Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦⬛🦉🦜🦚
Taidat tykätä linnuista paljon
80
678
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kolibri.
- AnonyymiUUSI
Ihan kaikki linnut
- AnonyymiUUSI
Sama!
- AnonyymiUUSI
Korppi
- AnonyymiUUSI
😍😆🤭
- AnonyymiUUSI
Korpit ovat poikkeuksellisen älykkäitä ja niiden mentaaliset kyvyt osin tasolla, jonka pystyvät ylittämään vain ihmisapinat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korpit ovat poikkeuksellisen älykkäitä ja niiden mentaaliset kyvyt osin tasolla, jonka pystyvät ylittämään vain ihmisapinat.
Varislinnut ylittävät monet kädelliset älyssä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varislinnut ylittävät monet kädelliset älyssä
Aikoinaa teki varis parvekkeen pöydälle pesän ennen aikaa lasitetut parvekkeet.
Kävin parvekkeella puistelemassa täkkiä ym. Pesän viereen tuli tikkuja, kaljapullon korkki, ym. Ajattelin huumorilla, maksu paikasta.
Laskin verhon alas pesimäkaudeksi ja annoin olla rauhassa. Kun varikset lensi pois. Siivottu parveke.
- AnonyymiUUSI
Joo oon täällä käyttänyt lähes kaikkia noita hymiöitä kuvaillessani. Olen nainen.
Shoebill eli kengänokka, kuulu haikaroihin. Hassun näköinen otus.
- AnonyymiUUSI
Joutsen
- AnonyymiUUSI
😍💕☺️
- AnonyymiUUSI
Munahaukka
- AnonyymiUUSI
Mä näin tänään ajelullani yksinäisen haikaran, se oli viesti sinulta❤️ tuli hyvä olo🫂
- AnonyymiUUSI
❤️🫂
- AnonyymiUUSI
Vaikee sanoo, onhan ne aika hupaisia, yks aina kurkkii jostain "kukkuu, kukkuu" ja toinen huuteloo, "huhuu?!, huhuu?!"
- AnonyymiUUSI
Ai vähän niinku me 😁🤣
- AnonyymiUUSI
Mut joutsen on lemppari
- AnonyymiUUSI
Kurjet ja töyhtötiaiset.
- AnonyymiUUSI
Huomasin siis vasta vähän aikaa sitten että sun kädessäki oli jotakin lintusia, siis tatuoinnissa. 😍☺️ Sokea minä 😁
- AnonyymiUUSI
Merikotka🦅
- AnonyymiUUSI
Kurppa
- AnonyymiUUSI
Vanha kurppa
- AnonyymiUUSI
Joo ☺️ Axel-papukaija jäi mieleen, samoin youtuben Nakke 💕
- AnonyymiUUSI
🦢🦢 nämähän ne. Yksiavioiset kauniit linnut. Tykkään kyllä kaikista linnuista. Ne onkin käyttäytyneet aika kummallisesti nykyään. Hirveitä lentonäytöksiä melkein tuulilasissa pareittain.
- AnonyymiUUSI
Haarapääsky, munahaukka, korppikotka
- AnonyymiUUSI
Pikkulinnut on söpöjä. Pulut laumoissa off.
- AnonyymiUUSI
Lokki kivellä
- AnonyymiUUSI
😂😁
- AnonyymiUUSI
Kaatunut pulu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaatunut pulu.
Liukkaalla pihalla pulu voi kaatua, mutta ensin pulu kallistuu rajusti.
- AnonyymiUUSI
Kaikki linnut...Vastaan näin yleisesti.
Mutta, jos äänen perusteella suunnistelisin, niin haahkoilla kuulostaisi olevan suhteellisen leppoisaa elo sekä olo. - AnonyymiUUSI
Kotka ja haukka ovat molemmat.
Naisena olen ihan varmasti outo, koska nuo on MIESTEN lintuja.
Näin molemmat lentävän ja haukka lähti syöksymään minua kohti. Olin semmoisessa paikassa vielä missä ei ollut edes mitään paikkaa mihin pääsee suojaan. Katsoin sitä ja sanoin: ET TULE MINUN PÄÄLLE, KOSKA EN OLE TEHNYT SINULLE MITÄÄN!
Kuulu vain " KRIIK" ja se haukka katosi.
Kotka liiteli ja minä istuin katsomassa sitä. Istui 2 metrin päähän puuhun ja kotka istui vuorostaan katsomassa minua. Sanoin kotkalle, että: Oot kyllä niin KOMEA LINTU, että SINUN KANSSA MINÄ ISTUN MIELELLÄNI VIEREKKÄIN JA KATSELEN MAAILMAA SEKÄ VÄLILLÄ SILMIIN.
En kuvannut koska en ollut ottanut edes puhelinta mukaan.
Muistin, että minä olin nähnyt meidän suvun vaakunan kuvan ja siinä oli kotkan/haukan kuva.
Olisko ollut kotka, koska kotkan näkeminen kun istui puun latvassa sai aikaan sen, että minä muistin että suvulla on ollut oma vaakuna.- AnonyymiUUSI
Tämä kotka vaakunan suku on vielä minun äidin äidin suku ja minä nauroin, koska HE OLIVAT SENTÄÄN OSANNEET TOIMIA OIKEIN.
Suku on Ruotsista lähtenyt ja he olivat kuninkaan SOLDAATTEJA. He olivat sen vaakunan varmaan saaneet kuninkaalta kiitoksena hyvästä palvelusta. Muistaakseni he olivat vielä JokkMokkista lähteneet Suomeen. Sodankylässä he olivat vielä SOLDAATTEJA.
Ruotsi vaihtoi Suomen Norjaan niin suku oli lähtenyt sen jälkeen PETSAMOON, koska HEIDÄN ARVOT ALENI.
Petsamo kuului TSAARIN VALTAKUNTAAN.
He olivat oikeesti lähteneet katsomaan, että ONKO OIKEESTI TOTTA, ETTÄ RUOTSIN KUNINGAS TEKI MEISTÄ RYSSIÄ ELI VENÄLÄISIÄ.
Minä epäilen, että kaikki jotka Suomesta ovat 1800 luvulla menneet Petsamoon ovat Ruotsin kuninkaan entisiä SOLDAATTEJA jotka menettivät SOTILAS ARVOT sekä sen myötä lähti myös elinkeino, koska heidän työtä oli PALVELLA KUNINGASTA.
KIITOKSENA SAIVAT RUOTSIN KUNINKAALTA PASKAA JA KÖYHYYTTÄ!
Oli myös sukunimi RYSSÄ ja oli muistaakseni Kittilä/Sodankylä alueella asunut ja maksanut veroja. Siihen aikaan lapset olivat isän nimellä.
Äitini isän suvussa oli myös SOLDAATTI ja jos oikein muistan niin he olivat LIEDOSSA ja he olivat NAISTEN PERÄSSÄ LÄHTENEET KULKEMAAN.
KUNINKAAN PALVELUKSESSA OLEVILLE OPETETTIIN SIVISTYSTÄ JA SUKULAISTEN KANSSA EI OLLUT LUPA MENNÄ NAIMISIIN EIKÄ TEHDÄ LAPSIA. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kotka vaakunan suku on vielä minun äidin äidin suku ja minä nauroin, koska HE OLIVAT SENTÄÄN OSANNEET TOIMIA OIKEIN.
Suku on Ruotsista lähtenyt ja he olivat kuninkaan SOLDAATTEJA. He olivat sen vaakunan varmaan saaneet kuninkaalta kiitoksena hyvästä palvelusta. Muistaakseni he olivat vielä JokkMokkista lähteneet Suomeen. Sodankylässä he olivat vielä SOLDAATTEJA.
Ruotsi vaihtoi Suomen Norjaan niin suku oli lähtenyt sen jälkeen PETSAMOON, koska HEIDÄN ARVOT ALENI.
Petsamo kuului TSAARIN VALTAKUNTAAN.
He olivat oikeesti lähteneet katsomaan, että ONKO OIKEESTI TOTTA, ETTÄ RUOTSIN KUNINGAS TEKI MEISTÄ RYSSIÄ ELI VENÄLÄISIÄ.
Minä epäilen, että kaikki jotka Suomesta ovat 1800 luvulla menneet Petsamoon ovat Ruotsin kuninkaan entisiä SOLDAATTEJA jotka menettivät SOTILAS ARVOT sekä sen myötä lähti myös elinkeino, koska heidän työtä oli PALVELLA KUNINGASTA.
KIITOKSENA SAIVAT RUOTSIN KUNINKAALTA PASKAA JA KÖYHYYTTÄ!
Oli myös sukunimi RYSSÄ ja oli muistaakseni Kittilä/Sodankylä alueella asunut ja maksanut veroja. Siihen aikaan lapset olivat isän nimellä.
Äitini isän suvussa oli myös SOLDAATTI ja jos oikein muistan niin he olivat LIEDOSSA ja he olivat NAISTEN PERÄSSÄ LÄHTENEET KULKEMAAN.
KUNINKAAN PALVELUKSESSA OLEVILLE OPETETTIIN SIVISTYSTÄ JA SUKULAISTEN KANSSA EI OLLUT LUPA MENNÄ NAIMISIIN EIKÄ TEHDÄ LAPSIA.Se on KUNNIANLOUKKAUS, koska SUKUNI ON SENTÄÄN KÄVELLEN KULKENUT NUO MATKAT NIIN HE OVAT SAANEET EDES JOLLAIN TAVALLA IHMIS ARVONSA TAKAISIN. RUOTSIN KUNINGAS VEI HEILTÄ IHMIS ARVOT, MUTTA TSAARI YLENSI HEIDÄN IHMIS ARVONSA JA HE OLIVAT SEN AIKAISEN HIERARKIAN MUKANA IHMIS ARVOSSA YLEMPÄNÄ MITÄ RUOTSIN KUNINGAS. VENÄLÄISET VEIVÄT SUKUNI IHMIS ARVOT JA HEIDÄT PAKOTETTIIN ALKAMAAN VENÄLÄISIKSI VAIKKA MUMMONI ÄITI OLI SYNTYNYT TSAARIN VALTAKUNTAAN JA HÄN OLI RASKAANA JA ODOTTI MINUN MUMMOA, KUN TSAARI ON SYÖSTY VALLASTA JA SUOMI ON SAANUT ITSENÄISYYDEN.
TSAARIN PERHE OLI VIELÄ MURHATTU SAMANA PÄIVÄNÄ, KUN MINÄ OLEN SYNTYNYT. SE ON OLLUT TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS VIEDÄ MINUN SUVUILTA KAIKKI IHMIS ARVOT!
KYSEESSÄ ON KAIKKIEN SUOMALAISTEN IHMIS ARVOT JOTKA ON AIKOINAAN VIETY. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on KUNNIANLOUKKAUS, koska SUKUNI ON SENTÄÄN KÄVELLEN KULKENUT NUO MATKAT NIIN HE OVAT SAANEET EDES JOLLAIN TAVALLA IHMIS ARVONSA TAKAISIN. RUOTSIN KUNINGAS VEI HEILTÄ IHMIS ARVOT, MUTTA TSAARI YLENSI HEIDÄN IHMIS ARVONSA JA HE OLIVAT SEN AIKAISEN HIERARKIAN MUKANA IHMIS ARVOSSA YLEMPÄNÄ MITÄ RUOTSIN KUNINGAS. VENÄLÄISET VEIVÄT SUKUNI IHMIS ARVOT JA HEIDÄT PAKOTETTIIN ALKAMAAN VENÄLÄISIKSI VAIKKA MUMMONI ÄITI OLI SYNTYNYT TSAARIN VALTAKUNTAAN JA HÄN OLI RASKAANA JA ODOTTI MINUN MUMMOA, KUN TSAARI ON SYÖSTY VALLASTA JA SUOMI ON SAANUT ITSENÄISYYDEN.
TSAARIN PERHE OLI VIELÄ MURHATTU SAMANA PÄIVÄNÄ, KUN MINÄ OLEN SYNTYNYT. SE ON OLLUT TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS VIEDÄ MINUN SUVUILTA KAIKKI IHMIS ARVOT!
KYSEESSÄ ON KAIKKIEN SUOMALAISTEN IHMIS ARVOT JOTKA ON AIKOINAAN VIETY.MINÄ OLEN LUKENUT OMAN SUKUNI TUTKIMUKSIA JOITA TOISET OVAT TEHNEET. NUO SUKUTUTKIMUKSET JOITA OVAT NETTIIN LAITTANEET OVAT MYÖS KUNNIANLOUKKAUSIA.
NIILLÄ SIVUSTOILLA VOI TOIMIA SAMALLA TAVALLA, KUN FACEBOOKISSA.
OLEN MINÄKIN SINNE OMAN SUVUN LAITTANUT. EI OLE MUITA MINUN SUVUSSA, KUN MINÄ. EN MINÄ VIITTI OMAA HIENOA SUKUA JOKA PAIKKAAN TUKKIA. EI ENÄÄN OLE TULLUT, MUTTA YHTEEN VÄLIIN TULI YHDEN SUVUN KAIKKI SELVITYKSET MINULLE.
HE OLIVAT VARMAAN LUULLEET, ETTÄ HEKIN OVAT PÖLÖVÄSTEJÄ. EN KEHDANNUT LAITTAA, ETTÄ: KUNNIALLISET SINIVERISET VOISIVAT OPETELLA ENSIN TAVAT JA TULLA SEN JÄLKEEN VASTA NETTIIN TEKEMÄÄN HIENOJA SUKU SELVITYKSIÄ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ OLEN LUKENUT OMAN SUKUNI TUTKIMUKSIA JOITA TOISET OVAT TEHNEET. NUO SUKUTUTKIMUKSET JOITA OVAT NETTIIN LAITTANEET OVAT MYÖS KUNNIANLOUKKAUSIA.
NIILLÄ SIVUSTOILLA VOI TOIMIA SAMALLA TAVALLA, KUN FACEBOOKISSA.
OLEN MINÄKIN SINNE OMAN SUVUN LAITTANUT. EI OLE MUITA MINUN SUVUSSA, KUN MINÄ. EN MINÄ VIITTI OMAA HIENOA SUKUA JOKA PAIKKAAN TUKKIA. EI ENÄÄN OLE TULLUT, MUTTA YHTEEN VÄLIIN TULI YHDEN SUVUN KAIKKI SELVITYKSET MINULLE.
HE OLIVAT VARMAAN LUULLEET, ETTÄ HEKIN OVAT PÖLÖVÄSTEJÄ. EN KEHDANNUT LAITTAA, ETTÄ: KUNNIALLISET SINIVERISET VOISIVAT OPETELLA ENSIN TAVAT JA TULLA SEN JÄLKEEN VASTA NETTIIN TEKEMÄÄN HIENOJA SUKU SELVITYKSIÄ!HARAKKA SE VASTA HAUSKA LINTU ONKIN.
HARAKAN JOS NÄKEE AAMULLA PUUSSA NIIN SE TIETÄÄ ONNEA.
MINÄ NÄIN YKSI AAMU JA SE LENSI SIELTÄ HYPPELEMÄÄN ILOISESTI NURMIKOLLE.
YKSI AAMU HERÄSIN SIIHEN, KUN HARAKKA RÄHISI JA MINÄ JÄIN MIETTIMÄÄN, ETTÄ MISTÄHÄN HARAKKA NOIN ON SUUTTUNUT.
HARAKKA ON SENTÄÄN VANHA TUTTU HERRASMIES LINTU. SATTUMALTA HUOMASIN, ETTÄ HARAKKA OLI HYPELLYT ENSIN ILOISESTI SAMASSA KOHDASSA. HARAKAN JÄLKEEN SIINÄ SAMASSA PAIKASSA HYPPELI ILOISESTI HERRASMIES.
HÄN OLI NIIN PAHOILLAAN, KOSKA HÄN AINA ANTOI MINULLE HERRASMIEHENÄ PRINSESSAN KOHTELUA JA MINÄ EN ANTANUT HÄNELLE MITÄÄN.
HÄN SAI SENTÄÄN VIEDÄ MINUT PRINSESSANA VANKILAAN JA OLLA ITSE VARTIJANA.
KILPAILU ON SENTÄÄN KOVAA TÄÄLLÄ, KOSKA PETSAMOSTA VENÄLÄISET AJO SUOMALAISET PIHALLE JA TÄÄLLÄ KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN KOLTTA. EN VARMASTI OLE, KOSKA SUKU ON TULLUT RUOTSISTA. ISÄNI SUKU KARJALASTA JA SIELTÄ MISSÄ KALEVALA ON AIKOINAAN KIRJOITETTU. HE OLIVAT VIELÄ KIESTINIGISTÄ LÄHTENEET PETSAMOON 1800 LUVULLA TÖIHIN, KOSKA HE OLIVAT KALASTAJIA. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HARAKKA SE VASTA HAUSKA LINTU ONKIN.
HARAKAN JOS NÄKEE AAMULLA PUUSSA NIIN SE TIETÄÄ ONNEA.
MINÄ NÄIN YKSI AAMU JA SE LENSI SIELTÄ HYPPELEMÄÄN ILOISESTI NURMIKOLLE.
YKSI AAMU HERÄSIN SIIHEN, KUN HARAKKA RÄHISI JA MINÄ JÄIN MIETTIMÄÄN, ETTÄ MISTÄHÄN HARAKKA NOIN ON SUUTTUNUT.
HARAKKA ON SENTÄÄN VANHA TUTTU HERRASMIES LINTU. SATTUMALTA HUOMASIN, ETTÄ HARAKKA OLI HYPELLYT ENSIN ILOISESTI SAMASSA KOHDASSA. HARAKAN JÄLKEEN SIINÄ SAMASSA PAIKASSA HYPPELI ILOISESTI HERRASMIES.
HÄN OLI NIIN PAHOILLAAN, KOSKA HÄN AINA ANTOI MINULLE HERRASMIEHENÄ PRINSESSAN KOHTELUA JA MINÄ EN ANTANUT HÄNELLE MITÄÄN.
HÄN SAI SENTÄÄN VIEDÄ MINUT PRINSESSANA VANKILAAN JA OLLA ITSE VARTIJANA.
KILPAILU ON SENTÄÄN KOVAA TÄÄLLÄ, KOSKA PETSAMOSTA VENÄLÄISET AJO SUOMALAISET PIHALLE JA TÄÄLLÄ KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN KOLTTA. EN VARMASTI OLE, KOSKA SUKU ON TULLUT RUOTSISTA. ISÄNI SUKU KARJALASTA JA SIELTÄ MISSÄ KALEVALA ON AIKOINAAN KIRJOITETTU. HE OLIVAT VIELÄ KIESTINIGISTÄ LÄHTENEET PETSAMOON 1800 LUVULLA TÖIHIN, KOSKA HE OLIVAT KALASTAJIA.HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN!Oli ollut kuulemma vaarallista lähteä aikoinaan Petsamoon, mutta kyllä he hengissä sieltä pois tulivat. He jotka ensin lähtivät KUOLIVAT VANHUUTEEN niin, kuin VANHAT IHMISET YLEENSÄ TEKEVÄT. Heidän VANHAT SIELUT OVAT SYNTYNEET UUDELLEEN MEIHIN NUOREMPIIN.
MINUN SUKU OLI SENTÄÄN NIIN ÄLYKÄSTÄ, ETTÄ HE OLIVAT SAANEET TSAARILTA LUVAN ASUA SAARESSA.
TUO SAARI ON NORJAN JA VENÄJÄN RAJALLA.
EI RAJAA OLE SIIRRETTY, MUTTA SUKU ON ASUNUT MYÖS SAARELLA KUN PETSAMO ON KUULUNUT SUOMELLE.
SAARI ON OLLUT PUOLIKSI NORJAA JA PUOLIKSI SUOMEA. HE OVAT ASUNEET DIPLOMAATTI ALUEELLA JA HÄN JOKA JÄI SAARELLE ASUMAAN OLI LAPSETON NAINEN. HÄN OLI MUMMONI TÄTI.
KYLLÄ MINÄ OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SUVUN PERINNÖT JÄI PETSAMOON VAIKKA KAIKKI VÄITTÄÄ, ETTÄ EI SINNE OLE JÄÄNYT MITÄÄN!
KYLLÄ TÄMÄN PERINNÖN VUOKSI KANNATTI VANKILASSA KÄYDÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA, KOSKA HE OLIVAT SENTÄÄN ALKUPERÄISIÄ SUOMALAISIA JA HE OVAT MYÖS HEITÄ JOTKA EIVÄT SAANEET EDES PUHUA SUOMEA JA EI HE SAANEET EDES LUKEA SUOMALAISIA KIRJOJA. KAIKKI SUOMEN KIELELLÄ OLEVAT KIRJAT, LEHDET JA MUU MATERIAALI TUHOTTIIN.
HE OVAT PETSAMOSSA PUHUNEET VENÄJÄÄ, NORJAA, KOLTAN SEKÄ SAAMEN KIELTÄ.
ÄITINI VANHEMMAT OPETTIVAT MINULLE RUOTSISSA, ETTÄ KOTONA PUHUTAAN SUOMEA JA KYLILLÄ SAA PUHUA VAIKKA SIAN SAKSAA. VAARI PUHU ITSE HAUTAAN POHJANMAAN MURRETTA. MINÄ OLIN SENTÄÄN JO 3 VUOTTA, KUN HÄN KUOLI.
MINÄ PUHUIN SUOMEA KAIKKIEN MUIDEN KANSSA, MUTTA VAARIN KANSSA PUHUIN VAARIN KIELTÄ JA ULKONA RUOTSALAISTEN KANSSA RUOTSIA. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
HARAKAN KANSSA VOITETAAN KUNNIA KILPAILU, KOSKA KAIKKI ALKUPERÄISET SUOMALAISET OVAT MEIDÄN PUOLELLA!
ME OLLAAN SENTÄÄN MOLEMMAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA PÖLÖVÄSTEJÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY ITSEÄMME VIISAAMPIEN SUKUIHIN!harakka on saatanan lintu
- AnonyymiUUSI
Tirpat on söpöjä. ❤️ Oon mulla pari koristelintua ja lintujen juoma-alas ulkona.
- AnonyymiUUSI
Linnutkin kuolee että näin.
- AnonyymiUUSI
Ajatella
- AnonyymiUUSI
Kaakana,eli savolainen käki.
- AnonyymiUUSI
😂😂🤭
- AnonyymiUUSI
Linnut levittää tauteja ja saastuttaa luontoa.
40- AnonyymiUUSI
Kiva salasana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva salasana.
Ain laulain työtäs tee..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ain laulain työtäs tee..
No se voi olla kyllä omaksi parhaaksi se laulelu ja kahteen pussiin pelaamisen lopettaminen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se voi olla kyllä omaksi parhaaksi se laulelu ja kahteen pussiin pelaamisen lopettaminen
Ihan vaan tällainen nettivinkki sen oman haitarin parhaaksi, jos ei oo liian myöhäistä nääs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan tällainen nettivinkki sen oman haitarin parhaaksi, jos ei oo liian myöhäistä nääs
Alkaen n anno domini 16
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alkaen n anno domini 16
Kiddo- you full of shit
- AnonyymiUUSI
Joo, varsinkin öljyä, pienhiukkaspäästöjä, glykolia ja muovijätettä mokovat päästelevät luontoon.
- AnonyymiUUSI
Huuhkaja
- AnonyymiUUSI
Mustarastas. 🐦⬛🐓
- AnonyymiUUSI
Joutsen, se on uljas lintu.
- AnonyymiUUSI
Fasaani
- AnonyymiUUSI
Viihtyy asuinalueitten lähistöllä ja
Suomeen fasaanit toi makeistehtailija Karl Fazer vuosina 1901–1902. Ensimmäiset yksilöt tuotiin Saksasta ja ne vapautettiin Malmille, joka silloin oli Helsingin maalaiskuntaa.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viihtyy asuinalueitten lähistöllä ja
Suomeen fasaanit toi makeistehtailija Karl Fazer vuosina 1901–1902. Ensimmäiset yksilöt tuotiin Saksasta ja ne vapautettiin Malmille, joka silloin oli Helsingin maalaiskuntaa.
SivustaPääkaupunkiseudun ajoväylällä tänä kesänä jouduin jarruttamaan Asutusalueelta tien yli käveli fasaani toiselle asutusalueelle.
Näyttävä näky.
- AnonyymiUUSI
Lapinlahden linnut😎
- AnonyymiUUSI
Hmm Riippuu kastikkeesta nam
- AnonyymiUUSI
Tykkään kyllä kaikista linnuista, mutta Hömötiaisesta erityisesti. Suloinen pikkulintu .
- AnonyymiUUSI
Samoin keltasirkku ja punatulkku :)
- AnonyymiUUSI
Miun "hömötiainen" on kaikista söpöin ikinä 🤭😻😽😽🙆
- AnonyymiUUSI
Punarinnat ja Västäräkit ovat aika reippaita vekkuleita.
- AnonyymiUUSI
Tipi ehdottomasti.
- AnonyymiUUSI
Pontikka on paras 🥂hik🫧
- AnonyymiUUSI
Mustarastas
- AnonyymiUUSI
palo kärki huutaa kuolemaa samaten korppi kainin lintu
- AnonyymiUUSI
Tykkään valtavasti. En osaa valita, koska pidän kaikista. Pöllöt kiehtovat’ minua, satakielet ja mustarastaat laulavat kauniisti. Kyyhkyset kujertavat pehmeästi. Nytkin kuuluu ulkoa hieno sirkutus.
- AnonyymiUUSI
Flamingo🦩
- AnonyymiUUSI
No ei ainakaaan riitaa ja draamaa kylvävä toripulu, joka soittaa muiden levyä ku jukeboksi kolikolla
- AnonyymiUUSI
Jopa ilmaiseksi, toiset pikkupullarahasta
- AnonyymiUUSI
Talotintti menee top3☀️👍
- AnonyymiUUSI
Viskisieppoja ravintoloissa.
- AnonyymiUUSI
Huutelevat opetettuja sloganeita muiden pöytiin?
- AnonyymiUUSI
Pöwwö
- AnonyymiUUSI
Västäräkki.
- AnonyymiUUSI
Puutiainen!!
- AnonyymiUUSI
Eiks toi oo punkki eikä mikään lintu 🤣🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797