Taidat tykätä linnuista paljon

Anonyymi-ap

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚

80

678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kolibri.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan kaikki linnut

• Anonyymi
        UUSI

Sama!

• Anonyymi
      UUSI

Korppi

• Anonyymi
        UUSI

😍😆🤭

• Anonyymi
        UUSI

Korpit ovat poikkeuksellisen älykkäitä ja niiden mentaaliset kyvyt osin tasolla, jonka pystyvät ylittämään vain ihmisapinat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korpit ovat poikkeuksellisen älykkäitä ja niiden mentaaliset kyvyt osin tasolla, jonka pystyvät ylittämään vain ihmisapinat.

Varislinnut ylittävät monet kädelliset älyssä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varislinnut ylittävät monet kädelliset älyssä

Aikoinaa teki varis parvekkeen pöydälle pesän ennen aikaa lasitetut parvekkeet.
        Kävin parvekkeella puistelemassa täkkiä ym. Pesän viereen tuli tikkuja, kaljapullon korkki, ym. Ajattelin huumorilla, maksu paikasta.
        Laskin verhon alas pesimäkaudeksi ja annoin olla rauhassa. Kun varikset lensi pois. Siivottu parveke.

• Anonyymi
      UUSI

Joo oon täällä käyttänyt lähes kaikkia noita hymiöitä kuvaillessani. Olen nainen.

• UUSI

Shoebill eli kengänokka, kuulu haikaroihin. Hassun näköinen otus.

• Anonyymi
      UUSI

Joutsen

• Anonyymi
        UUSI

😍💕☺️

• Anonyymi
      UUSI

Munahaukka

• Anonyymi
      UUSI

Mä näin tänään ajelullani yksinäisen haikaran, se oli viesti sinulta❤️ tuli hyvä olo🫂

• Anonyymi
        UUSI

❤️🫂

• Anonyymi
      UUSI

Vaikee sanoo, onhan ne aika hupaisia, yks aina kurkkii jostain "kukkuu, kukkuu" ja toinen huuteloo, "huhuu?!, huhuu?!"

• Anonyymi
        UUSI

Ai vähän niinku me 😁🤣

• Anonyymi
      UUSI

Mut joutsen on lemppari

• Anonyymi
      UUSI

Kurjet ja töyhtötiaiset.

• Anonyymi
      UUSI

Huomasin siis vasta vähän aikaa sitten että sun kädessäki oli jotakin lintusia, siis tatuoinnissa. 😍☺️ Sokea minä 😁

• Anonyymi
      UUSI

Merikotka🦅

• Anonyymi
      UUSI

Kurppa

• Anonyymi
        UUSI

Vanha kurppa

• Anonyymi
      UUSI

Joo ☺️ Axel-papukaija jäi mieleen, samoin youtuben Nakke 💕

• Anonyymi
      UUSI

🦢🦢 nämähän ne. Yksiavioiset kauniit linnut. Tykkään kyllä kaikista linnuista. Ne onkin käyttäytyneet aika kummallisesti nykyään. Hirveitä lentonäytöksiä melkein tuulilasissa pareittain.

• Anonyymi
      UUSI

Haarapääsky, munahaukka, korppikotka

• Anonyymi
      UUSI

Pikkulinnut on söpöjä. Pulut laumoissa off.

• Anonyymi
      UUSI

Lokki kivellä

• Anonyymi
        UUSI

😂😁

• Anonyymi
        UUSI

Kaatunut pulu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaatunut pulu.

Liukkaalla pihalla pulu voi kaatua, mutta ensin pulu kallistuu rajusti.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki linnut...Vastaan näin yleisesti.

Mutta, jos äänen perusteella suunnistelisin, niin haahkoilla kuulostaisi olevan suhteellisen leppoisaa elo sekä olo.

• Anonyymi
      UUSI

Kotka ja haukka ovat molemmat.
      Naisena olen ihan varmasti outo, koska nuo on MIESTEN lintuja.
      Näin molemmat lentävän ja haukka lähti syöksymään minua kohti. Olin semmoisessa paikassa vielä missä ei ollut edes mitään paikkaa mihin pääsee suojaan. Katsoin sitä ja sanoin: ET TULE MINUN PÄÄLLE, KOSKA EN OLE TEHNYT SINULLE MITÄÄN!
      Kuulu vain " KRIIK" ja se haukka katosi.
      Kotka liiteli ja minä istuin katsomassa sitä. Istui 2 metrin päähän puuhun ja kotka istui vuorostaan katsomassa minua. Sanoin kotkalle, että: Oot kyllä niin KOMEA LINTU, että SINUN KANSSA MINÄ ISTUN MIELELLÄNI VIEREKKÄIN JA KATSELEN MAAILMAA SEKÄ VÄLILLÄ SILMIIN.
      En kuvannut koska en ollut ottanut edes puhelinta mukaan.
      Muistin, että minä olin nähnyt meidän suvun vaakunan kuvan ja siinä oli kotkan/haukan kuva.
      Olisko ollut kotka, koska kotkan näkeminen kun istui puun latvassa sai aikaan sen, että minä muistin että suvulla on ollut oma vaakuna.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä kotka vaakunan suku on vielä minun äidin äidin suku ja minä nauroin, koska HE OLIVAT SENTÄÄN OSANNEET TOIMIA OIKEIN.
        Suku on Ruotsista lähtenyt ja he olivat kuninkaan SOLDAATTEJA. He olivat sen vaakunan varmaan saaneet kuninkaalta kiitoksena hyvästä palvelusta. Muistaakseni he olivat vielä JokkMokkista lähteneet Suomeen. Sodankylässä he olivat vielä SOLDAATTEJA.
        Ruotsi vaihtoi Suomen Norjaan niin suku oli lähtenyt sen jälkeen PETSAMOON, koska HEIDÄN ARVOT ALENI.
        Petsamo kuului TSAARIN VALTAKUNTAAN.
        He olivat oikeesti lähteneet katsomaan, että ONKO OIKEESTI TOTTA, ETTÄ RUOTSIN KUNINGAS TEKI MEISTÄ RYSSIÄ ELI VENÄLÄISIÄ.
        Minä epäilen, että kaikki jotka Suomesta ovat 1800 luvulla menneet Petsamoon ovat Ruotsin kuninkaan entisiä SOLDAATTEJA jotka menettivät SOTILAS ARVOT sekä sen myötä lähti myös elinkeino, koska heidän työtä oli PALVELLA KUNINGASTA.
        KIITOKSENA SAIVAT RUOTSIN KUNINKAALTA PASKAA JA KÖYHYYTTÄ!
        Oli myös sukunimi RYSSÄ ja oli muistaakseni Kittilä/Sodankylä alueella asunut ja maksanut veroja. Siihen aikaan lapset olivat isän nimellä.
        Äitini isän suvussa oli myös SOLDAATTI ja jos oikein muistan niin he olivat LIEDOSSA ja he olivat NAISTEN PERÄSSÄ LÄHTENEET KULKEMAAN.
        KUNINKAAN PALVELUKSESSA OLEVILLE OPETETTIIN SIVISTYSTÄ JA SUKULAISTEN KANSSA EI OLLUT LUPA MENNÄ NAIMISIIN EIKÄ TEHDÄ LAPSIA.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kotka vaakunan suku on vielä minun äidin äidin suku ja minä nauroin, koska HE OLIVAT SENTÄÄN OSANNEET TOIMIA OIKEIN.
        Suku on Ruotsista lähtenyt ja he olivat kuninkaan SOLDAATTEJA. He olivat sen vaakunan varmaan saaneet kuninkaalta kiitoksena hyvästä palvelusta. Muistaakseni he olivat vielä JokkMokkista lähteneet Suomeen. Sodankylässä he olivat vielä SOLDAATTEJA.
        Ruotsi vaihtoi Suomen Norjaan niin suku oli lähtenyt sen jälkeen PETSAMOON, koska HEIDÄN ARVOT ALENI.
        Petsamo kuului TSAARIN VALTAKUNTAAN.
        He olivat oikeesti lähteneet katsomaan, että ONKO OIKEESTI TOTTA, ETTÄ RUOTSIN KUNINGAS TEKI MEISTÄ RYSSIÄ ELI VENÄLÄISIÄ.
        Minä epäilen, että kaikki jotka Suomesta ovat 1800 luvulla menneet Petsamoon ovat Ruotsin kuninkaan entisiä SOLDAATTEJA jotka menettivät SOTILAS ARVOT sekä sen myötä lähti myös elinkeino, koska heidän työtä oli PALVELLA KUNINGASTA.
        KIITOKSENA SAIVAT RUOTSIN KUNINKAALTA PASKAA JA KÖYHYYTTÄ!
        Oli myös sukunimi RYSSÄ ja oli muistaakseni Kittilä/Sodankylä alueella asunut ja maksanut veroja. Siihen aikaan lapset olivat isän nimellä.
        Äitini isän suvussa oli myös SOLDAATTI ja jos oikein muistan niin he olivat LIEDOSSA ja he olivat NAISTEN PERÄSSÄ LÄHTENEET KULKEMAAN.
        KUNINKAAN PALVELUKSESSA OLEVILLE OPETETTIIN SIVISTYSTÄ JA SUKULAISTEN KANSSA EI OLLUT LUPA MENNÄ NAIMISIIN EIKÄ TEHDÄ LAPSIA.

Se on KUNNIANLOUKKAUS, koska SUKUNI ON SENTÄÄN KÄVELLEN KULKENUT NUO MATKAT NIIN HE OVAT SAANEET EDES JOLLAIN TAVALLA IHMIS ARVONSA TAKAISIN. RUOTSIN KUNINGAS VEI HEILTÄ IHMIS ARVOT, MUTTA TSAARI YLENSI HEIDÄN IHMIS ARVONSA JA HE OLIVAT SEN AIKAISEN HIERARKIAN MUKANA IHMIS ARVOSSA YLEMPÄNÄ MITÄ RUOTSIN KUNINGAS. VENÄLÄISET VEIVÄT SUKUNI IHMIS ARVOT JA HEIDÄT PAKOTETTIIN ALKAMAAN VENÄLÄISIKSI VAIKKA MUMMONI ÄITI OLI SYNTYNYT TSAARIN VALTAKUNTAAN JA HÄN OLI RASKAANA JA ODOTTI MINUN MUMMOA, KUN TSAARI ON SYÖSTY VALLASTA JA SUOMI ON SAANUT ITSENÄISYYDEN.
        TSAARIN PERHE OLI VIELÄ MURHATTU SAMANA PÄIVÄNÄ, KUN MINÄ OLEN SYNTYNYT. SE ON OLLUT TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS VIEDÄ MINUN SUVUILTA KAIKKI IHMIS ARVOT!
        KYSEESSÄ ON KAIKKIEN SUOMALAISTEN IHMIS ARVOT JOTKA ON AIKOINAAN VIETY.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on KUNNIANLOUKKAUS, koska SUKUNI ON SENTÄÄN KÄVELLEN KULKENUT NUO MATKAT NIIN HE OVAT SAANEET EDES JOLLAIN TAVALLA IHMIS ARVONSA TAKAISIN. RUOTSIN KUNINGAS VEI HEILTÄ IHMIS ARVOT, MUTTA TSAARI YLENSI HEIDÄN IHMIS ARVONSA JA HE OLIVAT SEN AIKAISEN HIERARKIAN MUKANA IHMIS ARVOSSA YLEMPÄNÄ MITÄ RUOTSIN KUNINGAS. VENÄLÄISET VEIVÄT SUKUNI IHMIS ARVOT JA HEIDÄT PAKOTETTIIN ALKAMAAN VENÄLÄISIKSI VAIKKA MUMMONI ÄITI OLI SYNTYNYT TSAARIN VALTAKUNTAAN JA HÄN OLI RASKAANA JA ODOTTI MINUN MUMMOA, KUN TSAARI ON SYÖSTY VALLASTA JA SUOMI ON SAANUT ITSENÄISYYDEN.
        TSAARIN PERHE OLI VIELÄ MURHATTU SAMANA PÄIVÄNÄ, KUN MINÄ OLEN SYNTYNYT. SE ON OLLUT TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS VIEDÄ MINUN SUVUILTA KAIKKI IHMIS ARVOT!
        KYSEESSÄ ON KAIKKIEN SUOMALAISTEN IHMIS ARVOT JOTKA ON AIKOINAAN VIETY.

MINÄ OLEN LUKENUT OMAN SUKUNI TUTKIMUKSIA JOITA TOISET OVAT TEHNEET. NUO SUKUTUTKIMUKSET JOITA OVAT NETTIIN LAITTANEET OVAT MYÖS KUNNIANLOUKKAUSIA.
        NIILLÄ SIVUSTOILLA VOI TOIMIA SAMALLA TAVALLA, KUN FACEBOOKISSA.
        OLEN MINÄKIN SINNE OMAN SUVUN LAITTANUT. EI OLE MUITA MINUN SUVUSSA, KUN MINÄ. EN MINÄ VIITTI OMAA HIENOA SUKUA JOKA PAIKKAAN TUKKIA. EI ENÄÄN OLE TULLUT, MUTTA YHTEEN VÄLIIN TULI YHDEN SUVUN KAIKKI SELVITYKSET MINULLE.
        HE OLIVAT VARMAAN LUULLEET, ETTÄ HEKIN OVAT PÖLÖVÄSTEJÄ. EN KEHDANNUT LAITTAA, ETTÄ: KUNNIALLISET SINIVERISET VOISIVAT OPETELLA ENSIN TAVAT JA TULLA SEN JÄLKEEN VASTA NETTIIN TEKEMÄÄN HIENOJA SUKU SELVITYKSIÄ!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MINÄ OLEN LUKENUT OMAN SUKUNI TUTKIMUKSIA JOITA TOISET OVAT TEHNEET. NUO SUKUTUTKIMUKSET JOITA OVAT NETTIIN LAITTANEET OVAT MYÖS KUNNIANLOUKKAUSIA.
        NIILLÄ SIVUSTOILLA VOI TOIMIA SAMALLA TAVALLA, KUN FACEBOOKISSA.
        OLEN MINÄKIN SINNE OMAN SUVUN LAITTANUT. EI OLE MUITA MINUN SUVUSSA, KUN MINÄ. EN MINÄ VIITTI OMAA HIENOA SUKUA JOKA PAIKKAAN TUKKIA. EI ENÄÄN OLE TULLUT, MUTTA YHTEEN VÄLIIN TULI YHDEN SUVUN KAIKKI SELVITYKSET MINULLE.
        HE OLIVAT VARMAAN LUULLEET, ETTÄ HEKIN OVAT PÖLÖVÄSTEJÄ. EN KEHDANNUT LAITTAA, ETTÄ: KUNNIALLISET SINIVERISET VOISIVAT OPETELLA ENSIN TAVAT JA TULLA SEN JÄLKEEN VASTA NETTIIN TEKEMÄÄN HIENOJA SUKU SELVITYKSIÄ!

HARAKKA SE VASTA HAUSKA LINTU ONKIN.
        HARAKAN JOS NÄKEE AAMULLA PUUSSA NIIN SE TIETÄÄ ONNEA.
        MINÄ NÄIN YKSI AAMU JA SE LENSI SIELTÄ HYPPELEMÄÄN ILOISESTI NURMIKOLLE.
        YKSI AAMU HERÄSIN SIIHEN, KUN HARAKKA RÄHISI JA MINÄ JÄIN MIETTIMÄÄN, ETTÄ MISTÄHÄN HARAKKA NOIN ON SUUTTUNUT.
        HARAKKA ON SENTÄÄN VANHA TUTTU HERRASMIES LINTU. SATTUMALTA HUOMASIN, ETTÄ HARAKKA OLI HYPELLYT ENSIN ILOISESTI SAMASSA KOHDASSA. HARAKAN JÄLKEEN SIINÄ SAMASSA PAIKASSA HYPPELI ILOISESTI HERRASMIES.
        HÄN OLI NIIN PAHOILLAAN, KOSKA HÄN AINA ANTOI MINULLE HERRASMIEHENÄ PRINSESSAN KOHTELUA JA MINÄ EN ANTANUT HÄNELLE MITÄÄN.
        HÄN SAI SENTÄÄN VIEDÄ MINUT PRINSESSANA VANKILAAN JA OLLA ITSE VARTIJANA.
        KILPAILU ON SENTÄÄN KOVAA TÄÄLLÄ, KOSKA PETSAMOSTA VENÄLÄISET AJO SUOMALAISET PIHALLE JA TÄÄLLÄ KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN KOLTTA. EN VARMASTI OLE, KOSKA SUKU ON TULLUT RUOTSISTA. ISÄNI SUKU KARJALASTA JA SIELTÄ MISSÄ KALEVALA ON AIKOINAAN KIRJOITETTU. HE OLIVAT VIELÄ KIESTINIGISTÄ LÄHTENEET PETSAMOON 1800 LUVULLA TÖIHIN, KOSKA HE OLIVAT KALASTAJIA.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

HARAKKA SE VASTA HAUSKA LINTU ONKIN.
        HARAKAN JOS NÄKEE AAMULLA PUUSSA NIIN SE TIETÄÄ ONNEA.
        MINÄ NÄIN YKSI AAMU JA SE LENSI SIELTÄ HYPPELEMÄÄN ILOISESTI NURMIKOLLE.
        YKSI AAMU HERÄSIN SIIHEN, KUN HARAKKA RÄHISI JA MINÄ JÄIN MIETTIMÄÄN, ETTÄ MISTÄHÄN HARAKKA NOIN ON SUUTTUNUT.
        HARAKKA ON SENTÄÄN VANHA TUTTU HERRASMIES LINTU. SATTUMALTA HUOMASIN, ETTÄ HARAKKA OLI HYPELLYT ENSIN ILOISESTI SAMASSA KOHDASSA. HARAKAN JÄLKEEN SIINÄ SAMASSA PAIKASSA HYPPELI ILOISESTI HERRASMIES.
        HÄN OLI NIIN PAHOILLAAN, KOSKA HÄN AINA ANTOI MINULLE HERRASMIEHENÄ PRINSESSAN KOHTELUA JA MINÄ EN ANTANUT HÄNELLE MITÄÄN.
        HÄN SAI SENTÄÄN VIEDÄ MINUT PRINSESSANA VANKILAAN JA OLLA ITSE VARTIJANA.
        KILPAILU ON SENTÄÄN KOVAA TÄÄLLÄ, KOSKA PETSAMOSTA VENÄLÄISET AJO SUOMALAISET PIHALLE JA TÄÄLLÄ KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN KOLTTA. EN VARMASTI OLE, KOSKA SUKU ON TULLUT RUOTSISTA. ISÄNI SUKU KARJALASTA JA SIELTÄ MISSÄ KALEVALA ON AIKOINAAN KIRJOITETTU. HE OLIVAT VIELÄ KIESTINIGISTÄ LÄHTENEET PETSAMOON 1800 LUVULLA TÖIHIN, KOSKA HE OLIVAT KALASTAJIA.

HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
        ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
        ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN!

Oli ollut kuulemma vaarallista lähteä aikoinaan Petsamoon, mutta kyllä he hengissä sieltä pois tulivat. He jotka ensin lähtivät KUOLIVAT VANHUUTEEN niin, kuin VANHAT IHMISET YLEENSÄ TEKEVÄT. Heidän VANHAT SIELUT OVAT SYNTYNEET UUDELLEEN MEIHIN NUOREMPIIN.
        MINUN SUKU OLI SENTÄÄN NIIN ÄLYKÄSTÄ, ETTÄ HE OLIVAT SAANEET TSAARILTA LUVAN ASUA SAARESSA.
        TUO SAARI ON NORJAN JA VENÄJÄN RAJALLA.
        EI RAJAA OLE SIIRRETTY, MUTTA SUKU ON ASUNUT MYÖS SAARELLA KUN PETSAMO ON KUULUNUT SUOMELLE.
        SAARI ON OLLUT PUOLIKSI NORJAA JA PUOLIKSI SUOMEA. HE OVAT ASUNEET DIPLOMAATTI ALUEELLA JA HÄN JOKA JÄI SAARELLE ASUMAAN OLI LAPSETON NAINEN. HÄN OLI MUMMONI TÄTI.
        KYLLÄ MINÄ OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SUVUN PERINNÖT JÄI PETSAMOON VAIKKA KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ EI SINNE OLE JÄÄNYT MITÄÄN!
        KYLLÄ TÄMÄN PERINNÖN VUOKSI KANNATTI VANKILASSA KÄYDÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA, KOSKA HE OLIVAT SENTÄÄN ALKUPERÄISIÄ SUOMALAISIA JA HE OVAT MYÖS HEITÄ JOTKA EIVÄT SAANEET EDES PUHUA SUOMEA JA EI HE SAANEET EDES LUKEA SUOMALAISIA KIRJOJA. KAIKKI SUOMEN KIELELLÄ OLEVAT KIRJAT, LEHDET JA MUU MATERIAALI TUHOTTIIN.
        HE OVAT PETSAMOSSA PUHUNEET VENÄJÄÄ, NORJAA, KOLTAN SEKÄ SAAMEN KIELTÄ.
        ÄITINI VANHEMMAT OPETTIVAT MINULLE RUOTSISSA, ETTÄ KOTONA PUHUTAAN SUOMEA JA KYLILLÄ SAA PUHUA VAIKKA SIAN SAKSAA. VAARI PUHU ITSE HAUTAAN POHJANMAAN MURRETTA. MINÄ OLIN SENTÄÄN JO 3 VUOTTA, KUN HÄN KUOLI.
        MINÄ PUHUIN SUOMEA KAIKKIEN MUIDEN KANSSA, MUTTA VAARIN KANSSA PUHUIN VAARIN KIELTÄ JA ULKONA RUOTSALAISTEN KANSSA RUOTSIA.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

harakka on saatanan lintu

• Anonyymi
      UUSI

Tirpat on söpöjä. ❤️ Oon mulla pari koristelintua ja lintujen juoma-alas ulkona.

• Anonyymi
      UUSI

Linnutkin kuolee että näin.

• Anonyymi
        UUSI

Ajatella

• Anonyymi
      UUSI

Kaakana,eli savolainen käki.

• Anonyymi
        UUSI

😂😂🤭

• Anonyymi
      UUSI

Linnut levittää tauteja ja saastuttaa luontoa.
      40

• Anonyymi
        UUSI

Kiva salasana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva salasana.

Ain laulain työtäs tee..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ain laulain työtäs tee..

No se voi olla kyllä omaksi parhaaksi se laulelu ja kahteen pussiin pelaamisen lopettaminen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No se voi olla kyllä omaksi parhaaksi se laulelu ja kahteen pussiin pelaamisen lopettaminen

Ihan vaan tällainen nettivinkki sen oman haitarin parhaaksi, jos ei oo liian myöhäistä nääs

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan tällainen nettivinkki sen oman haitarin parhaaksi, jos ei oo liian myöhäistä nääs

Alkaen n anno domini 16

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaen n anno domini 16

Kiddo- you full of shit

• Anonyymi
        UUSI

Joo, varsinkin öljyä, pienhiukkaspäästöjä, glykolia ja muovijätettä mokovat päästelevät luontoon.

• Anonyymi
      UUSI

Huuhkaja

• Anonyymi
      UUSI

Mustarastas. 🐦‍⬛🐓

• Anonyymi
      UUSI

Joutsen, se on uljas lintu.

• Anonyymi
      UUSI

Fasaani

• Anonyymi
        UUSI

Viihtyy asuinalueitten lähistöllä ja
        Suomeen fasaanit toi makeistehtailija Karl Fazer vuosina 1901–1902. Ensimmäiset yksilöt tuotiin Saksasta ja ne vapautettiin Malmille, joka silloin oli Helsingin maalaiskuntaa.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viihtyy asuinalueitten lähistöllä ja
        Suomeen fasaanit toi makeistehtailija Karl Fazer vuosina 1901–1902. Ensimmäiset yksilöt tuotiin Saksasta ja ne vapautettiin Malmille, joka silloin oli Helsingin maalaiskuntaa.
        Sivusta

Pääkaupunkiseudun ajoväylällä tänä kesänä jouduin jarruttamaan Asutusalueelta tien yli käveli fasaani toiselle asutusalueelle.
        Näyttävä näky.

• Anonyymi
      UUSI

Lapinlahden linnut😎

• Anonyymi
      UUSI

Hmm Riippuu kastikkeesta nam

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään kyllä kaikista linnuista, mutta Hömötiaisesta erityisesti. Suloinen pikkulintu .

• Anonyymi
        UUSI

Samoin keltasirkku ja punatulkku :)

• Anonyymi
        UUSI

Miun "hömötiainen" on kaikista söpöin ikinä 🤭😻😽😽🙆

• Anonyymi
        UUSI

Punarinnat ja Västäräkit ovat aika reippaita vekkuleita.

• Anonyymi
      UUSI

Tipi ehdottomasti.

• Anonyymi
      UUSI

Pontikka on paras 🥂hik🫧

• Anonyymi
      UUSI

Mustarastas

• Anonyymi
      UUSI

palo kärki huutaa kuolemaa samaten korppi kainin lintu

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään valtavasti. En osaa valita, koska pidän kaikista. Pöllöt kiehtovat’ minua, satakielet ja mustarastaat laulavat kauniisti. Kyyhkyset kujertavat pehmeästi. Nytkin kuuluu ulkoa hieno sirkutus.

• Anonyymi
      UUSI

Flamingo🦩

• Anonyymi
      UUSI

No ei ainakaaan riitaa ja draamaa kylvävä toripulu, joka soittaa muiden levyä ku jukeboksi kolikolla

• Anonyymi
        UUSI

Jopa ilmaiseksi, toiset pikkupullarahasta

• Anonyymi
      UUSI

Talotintti menee top3☀️👍

• Anonyymi
      UUSI

Viskisieppoja ravintoloissa.

• Anonyymi
        UUSI

Huutelevat opetettuja sloganeita muiden pöytiin?

• Anonyymi
      UUSI

Pöwwö

• Anonyymi
      UUSI

Västäräkki.

• Anonyymi
      UUSI

Puutiainen!!

• Anonyymi
        UUSI

Eiks toi oo punkki eikä mikään lintu 🤣🤣

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe