN KAIKKI SELVITYKSET MINULLE.
HE OLIVAT VARMAAN LUULLEET, ETTÄ HEKIN OVAT PÖLÖVÄSTEJÄ. EN KEHDANNUT LAITTAA, ETTÄ: KUNNIALLISET SINIVERISET VOISIVAT OPETELLA ENSIN TAVAT JA TULLA SEN JÄLKEEN VASTA NETTIIN TEKEMÄÄN HIENOJA SUKU SELVITYKSIÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ OLEN LUKENUT OMAN SUKUNI TUTKIMUKSIA JOITA TOISET OVAT TEHNEET. NUO SUKUTUTKIMUKSET JOITA OVAT NETTIIN LAITTANEET OVAT MYÖS KUNNIANLOUKKAUSIA.
NIILLÄ SIVUSTOILLA VOI TOIMIA SAMALLA TAVALLA, KUN FACEBOOKISSA.
OLEN MINÄKIN SINNE OMAN SUVUN LAITTANUT. EI OLE MUITA MINUN SUVUSSA, KUN MINÄ. EN MINÄ VIITTI OMAA HIENOA SUKUA JOKA PAIKKAAN TUKKIA. EI ENÄÄN OLE TULLUT, MUTTA YHTEEN VÄLIIN TULI YHDEN SUVUN KAIKKI SELVITYKSET MINULLE.
HE OLIVAT VARMAAN LUULLEET, ETTÄ HEKIN OVAT PÖLÖVÄSTEJÄ. EN KEHDANNUT LAITTAA, ETTÄ: KUNNIALLISET SINIVERISET VOISIVAT OPETELLA ENSIN TAVAT JA TULLA SEN JÄLKEEN VASTA NETTIIN TEKEMÄÄN HIENOJA SUKU SELVITYKSIÄ!HARAKKA SE VASTA HAUSKA LINTU ONKIN.
HARAKAN JOS NÄKEE AAMULLA PUUSSA NIIN SE TIETÄÄ ONNEA.
MINÄ NÄIN YKSI AAMU JA SE LENSI SIELTÄ HYPPELEMÄÄN ILOISESTI NURMIKOLLE.
YKSI AAMU HERÄSIN SIIHEN, KUN HARAKKA RÄHISI JA MINÄ JÄIN MIETTIMÄÄN, ETTÄ MISTÄHÄN HARAKKA NOIN ON SUUTTUNUT.
HARAKKA ON SENTÄÄN VANHA TUTTU HERRASMIES LINTU. SATTUMALTA HUOMASIN, ETTÄ HARAKKA OLI HYPELLYT ENSIN ILOISESTI SAMASSA KOHDASSA. HARAKAN JÄLKEEN SIINÄ SAMASSA PAIKASSA HYPPELI ILOISESTI HERRASMIES.
HÄN OLI NIIN PAHOILLAAN, KOSKA HÄN AINA ANTOI MINULLE HERRASMIEHENÄ PRINSESSAN KOHTELUA JA MINÄ EN ANTANUT HÄNELLE MITÄÄN.
HÄN SAI SENTÄÄN VIEDÄ MINUT PRINSESSANA VANKILAAN JA OLLA ITSE VARTIJANA.
KILPAILU ON SENTÄÄN KOVAA TÄÄLLÄ, KOSKA PETSAMOSTA VENÄLÄISET AJO SUOMALAISET PIHALLE JA TÄÄLLÄ KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN KOLTTA. EN VARMASTI OLE, KOSKA SUKU ON TULLUT RUOTSISTA. ISÄNI SUKU KARJALASTA JA SIELTÄ MISSÄ KALEVALA ON AIKOINAAN KIRJOITETTU. HE OLIVAT VIELÄ KIESTINIGISTÄ LÄHTENEET PETSAMOON 1800 LUVULLA TÖIHIN, KOSKA HE OLIVAT KALASTAJIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HARAKKA SE VASTA HAUSKA LINTU ONKIN.
HARAKAN JOS NÄKEE AAMULLA PUUSSA NIIN SE TIETÄÄ ONNEA.
MINÄ NÄIN YKSI AAMU JA SE LENSI SIELTÄ HYPPELEMÄÄN ILOISESTI NURMIKOLLE.
YKSI AAMU HERÄSIN SIIHEN, KUN HARAKKA RÄHISI JA MINÄ JÄIN MIETTIMÄÄN, ETTÄ MISTÄHÄN HARAKKA NOIN ON SUUTTUNUT.
HARAKKA ON SENTÄÄN VANHA TUTTU HERRASMIES LINTU. SATTUMALTA HUOMASIN, ETTÄ HARAKKA OLI HYPELLYT ENSIN ILOISESTI SAMASSA KOHDASSA. HARAKAN JÄLKEEN SIINÄ SAMASSA PAIKASSA HYPPELI ILOISESTI HERRASMIES.
HÄN OLI NIIN PAHOILLAAN, KOSKA HÄN AINA ANTOI MINULLE HERRASMIEHENÄ PRINSESSAN KOHTELUA JA MINÄ EN ANTANUT HÄNELLE MITÄÄN.
HÄN SAI SENTÄÄN VIEDÄ MINUT PRINSESSANA VANKILAAN JA OLLA ITSE VARTIJANA.
KILPAILU ON SENTÄÄN KOVAA TÄÄLLÄ, KOSKA PETSAMOSTA VENÄLÄISET AJO SUOMALAISET PIHALLE JA TÄÄLLÄ KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN KOLTTA. EN VARMASTI OLE, KOSKA SUKU ON TULLUT RUOTSISTA. ISÄNI SUKU KARJALASTA JA SIELTÄ MISSÄ KALEVALA ON AIKOINAAN KIRJOITETTU. HE OLIVAT VIELÄ KIESTINIGISTÄ LÄHTENEET PETSAMOON 1800 LUVULLA TÖIHIN, KOSKA HE OLIVAT KALASTAJIA.HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN!Oli ollut kuulemma vaarallista lähteä aikoinaan Petsamoon, mutta kyllä he hengissä sieltä pois tulivat. He jotka ensin lähtivät KUOLIVAT VANHUUTEEN niin, kuin VANHAT IHMISET YLEENSÄ TEKEVÄT. Heidän VANHAT SIELUT OVAT SYNTYNEET UUDELLEEN MEIHIN NUOREMPIIN.
MINUN SUKU OLI SENTÄÄN NIIN ÄLYKÄSTÄ, ETTÄ HE OLIVAT SAANEET TSAARILTA LUVAN ASUA SAARESSA.
TUO SAARI ON NORJAN JA VENÄJÄN RAJALLA.
EI RAJAA OLE SIIRRETTY, MUTTA SUKU ON ASUNUT MYÖS SAARELLA KUN PETSAMO ON KUULUNUT SUOMELLE.
SAARI ON OLLUT PUOLIKSI NORJAA JA PUOLIKSI SUOMEA. HE OVAT ASUNEET DIPLOMAATTI ALUEELLA JA HÄN JOKA JÄI SAARELLE ASUMAAN OLI LAPSETON NAINEN. HÄN OLI MUMMONI TÄTI.
KYLLÄ MINÄ OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SUVUN PERINNÖT JÄI PETSAMOON VAIKKA KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ EI SINNE OLE JÄÄNYT MITÄÄN!
KYLLÄ TÄMÄN PERINNÖN VUOKSI KANNATTI VANKILASSA KÄYDÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA, KOSKA HE OLIVAT SENTÄÄN ALKUPERÄISIÄ SUOMALAISIA JA HE OVAT MYÖS HEITÄ JOTKA EIVÄT SAANEET EDES PUHUA SUOMEA JA EI HE SAANEET EDES LUKEA SUOMALAISIA KIRJOJA. KAIKKI SUOMEN KIELELLÄ OLEVAT KIRJAT, LEHDET JA MUU MATERIAALI TUHOTTIIN.
HE OVAT PETSAMOSSA PUHUNEET VENÄJÄÄ, NORJAA, KOLTAN SEKÄ SAAMEN KIELTÄ.
ÄITINI VANHEMMAT OPETTIVAT MINULLE RUOTSISSA, ETTÄ KOTONA PUHUTAAN SUOMEA JA KYLILLÄ SAA PUHUA VAIKKA SIAN SAKSAA. VAARI PUHU ITSE HAUTAAN POHJANMAAN MURRETTA. MINÄ OLIN SENTÄÄN JO 3 VUOTTA, KUN HÄN KUOLI.
MINÄ PUHUIN SUOMEA KAIKKIEN MUIDEN KANSSA, MUTTA VAARIN KANSSA PUHUIN VAARIN KIELTÄ JA ULKONA RUOTSALAISTEN KANSSA RUOTSIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN!harakka on saatanan lintu
- Anonyymi
Tirpat on söpöjä. ❤️ Oon mulla pari koristelintua ja lintujen juoma-alas ulkona.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Linnutkin kuolee että näin.
- Anonyymi
Ajatella
- Anonyymi
Kaakana,eli savolainen käki.
- Anonyymi
😂😂🤭
- Anonyymi
Linnut levittää tauteja ja saastuttaa luontoa.
40- Anonyymi
Kiva salasana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva salasana.
Ain laulain työtäs tee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ain laulain työtäs tee..
No se voi olla kyllä omaksi parhaaksi se laulelu ja kahteen pussiin pelaamisen lopettaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se voi olla kyllä omaksi parhaaksi se laulelu ja kahteen pussiin pelaamisen lopettaminen
Ihan vaan tällainen nettivinkki sen oman haitarin parhaaksi, jos ei oo liian myöhäistä nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan tällainen nettivinkki sen oman haitarin parhaaksi, jos ei oo liian myöhäistä nääs
Alkaen n anno domini 16
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaen n anno domini 16
Kiddo- you full of shit
- Anonyymi
Joo, varsinkin öljyä, pienhiukkaspäästöjä, glykolia ja muovijätettä mokovat päästelevät luontoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ain laulain työtäs tee..
Laulaen työtäs tee
Ain laulaen työtäs tee
Vie nauruun suusi
niin kuin ukko
kuukin taivallaan
Ain riemuin hyräile
Käy työsi lomaan
lepoon somaan
laulain, iloiten
Kun puuhaa paljon on,
voit olla huoleton
Jos saatat tehdä työsi,
laulain aamuin, illoin
päivin, öin
Laulaen työtäs tee
Ain laulaen työtäs tee
Ain ovelasti viheltäin
ja laulain työtäs tee
Kun puuhaa paljon on,
voit olla huoleton
Jos saatat tehdä työsi,
laulain aamuin, illoin
päivin, öin
Laulaen työtäs tee
Ain laulaen työtäs tee
Ain ovelasti viheltäin
ja laulain työtäs te
Harmonysisters
- Anonyymi
Huuhkaja
- Anonyymi
Mustarastas. 🐦⬛🐓
- Anonyymi
Joutsen, se on uljas lintu.
- Anonyymi
Fasaani
- Anonyymi
Viihtyy asuinalueitten lähistöllä ja
Suomeen fasaanit toi makeistehtailija Karl Fazer vuosina 1901–1902. Ensimmäiset yksilöt tuotiin Saksasta ja ne vapautettiin Malmille, joka silloin oli Helsingin maalaiskuntaa.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihtyy asuinalueitten lähistöllä ja
Suomeen fasaanit toi makeistehtailija Karl Fazer vuosina 1901–1902. Ensimmäiset yksilöt tuotiin Saksasta ja ne vapautettiin Malmille, joka silloin oli Helsingin maalaiskuntaa.
SivustaPääkaupunkiseudun ajoväylällä tänä kesänä jouduin jarruttamaan Asutusalueelta tien yli käveli fasaani toiselle asutusalueelle.
Näyttävä näky.
- Anonyymi
Lapinlahden linnut😎
- Anonyymi
Hmm Riippuu kastikkeesta nam
- Anonyymi
Tykkään kyllä kaikista linnuista, mutta Hömötiaisesta erityisesti. Suloinen pikkulintu .
- Anonyymi
Samoin keltasirkku ja punatulkku :)
- Anonyymi
Miun "hömötiainen" on kaikista söpöin ikinä 🤭😻😽😽🙆
- Anonyymi
Punarinnat ja Västäräkit ovat aika reippaita vekkuleita.
- Anonyymi
Tipi ehdottomasti.
- Anonyymi
Pontikka on paras 🥂hik🫧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomari Nurmio: Tonnin stiflat
https://youtu.be/XYopN1JYmEA?si=xigxUQ7F94Srz07RSörkän satakieli :)
- Anonyymi
Mustarastas
- Anonyymi
Ne on ihania, aamuyön laulu kuin toisesta maailmasta.
- Anonyymi
palo kärki huutaa kuolemaa samaten korppi kainin lintu
- Anonyymi
Tykkään valtavasti. En osaa valita, koska pidän kaikista. Pöllöt kiehtovat’ minua, satakielet ja mustarastaat laulavat kauniisti. Kyyhkyset kujertavat pehmeästi. Nytkin kuuluu ulkoa hieno sirkutus.
- Anonyymi
Flamingo🦩
- Anonyymi
No ei ainakaaan riitaa ja draamaa kylvävä toripulu, joka soittaa muiden levyä ku jukeboksi kolikolla
- Anonyymi
Jopa ilmaiseksi, toiset pikkupullarahasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa ilmaiseksi, toiset pikkupullarahasta
Onko sulla jokin ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun mua niin häiritsee muiden asiat.
-ei pysy suu kiinni- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen nyt ottaa, ei varmaan kauaa ainakaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun mua niin häiritsee muiden asiat.
-ei pysy suu kiinni-Nähty toi joka päivä palstalla. Mikään ei häiritse sinua. Tykkäät spämmätä täällä.
- Anonyymi
Talotintti menee top3☀️👍
- Anonyymi
Viskisieppoja ravintoloissa.
- Anonyymi
Huutelevat opetettuja sloganeita muiden pöytiin?
- Anonyymi
Pöwwö
- Anonyymi
Västäräkki.
- Anonyymi
Puutiainen!!
- Anonyymi
Eiks toi oo punkki eikä mikään lintu 🤣🤣
- Anonyymi
Harakka varis lokki varpunen västäräkki...
- Anonyymi
Pääskynen.
- Anonyymi
Talvilintuvisa
https://youtu.be/L-hc5pJ2ao0?si=B8d-N_Bmetxaw968 - Anonyymi
Kuovi.
- Anonyymi
Kuumat tiput
- Anonyymi
Ilolinnut rääkyy tääl ku huimausaineita syövät kalamiehen autos
- Anonyymi
Oon aina aatellu, et nää somekalastajat joil on febu täyn kalastus kuvii mut ei ikin saalis kuvii nii ne on pettureit ja ne järvi kuvat on vaa kulissii
- Anonyymi
Mustaviklo
https://youtu.be/DKzSUHE5V9g?si=OUArazanM6pTVy6P
Sivusta - Anonyymi
Viskisieppo 🥃🐦⬛
- Anonyymi
Viskisieppo ja kännikäki bongattu tänä kesänä.
Voi ryydana, ryydana ja vielä kerran ryydana!
Ja seuraava tarina kertoo siitä kun Batman ja Ryydman viime lauantaina lähtivät diskoon ja löivät veikkaa kumpi saa enempi akkoja.
Siinä oli hameet korvissa ja sukkaremmi roikkui jalkojen välistä. Jeppit taun taka jeppit taun
Trerl, täkätäkätäk, trerl jeppit taun.
- Anonyymi
Pyryharakka
- Anonyymi
Jammaavat pikkupöllöt
https://youtu.be/Kq12yvTBv9s?si=q3HlHjJ3-alyAzHz melkein live, söpöjä :) Linnut on aina mun sydämessä.
En osaa sanoa, Ehkä pääskynen
- Anonyymi
- Anonyymi
Hirvee ääni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvee ääni..
Aika samanlainen ääni, kuin vanhoilla tupakkaa ja viinaa vetävillä naisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika samanlainen ääni, kuin vanhoilla tupakkaa ja viinaa vetävillä naisilla.
Niin muuten on 😆
- Anonyymi
Harakka😊
- Anonyymi
Kesäinen aamu suolla ......
https://youtu.be/arqswZRaIr0?si=Snc6L058-5TIKYZq- Anonyymi
Lakkoja
- Anonyymi
Varikset ovat upeita, niissä on jotain ihan omaa!! Rakastan kaikkia lintuja ja muitakin eläimiä.
- Anonyymi
Kuin myös❤️
- Anonyymi
Mies tykkäis sirpakoista nuorista tipusista mut tarjolla on vaan vanhoja kotkia ja haahkoja. 😭
- Anonyymi
Jos on itse kuin kukkokalkkuna niin ei ole toivoa
- Anonyymi
Tykkään toki elämistä, kuten perhosista ym ja toivon että ne tiedustelee hyvällä asialla näistä elämäntilanteista
- Anonyymi
Undulaatti!
- Anonyymi
Mitähän meitin seudun Ruisrääkälle, mielilinnullemme lie tapahtunut. Ei tullut enää suloisest laulemaa taajamamme reunamille.
Liian pienet tilukset teitillä, hän saattoi ajatella.
OK siinä tapauksessa.- Anonyymi
Olisko muuttanut tänne, ekaa kertaa kuulin sen omituisen äänen muutama päivä sitten, ei voisi kuvitella jonkun elävän olennon aikaansaamaksi, on niin erikoinen.
- Anonyymi
Ehdottomasti se broileri lämpötiskistä , alta kympin kypsänä !
- Anonyymi
Sinut pitäisi kypsentää...
- Anonyymi
Hannu Hanhi
🐦🔥🐦🔥
- Anonyymi
Pyryharakka 😜.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2726042Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643078- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232302- 721788
- 1451548
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911493Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621458Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334