mites se tilitoimistopiiraisen ja kaupungin sopimus menee?
Tilitoimistopiirainen
14
2139
Vastaukset
- Anonyymi
tilitoimistohommat pasi on kyllä mun mielestä osannut hoitaa
- Anonyymi
kateellisten puhetta. pasi on hyvä kylän mies
- Anonyymi
pasi osti kalliit kuormaautot ja ei oikein homma toimi ku kaikki asiakkaat katkasee sopimukset
- Anonyymi
kyllä nyt jollakin on paha mieli. pasi on yksi kuhmon kivijalka. tohtii nostaa metelin kun päättäjät hölmöilee
- Anonyymi
Kannattaa kiertää kaukaa kyseinen tilitoimisto.
- Anonyymi
Siis onko ihan pakko täällä mollata? Mänkää keskustelemaan hänen kanssaan jos on edes sitä pientä munaa😅😅
- Anonyymi
Komiat pärjää aina. Niinkuin tämäkin.
- Anonyymi
Ei sitä miljoonaa maksavaa traktoria yhden vuoden sopimuksen takia hankita. Miettikääpä ite.
- Anonyymi
Komia on mies!
- Anonyymi
Kaupungin tolloja pitäisi opettaa lukemaan.
Työtilauksia ei tehdä puhelimella. Urakoitsija istuu teknisessä toimistossa koko virka-ajan.
Tiemestari istuu metsäyhtiöllä tai omassa metsässä raivuulla.
Hyvö tolloja herätellä
Hyvö Pasi- Anonyymi
Voimia molemmille yrittäjille.
Kuhmo paljon paskan ja tyhjän puhujia. Tekijäksi ja yrittäjäksi ei kuhmolaisiata ole.
Karjalan ryssinä oppineet saamaan rahaa ilman tekemättä mitään.
Yli puolet työttömiä kolmessa sukupolvessa tai töissä kuntataloudessa.
- AnonyymiUUSI
joku kyseli toisessa ketjussa hyvää tilitoimistoa ja taiettiin siellä jo tätäkin miestä kommentoida.
älkää sekaantuko tähän firmaan ja yrittäjään. aikoinaan osas varmaan hoitaakin kirjanpidon asiakkailleen mutta nykyään ei osaa enää ja on myös hankala ihminen. liekö vanhuuden sairautta tms. - AnonyymiUUSI
Joo äläkee sekaantuko tähän mieheen tai mihinkään mitä se tekee. pääsette helepommalla.
- AnonyymiUUSI
kiertäkäö kaukaa tätä tilitoimistopiirainen. vanhuuden tai jonkin muun takia tullut ihan arvaamattomaksi. kaikkien kanssa riidoissa.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197