Itse muistan kunka se oli niin pakollinen ja eikä sitä silloin osannut sllätavalla, kuin nykyisin.
Itse muistan - kirkonkylän rippikoulussa ja satuin sanomaan papin kuullen - Onks. Se käntty sitten kuvaakin leipää siellä konfirmatiossa.
Tästähän pappi vihastui ja HUUSI toisten kullen ukona välitunnillamme "Sinä et pääse koskaan ripille.
Jännitin sitten loppuajan - sitten vimeisenä päivänä paqppi sanoi päääsethän sinäkin sitten myös.
AATELKAA , mitä saatanallista touhua ennen oli ---1960 luvulla
Kun rippileireiltä tässä on juttua, kertokaa hauskat tai huonot juttunne?
25
264
Vastaukset
- Anonyymi
Olin nuorin ja kaikkihan olivat sen rippikoulun käyneet jo, mutta olin jo silloin erilainen käsitys, äidilleni sanoi.
- minä en kuules mihinkää uskovaisten paskaan lähde jotain saatanan sanaa kuulemaan kesken lesälomani.
Se oli 1976 aikaa ja päätinki sittemmin muuttaa kotoa pois omilleni. - Anonyymi
Poljin kokos saatanan matkan kironkylään 16 vuotiaaa KIRKKOHERRAN VIRASTON suomusjärvellä - sanoin , että haluan erota kirkosa. ne perkele sanoi.
- Voi, vi,oi,, sullta p§1i1tää sada lupa vanhemmiltasi.
Poljin kotii, witutti. - Anonyymi
Muiastan aina sen Mennen hajun , kun oltiin 1998 tettaleirillä pohjoisesa ja se vanha pappi tunki samaan teltaamme - seisovan kalun tunsin selässäni.
Koittihan se sillä tunkee, mutta onneksi oli farkut jalassa kun niin kylmä oli. - Anonyymi
Silloin ne palut oliva uusia leireillä, oltiin sitten porukalla siinä uudessa paljussa.
Mutta toiset tytöt lähtivät uimaan, tunsin papin käden sisäreidelläni ja samantien otti kätedestäni kiinni vieden se uimahousuissaan lahkeesta ulostyöntyneen kalunsa varteen- olin kauhuissani.
Pappi hiveli kok oajan sisreittäni ja käski mua alkaa hieroamaan kaluiansa , olinhan kauhuissani ja kuin vaistomaisesti aloin Papin kullia hinkkaamaan katsoen samalla ettei toiset tytöt tule jo rannalata,
PAPPI akoi kuin pahinvoimaan kun vatkasin sen kalua, kysyinki - pahakos olo on.
Kunnessitten akoi Papin kulliruiskimaan suoraan paljun veteen, muistan aina kuinka siemensyöksyt siinä kirkaassa vedessä menivät.
Sitten tulivat ne toiset tytöt samaan paljuun ja huuhtelivat jopa kasvojansa samalla vedellä jossa siemenesteet uiskentilivat.- Anonyymi
Kat ne paljut desinfoidaaan tuonki jäkee?
- Anonyymi
vedethän vain vaidettiin joka aamu, sinn meni papin siedmenet ojaan maastoon
- Anonyymi
Olin niin nuori ja kokematon ja ihmettelin silloin sitä kuinka paljun verteen alkaa tulla papilta jotain valkoista ruiskien ja kyllähän se sitten aikuisena tajusin
- Anonyymi
Oltiin jo viimeisii päivii leirillä ja oli ollut jo silmäpeliä jo useinki isosen kanssa.
Päätettiin, tai lopulta kuiskaiötiin - tänään.
Lähdettiin hämäyksenvuoksi erikseen maastoon - tapasimme vanhan ladon luona
Kulliha ulla verkareissa oli seisonut koko matkan heiluten - ja nyt se kohtasi märän... - Anonyymi
Onko kokemusta Kinkereistä - itte kun sellaise jouduin --- se oli wittumainen tilsnne silloin LAPSENA
- Anonyymi
Kinkerthän olivat sellaisi tilaisuuksi - porvareiden isoissa tuvissa, vuorotellen niitä pitivt kylän isoimmat.
Kyllä viläki vituttaa tuo tapa, siis mentiin isoimpaan kylän taon kammariin jonne tuli pappi , ensin se siunasi ja sitten lauöettiin...
itse koitin olla siellä äidinkanssa urkassa näkymttömissä, koska pelkäsin että papi akaa kuulustellemaan mua uskonnosta,,, - Anonyymi
Iso leirihän siellä oli ja me kolme nuorta pappia, kun ei ollut muutakaan tekemistä - keksimme sitten salaa valkkaria juonenamme, että kukin käy runkkamassa aamuiseen paljuun siemenens.
Siellä sitten aamulla tytöt kylpivät meidän siemenisä, miljoonissa, heh - Anonyymi
Mehän tytöt oltiin sillloinkin seksistä edellä ja kun nuori pappikin sitä silloin vähänkuin uin avitti - aina se muka vahingossa hiveli, vaikka tasaN TARKKAAN TIESI ETTEI MEIHIN SAA EDes.
Olin ehkä liiankin kiinnostunut silloin, mutta kun pappi kuiskasi "tule kahdelta rantaan, menin kun toiset nukkuivat -
Muistan aina kun sauna oli vielä lämmin ja pappi tuli takaapäin sisääni, oi, oi, sain ehkä ensimmäisen orgasmin ja olihan se kamalaa kun aamlla........... - Anonyymi
Pitäisköhän alkaa Papiksi, nehän saavat aina tiukempaa.
- Anonyymi
Hippippipappi sai tiukkaa pillua ja kotona sanoi, mulla non rippisleiriltä tiokkaa pillua
- Anonyymi
Kakss pappia pani mua, olin silloin niin villi ja kokematon ja jälkeenpäin ehkä onkin paheksuttavaa - mutta en ole se jälkeen saanut samalaisia orgasmeja miehenikanssa enää.
Asun salossa ja ei tämä tapahtunut täälläpäin, mutta kokemuksestani nyt vain kerron. - Anonyymi
Narilassa ei ollut kun nuorena pappina olin ja kyrpähän kokoajan pystysä oli kun tiukkaa peppuu oli kokoajan näymässä, keksin.
Sanoin vain yhdelle kiimaiselle Isoselle tytölle - tutko tonne poltovajaan katsomaan
- Roisakiutin mällini takaapäin ja kun ne isoset kehuivat leirillä isoa kulliani, oli jopa jonoa.
mutta, vain - isolle tytöille annoin. - Anonyymi
Veditkö ko sarjan,,,,kolmee?
- Anonyymi
Joo, mutta kolmas piti niin kovaa ääntä orkun sadessaan - piti keskeyttää kun valotkin syttyivät maalaistalossa mikä oli lähellä, emäntä sieltä ryntäsi lyhty kädessään ja huusi,,,mikäs hätä täällä on.
- Anonyymi
Ei vanhoista naisita saa enää irti sellaista ääntä kuin nuorista orkun saatuaan - vanhat vain hymähtää ja pieraisee päälle, heh
- Anonyymi
Nuorempi, jos ulos vetäsee - maiskahdushan siitä vain tulee - vanhemmalta Plops, heh. heh-
- Anonyymi
Hauska muisto oli se, kun päädyttiin leiriltä Jallun kämpille ja Tuhannen riemun Iita oli mestoilla myös
- Anonyymi
Isosena riparileirilläni oli pari vuotta vanhempi isorintainen punapää. Jäin yhtenä iltana siivoamaan vuorollani rantasaunaa, kun tämä ilmestyi paikalle ja alkoi kiusoitella siitä, onko minulla jo kokemuksia tytöistä.
Kohtaaminen päättyi siihen, että punapää kaivoi kovan elimeni sortseista ja veteli sitä kädellään niin kauan että ruiskin mällit hänen rinnuksilleen. Ihan mukava ripittäytyminen kokemattomalle nuorukaiselle. - Anonyymi
Leirillä ja tapasin nuorern tytön ja eihän meillä mitään kortsuja silloin ollut, mutta tytön käsi oli tietysti parempi kun itelläni - wemputti.
Koitin vastaavasti sitten tytölle,,,,,äänistä päätedllen..... - Anonyymi
Ainoa konsti joskus oli, että piti jesusteipillä teipata , ettei seisokkini näkyisi - kun niitä teinipeppuja katsedlin ja KILVOITTELIN toki
- Anonyymi
Jouduin nuorena aloittelevana pappina ja näille leireille, vaikka olin aivan tyhmänä siellä olemaan, vaistosin heti kuinka nuoret tytöt suorastaan kihnuttivat itseänsä kaluani vasten.
Vaimoni asui toiaalla, mutta kyllä minäkin sitten jossain
vaihessa aloin purkautumaan Isoseen - olin niin herässä vaihees silloin itekki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646207
- 635609
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284495- 573889
- 143805
- 323229
- 682999
- 592846
- 702599
- 471960