Taidat tykätä linnuista paljon

Anonyymi-ap

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚

139

1697

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kolibri.

• Anonyymi

Ihan kaikki linnut

• Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Korppi

• Anonyymi

😍😆🤭

• Anonyymi

Korpit ovat poikkeuksellisen älykkäitä ja niiden mentaaliset kyvyt osin tasolla, jonka pystyvät ylittämään vain ihmisapinat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korpit ovat poikkeuksellisen älykkäitä ja niiden mentaaliset kyvyt osin tasolla, jonka pystyvät ylittämään vain ihmisapinat.

Varislinnut ylittävät monet kädelliset älyssä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varislinnut ylittävät monet kädelliset älyssä

Aikoinaa teki varis parvekkeen pöydälle pesän ennen aikaa lasitetut parvekkeet.
        Kävin parvekkeella puistelemassa täkkiä ym. Pesän viereen tuli tikkuja, kaljapullon korkki, ym. Ajattelin huumorilla, maksu paikasta.
        Laskin verhon alas pesimäkaudeksi ja annoin olla rauhassa. Kun varikset lensi pois. Siivottu parveke.

• Anonyymi

Joo oon täällä käyttänyt lähes kaikkia noita hymiöitä kuvaillessani. Olen nainen.

• Shoebill eli kengänokka, kuulu haikaroihin. Hassun näköinen otus.

• Anonyymi

Joutsen

• Anonyymi

😍💕☺️

• Anonyymi

Erityisesti pidän eräästä yksinäisestä joutsenesta.

• Anonyymi

Munahaukka

• Anonyymi

Mä näin tänään ajelullani yksinäisen haikaran, se oli viesti sinulta❤️ tuli hyvä olo🫂

• Anonyymi

❤️🫂

• Anonyymi

Vaikee sanoo, onhan ne aika hupaisia, yks aina kurkkii jostain "kukkuu, kukkuu" ja toinen huuteloo, "huhuu?!, huhuu?!"

• Anonyymi

Ai vähän niinku me 😁🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai vähän niinku me 😁🤣

😂🤣

• Anonyymi

Mut joutsen on lemppari

• Anonyymi

Kurjet ja töyhtötiaiset.

• Anonyymi

Huomasin siis vasta vähän aikaa sitten että sun kädessäki oli jotakin lintusia, siis tatuoinnissa. 😍☺️ Sokea minä 😁

• Anonyymi

Merikotka🦅

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kurppa

• Anonyymi

Vanha kurppa

• Anonyymi

Joo ☺️ Axel-papukaija jäi mieleen, samoin youtuben Nakke 💕

• Anonyymi

🦢🦢 nämähän ne. Yksiavioiset kauniit linnut. Tykkään kyllä kaikista linnuista. Ne onkin käyttäytyneet aika kummallisesti nykyään. Hirveitä lentonäytöksiä melkein tuulilasissa pareittain.

• Anonyymi

Haarapääsky, munahaukka, korppikotka

• Anonyymi

Pikkulinnut on söpöjä. Pulut laumoissa off.

• Anonyymi

Lokki kivellä

• Anonyymi

😂😁

• Anonyymi

Kaatunut pulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaatunut pulu.

Liukkaalla pihalla pulu voi kaatua, mutta ensin pulu kallistuu rajusti.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kaikki linnut...Vastaan näin yleisesti.

Mutta, jos äänen perusteella suunnistelisin, niin haahkoilla kuulostaisi olevan suhteellisen leppoisaa elo sekä olo.

• Anonyymi

Kotka ja haukka ovat molemmat.
      Naisena olen ihan varmasti outo, koska nuo on MIESTEN lintuja.
      Näin molemmat lentävän ja haukka lähti syöksymään minua kohti. Olin semmoisessa paikassa vielä missä ei ollut edes mitään paikkaa mihin pääsee suojaan. Katsoin sitä ja sanoin: ET TULE MINUN PÄÄLLE, KOSKA EN OLE TEHNYT SINULLE MITÄÄN!
      Kuulu vain " KRIIK" ja se haukka katosi.
      Kotka liiteli ja minä istuin katsomassa sitä. Istui 2 metrin päähän puuhun ja kotka istui vuorostaan katsomassa minua. Sanoin kotkalle, että: Oot kyllä niin KOMEA LINTU, että SINUN KANSSA MINÄ ISTUN MIELELLÄNI VIEREKKÄIN JA KATSELEN MAAILMAA SEKÄ VÄLILLÄ SILMIIN.
      En kuvannut koska en ollut ottanut edes puhelinta mukaan.
      Muistin, että minä olin nähnyt meidän suvun vaakunan kuvan ja siinä oli kotkan/haukan kuva.
      Olisko ollut kotka, koska kotkan näkeminen kun istui puun latvassa sai aikaan sen, että minä muistin että suvulla on ollut oma vaakuna.

• Anonyymi

Se on KUNNIANLOUKKAUS, koska SUKUNI ON SENTÄÄN KÄVELLEN KULKENUT NUO MATKAT NIIN HE OVAT SAANEET EDES JOLLAIN TAVALLA IHMIS ARVONSA TAKAISIN. RUOTSIN KUNINGAS VEI HEILTÄ IHMIS ARVOT, MUTTA TSAARI YLENSI HEIDÄN IHMIS ARVONSA JA HE OLIVAT SEN AIKAISEN HIERARKIAN MUKANA IHMIS ARVOSSA YLEMPÄNÄ MITÄ RUOTSIN KUNINGAS. VENÄLÄISET VEIVÄT SUKUNI IHMIS ARVOT JA HEIDÄT PAKOTETTIIN ALKAMAAN VENÄLÄISIKSI VAIKKA MUMMONI ÄITI OLI SYNTYNYT TSAARIN VALTAKUNTAAN JA HÄN OLI RASKAANA JA ODOTTI MINUN MUMMOA, KUN TSAARI ON SYÖSTY VALLASTA JA SUOMI ON SAANUT ITSENÄISYYDEN.
        TSAARIN PERHE OLI VIELÄ MURHATTU SAMANA PÄIVÄNÄ, KUN MINÄ OLEN SYNTYNYT. SE ON OLLUT TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS VIEDÄ MINUN SUVUILTA KAIKKI IHMIS ARVOT!
        KYSEESSÄ ON KAIKKIEN SUOMALAISTEN IHMIS ARVOT JOTKA ON AIKOINAAN VIETY.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on KUNNIANLOUKKAUS, koska SUKUNI ON SENTÄÄN KÄVELLEN KULKENUT NUO MATKAT NIIN HE OVAT SAANEET EDES JOLLAIN TAVALLA IHMIS ARVONSA TAKAISIN. RUOTSIN KUNINGAS VEI HEILTÄ IHMIS ARVOT, MUTTA TSAARI YLENSI HEIDÄN IHMIS ARVONSA JA HE OLIVAT SEN AIKAISEN HIERARKIAN MUKANA IHMIS ARVOSSA YLEMPÄNÄ MITÄ RUOTSIN KUNINGAS. VENÄLÄISET VEIVÄT SUKUNI IHMIS ARVOT JA HEIDÄT PAKOTETTIIN ALKAMAAN VENÄLÄISIKSI VAIKKA MUMMONI ÄITI OLI SYNTYNYT TSAARIN VALTAKUNTAAN JA HÄN OLI RASKAANA JA ODOTTI MINUN MUMMOA, KUN TSAARI ON SYÖSTY VALLASTA JA SUOMI ON SAANUT ITSENÄISYYDEN.
        TSAARIN PERHE OLI VIELÄ MURHATTU SAMANA PÄIVÄNÄ, KUN MINÄ OLEN SYNTYNYT. SE ON OLLUT TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS VIEDÄ MINUN SUVUILTA KAIKKI IHMIS ARVOT!
        KYSEESSÄ ON KAIKKIEN SUOMALAISTEN IHMIS ARVOT JOTKA ON AIKOINAAN VIETY.

MINÄ OLEN LUKENUT OMAN SUKUNI TUTKIMUKSIA JOITA TOISET OVAT TEHNEET. NUO SUKUTUTKIMUKSET JOITA OVAT NETTIIN LAITTANEET OVAT MYÖS KUNNIANLOUKKAUSIA.
        NIILLÄ SIVUSTOILLA VOI TOIMIA SAMALLA TAVALLA, KUN FACEBOOKISSA.
        OLEN MINÄKIN SINNE OMAN SUVUN LAITTANUT. EI OLE MUITA MINUN SUVUSSA, KUN MINÄ. EN MINÄ VIITTI OMAA HIENOA SUKUA JOKA PAIKKAAN TUKKIA. EI ENÄÄN OLE TULLUT, MUTTA YHTEEN VÄLIIN TULI YHDEN SUVUN KAIKKI SELVITYKSET MINULLE.
        HE OLIVAT VARMAAN LUULLEET, ETTÄ HEKIN OVAT PÖLÖVÄSTEJÄ. EN KEHDANNUT LAITTAA, ETTÄ: KUNNIALLISET SINIVERISET VOISIVAT OPETELLA ENSIN TAVAT JA TULLA SEN JÄLKEEN VASTA NETTIIN TEKEMÄÄN HIENOJA SUKU SELVITYKSIÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINÄ OLEN LUKENUT OMAN SUKUNI TUTKIMUKSIA JOITA TOISET OVAT TEHNEET. NUO SUKUTUTKIMUKSET JOITA OVAT NETTIIN LAITTANEET OVAT MYÖS KUNNIANLOUKKAUSIA.
        NIILLÄ SIVUSTOILLA VOI TOIMIA SAMALLA TAVALLA, KUN FACEBOOKISSA.
        OLEN MINÄKIN SINNE OMAN SUVUN LAITTANUT. EI OLE MUITA MINUN SUVUSSA, KUN MINÄ. EN MINÄ VIITTI OMAA HIENOA SUKUA JOKA PAIKKAAN TUKKIA. EI ENÄÄN OLE TULLUT, MUTTA YHTEEN VÄLIIN TULI YHDEN SUVUN KAIKKI SELVITYKSET MINULLE.
        HE OLIVAT VARMAAN LUULLEET, ETTÄ HEKIN OVAT PÖLÖVÄSTEJÄ. EN KEHDANNUT LAITTAA, ETTÄ: KUNNIALLISET SINIVERISET VOISIVAT OPETELLA ENSIN TAVAT JA TULLA SEN JÄLKEEN VASTA NETTIIN TEKEMÄÄN HIENOJA SUKU SELVITYKSIÄ!

HARAKKA SE VASTA HAUSKA LINTU ONKIN.
        HARAKAN JOS NÄKEE AAMULLA PUUSSA NIIN SE TIETÄÄ ONNEA.
        MINÄ NÄIN YKSI AAMU JA SE LENSI SIELTÄ HYPPELEMÄÄN ILOISESTI NURMIKOLLE.
        YKSI AAMU HERÄSIN SIIHEN, KUN HARAKKA RÄHISI JA MINÄ JÄIN MIETTIMÄÄN, ETTÄ MISTÄHÄN HARAKKA NOIN ON SUUTTUNUT.
        HARAKKA ON SENTÄÄN VANHA TUTTU HERRASMIES LINTU. SATTUMALTA HUOMASIN, ETTÄ HARAKKA OLI HYPELLYT ENSIN ILOISESTI SAMASSA KOHDASSA. HARAKAN JÄLKEEN SIINÄ SAMASSA PAIKASSA HYPPELI ILOISESTI HERRASMIES.
        HÄN OLI NIIN PAHOILLAAN, KOSKA HÄN AINA ANTOI MINULLE HERRASMIEHENÄ PRINSESSAN KOHTELUA JA MINÄ EN ANTANUT HÄNELLE MITÄÄN.
        HÄN SAI SENTÄÄN VIEDÄ MINUT PRINSESSANA VANKILAAN JA OLLA ITSE VARTIJANA.
        KILPAILU ON SENTÄÄN KOVAA TÄÄLLÄ, KOSKA PETSAMOSTA VENÄLÄISET AJO SUOMALAISET PIHALLE JA TÄÄLLÄ KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN KOLTTA. EN VARMASTI OLE, KOSKA SUKU ON TULLUT RUOTSISTA. ISÄNI SUKU KARJALASTA JA SIELTÄ MISSÄ KALEVALA ON AIKOINAAN KIRJOITETTU. HE OLIVAT VIELÄ KIESTINIGISTÄ LÄHTENEET PETSAMOON 1800 LUVULLA TÖIHIN, KOSKA HE OLIVAT KALASTAJIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HARAKKA SE VASTA HAUSKA LINTU ONKIN.
        HARAKAN JOS NÄKEE AAMULLA PUUSSA NIIN SE TIETÄÄ ONNEA.
        MINÄ NÄIN YKSI AAMU JA SE LENSI SIELTÄ HYPPELEMÄÄN ILOISESTI NURMIKOLLE.
        YKSI AAMU HERÄSIN SIIHEN, KUN HARAKKA RÄHISI JA MINÄ JÄIN MIETTIMÄÄN, ETTÄ MISTÄHÄN HARAKKA NOIN ON SUUTTUNUT.
        HARAKKA ON SENTÄÄN VANHA TUTTU HERRASMIES LINTU. SATTUMALTA HUOMASIN, ETTÄ HARAKKA OLI HYPELLYT ENSIN ILOISESTI SAMASSA KOHDASSA. HARAKAN JÄLKEEN SIINÄ SAMASSA PAIKASSA HYPPELI ILOISESTI HERRASMIES.
        HÄN OLI NIIN PAHOILLAAN, KOSKA HÄN AINA ANTOI MINULLE HERRASMIEHENÄ PRINSESSAN KOHTELUA JA MINÄ EN ANTANUT HÄNELLE MITÄÄN.
        HÄN SAI SENTÄÄN VIEDÄ MINUT PRINSESSANA VANKILAAN JA OLLA ITSE VARTIJANA.
        KILPAILU ON SENTÄÄN KOVAA TÄÄLLÄ, KOSKA PETSAMOSTA VENÄLÄISET AJO SUOMALAISET PIHALLE JA TÄÄLLÄ KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN KOLTTA. EN VARMASTI OLE, KOSKA SUKU ON TULLUT RUOTSISTA. ISÄNI SUKU KARJALASTA JA SIELTÄ MISSÄ KALEVALA ON AIKOINAAN KIRJOITETTU. HE OLIVAT VIELÄ KIESTINIGISTÄ LÄHTENEET PETSAMOON 1800 LUVULLA TÖIHIN, KOSKA HE OLIVAT KALASTAJIA.

HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
        ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
        ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN!

Oli ollut kuulemma vaarallista lähteä aikoinaan Petsamoon, mutta kyllä he hengissä sieltä pois tulivat. He jotka ensin lähtivät KUOLIVAT VANHUUTEEN niin, kuin VANHAT IHMISET YLEENSÄ TEKEVÄT. Heidän VANHAT SIELUT OVAT SYNTYNEET UUDELLEEN MEIHIN NUOREMPIIN.
        MINUN SUKU OLI SENTÄÄN NIIN ÄLYKÄSTÄ, ETTÄ HE OLIVAT SAANEET TSAARILTA LUVAN ASUA SAARESSA.
        TUO SAARI ON NORJAN JA VENÄJÄN RAJALLA.
        EI RAJAA OLE SIIRRETTY, MUTTA SUKU ON ASUNUT MYÖS SAARELLA KUN PETSAMO ON KUULUNUT SUOMELLE.
        SAARI ON OLLUT PUOLIKSI NORJAA JA PUOLIKSI SUOMEA. HE OVAT ASUNEET DIPLOMAATTI ALUEELLA JA HÄN JOKA JÄI SAARELLE ASUMAAN OLI LAPSETON NAINEN. HÄN OLI MUMMONI TÄTI.
        KYLLÄ MINÄ OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SUVUN PERINNÖT JÄI PETSAMOON VAIKKA KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ EI SINNE OLE JÄÄNYT MITÄÄN!
        KYLLÄ TÄMÄN PERINNÖN VUOKSI KANNATTI VANKILASSA KÄYDÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA, KOSKA HE OLIVAT SENTÄÄN ALKUPERÄISIÄ SUOMALAISIA JA HE OVAT MYÖS HEITÄ JOTKA EIVÄT SAANEET EDES PUHUA SUOMEA JA EI HE SAANEET EDES LUKEA SUOMALAISIA KIRJOJA. KAIKKI SUOMEN KIELELLÄ OLEVAT KIRJAT, LEHDET JA MUU MATERIAALI TUHOTTIIN.
        HE OVAT PETSAMOSSA PUHUNEET VENÄJÄÄ, NORJAA, KOLTAN SEKÄ SAAMEN KIELTÄ.
        ÄITINI VANHEMMAT OPETTIVAT MINULLE RUOTSISSA, ETTÄ KOTONA PUHUTAAN SUOMEA JA KYLILLÄ SAA PUHUA VAIKKA SIAN SAKSAA. VAARI PUHU ITSE HAUTAAN POHJANMAAN MURRETTA. MINÄ OLIN SENTÄÄN JO 3 VUOTTA, KUN HÄN KUOLI.
        MINÄ PUHUIN SUOMEA KAIKKIEN MUIDEN KANSSA, MUTTA VAARIN KANSSA PUHUIN VAARIN KIELTÄ JA ULKONA RUOTSALAISTEN KANSSA RUOTSIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harakka on saatanan lintu

• Anonyymi

Tirpat on söpöjä. ❤️ Oon mulla pari koristelintua ja lintujen juoma-alas ulkona.

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Linnutkin kuolee että näin.

• Anonyymi

Ajatella

• Anonyymi

Kaakana,eli savolainen käki.

• Anonyymi

😂😂🤭

• Anonyymi

Linnut levittää tauteja ja saastuttaa luontoa.
      40

• Anonyymi

Kiva salasana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva salasana.

Ain laulain työtäs tee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ain laulain työtäs tee..

No se voi olla kyllä omaksi parhaaksi se laulelu ja kahteen pussiin pelaamisen lopettaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se voi olla kyllä omaksi parhaaksi se laulelu ja kahteen pussiin pelaamisen lopettaminen

Ihan vaan tällainen nettivinkki sen oman haitarin parhaaksi, jos ei oo liian myöhäistä nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan tällainen nettivinkki sen oman haitarin parhaaksi, jos ei oo liian myöhäistä nääs

Alkaen n anno domini 16

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaen n anno domini 16

Kiddo- you full of shit

• Anonyymi

Joo, varsinkin öljyä, pienhiukkaspäästöjä, glykolia ja muovijätettä mokovat päästelevät luontoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ain laulain työtäs tee..

Laulaen työtäs tee
        Ain laulaen työtäs tee
        Vie nauruun suusi
        niin kuin ukko
        kuukin taivallaan

Ain riemuin hyräile
        Käy työsi lomaan
        lepoon somaan
        laulain, iloiten

Kun puuhaa paljon on,
        voit olla huoleton
        Jos saatat tehdä työsi,
        laulain aamuin, illoin
        päivin, öin

Laulaen työtäs tee
        Ain laulaen työtäs tee
        Ain ovelasti viheltäin
        ja laulain työtäs tee

Kun puuhaa paljon on,
        voit olla huoleton
        Jos saatat tehdä työsi,
        laulain aamuin, illoin
        päivin, öin

Laulaen työtäs tee
        Ain laulaen työtäs tee
        Ain ovelasti viheltäin
        ja laulain työtäs te

Harmonysisters

• Anonyymi

Huuhkaja

• Anonyymi

Mustarastas. 🐦‍⬛🐓

• Anonyymi

Joutsen, se on uljas lintu.

• Anonyymi

Fasaani

• Anonyymi

Viihtyy asuinalueitten lähistöllä ja
        Suomeen fasaanit toi makeistehtailija Karl Fazer vuosina 1901–1902. Ensimmäiset yksilöt tuotiin Saksasta ja ne vapautettiin Malmille, joka silloin oli Helsingin maalaiskuntaa.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viihtyy asuinalueitten lähistöllä ja
        Suomeen fasaanit toi makeistehtailija Karl Fazer vuosina 1901–1902. Ensimmäiset yksilöt tuotiin Saksasta ja ne vapautettiin Malmille, joka silloin oli Helsingin maalaiskuntaa.
        Sivusta

Pääkaupunkiseudun ajoväylällä tänä kesänä jouduin jarruttamaan Asutusalueelta tien yli käveli fasaani toiselle asutusalueelle.
        Näyttävä näky.

• Anonyymi

Lapinlahden linnut😎

• Anonyymi

Hmm Riippuu kastikkeesta nam

• Anonyymi

Tykkään kyllä kaikista linnuista, mutta Hömötiaisesta erityisesti. Suloinen pikkulintu .

• Anonyymi

Samoin keltasirkku ja punatulkku :)

• Anonyymi

Miun "hömötiainen" on kaikista söpöin ikinä 🤭😻😽😽🙆

• Anonyymi

Punarinnat ja Västäräkit ovat aika reippaita vekkuleita.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Tipi ehdottomasti.

• Anonyymi

Pontikka on paras 🥂hik🫧

• Anonyymi

Mustarastas

• Anonyymi

Ne on ihania, aamuyön laulu kuin toisesta maailmasta.

• Anonyymi

palo kärki huutaa kuolemaa samaten korppi kainin lintu

• Anonyymi

Tykkään valtavasti. En osaa valita, koska pidän kaikista. Pöllöt kiehtovat’ minua, satakielet ja mustarastaat laulavat kauniisti. Kyyhkyset kujertavat pehmeästi. Nytkin kuuluu ulkoa hieno sirkutus.

• Anonyymi

Flamingo🦩

• Anonyymi

No ei ainakaaan riitaa ja draamaa kylvävä toripulu, joka soittaa muiden levyä ku jukeboksi kolikolla

• Anonyymi

Jopa ilmaiseksi, toiset pikkupullarahasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa ilmaiseksi, toiset pikkupullarahasta

Onko sulla jokin ongelma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun mua niin häiritsee muiden asiat.
        -ei pysy suu kiinni-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa, ei varmaan kauaa ainakaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun mua niin häiritsee muiden asiat.
        -ei pysy suu kiinni-

Nähty toi joka päivä palstalla. Mikään ei häiritse sinua. Tykkäät spämmätä täällä.

• Anonyymi

Talotintti menee top3☀️👍

• Anonyymi

Viskisieppoja ravintoloissa.

• Anonyymi

Pöwwö

• Anonyymi

Västäräkki.

• Anonyymi

Puutiainen!!

• Anonyymi

Eiks toi oo punkki eikä mikään lintu 🤣🤣

• Anonyymi

Harakka varis lokki varpunen västäräkki...

• Anonyymi

Pääskynen.

• Anonyymi

Talvilintuvisa

https://youtu.be/L-hc5pJ2ao0?si=B8d-N_Bmetxaw968

• Anonyymi

Kuovi.

• Anonyymi

Kuumat tiput

• Anonyymi

Ilolinnut rääkyy tääl ku huimausaineita syövät kalamiehen autos

• Anonyymi

Oon aina aatellu, et nää somekalastajat joil on febu täyn kalastus kuvii mut ei ikin saalis kuvii nii ne on pettureit ja ne järvi kuvat on vaa kulissii

• Anonyymi
    • Anonyymi

Viskisieppo 🥃🐦‍⬛

• Anonyymi

Viskisieppo ja kännikäki bongattu tänä kesänä.
        Voi ryydana, ryydana ja vielä kerran ryydana!
        Ja seuraava tarina kertoo siitä kun Batman ja Ryydman viime lauantaina lähtivät diskoon ja löivät veikkaa kumpi saa enempi akkoja.
        Siinä oli hameet korvissa ja sukkaremmi roikkui jalkojen välistä. Jeppit taun taka jeppit taun
        Trerl, täkätäkätäk, trerl jeppit taun.

• Anonyymi

Pyryharakka

• Anonyymi

Jammaavat pikkupöllöt
      https://youtu.be/Kq12yvTBv9s?si=q3HlHjJ3-alyAzHz melkein live, söpöjä :)

• Linnut on aina mun sydämessä.

• En osaa sanoa, Ehkä pääskynen

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hirvee ääni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirvee ääni..

Aika samanlainen ääni, kuin vanhoilla tupakkaa ja viinaa vetävillä naisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika samanlainen ääni, kuin vanhoilla tupakkaa ja viinaa vetävillä naisilla.

Niin muuten on 😆

• Anonyymi

Harakka😊

• Anonyymi

Kesäinen aamu suolla ......
      https://youtu.be/arqswZRaIr0?si=Snc6L058-5TIKYZq

• Anonyymi

Lakkoja

• Anonyymi

Varikset ovat upeita, niissä on jotain ihan omaa!! Rakastan kaikkia lintuja ja muitakin eläimiä.

• Anonyymi

Kuin myös❤️

• Anonyymi

Mies tykkäis sirpakoista nuorista tipusista mut tarjolla on vaan vanhoja kotkia ja haahkoja. 😭

• Anonyymi

Jos on itse kuin kukkokalkkuna niin ei ole toivoa

• Anonyymi

Tykkään toki elämistä, kuten perhosista ym ja toivon että ne tiedustelee hyvällä asialla näistä elämäntilanteista

• Anonyymi

Undulaatti!

• Anonyymi

Mitähän meitin seudun Ruisrääkälle, mielilinnullemme lie tapahtunut. Ei tullut enää suloisest laulemaa taajamamme reunamille.
      Liian pienet tilukset teitillä, hän saattoi ajatella.
      OK siinä tapauksessa.

• Anonyymi

Olisko muuttanut tänne, ekaa kertaa kuulin sen omituisen äänen muutama päivä sitten, ei voisi kuvitella jonkun elävän olennon aikaansaamaksi, on niin erikoinen.

• Anonyymi

Ehdottomasti se broileri lämpötiskistä , alta kympin kypsänä !

• Anonyymi

Sinut pitäisi kypsentää...

• Anonyymi

Hannu Hanhi

• 🐦‍🔥🐦‍🔥

• Anonyymi

Pyryharakka 😜.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2023
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1948
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      173
      1709
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      981
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      980
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe