Rekkakuskit ovat liikenteen surkeimpia kuljettajia. Ammattitaito hukassa tai sitä ei ole edes ollutkaan. Puutavara-aitojen kuskit kaikkein surkeimpia kuljettajia.
Naiskuskit voidaan sulkea tästä pois sillä heillä riittää ammattitaitoa.
Rekkakuskit
25
442
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpä on turhan provokatiivinen kommentti. Ei se pölliauto pysy tiellä talvisilla syrjäteillä, jos tumpelo on sitä ajamassa.
- Anonyymi
Tiellä saattaa nippanappa pysyä, mutta ilmeisestikään ei aina omalla kaistalla.
- Anonyymi
Puutavara-aidat ei ole tiellä.
Mutta jos surkeimpia ammattiautoilijoita haet, nii ehdottomasti TAKSIkuskit on nollia! - Anonyymi
Ei naiset ole ammattitaitoisia, juuri eilen todistin asiaa. Sanoisin lähinnä, että aiheuttavat enemmän vaaratilanteita, kun eivät uskalla. Sorry nyt tästä.
- Anonyymi
Pikkuautoilijat eivät saisi edes mahtumaan yhdistelmää viivojen väliin, ja sitten valittavat ammattikuskien taitoja. Hyvä kun saatte sen pikkuauton pysymään suunnilleen viivojen välissä, mutta silloinkin ajatte lähellä keskiviivaa. Rekkakuskin erottaa pikkuautolla liikkuessa siitä, että se pikkuautokin on lähempänä reunaviivaa aina.
- Anonyymi
Aika lailla näin on asian laita. 👍
- Anonyymi
Jos ajaa lähellä keskiviivan niin se ei ole viehe mutta rekkakuskit kun ajaa viivan toisella puolen
- Anonyymi
https://www.savonsanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/8584011
Maksumuurin takana tuo juttu mutta otsikko ja pari eka riviä kertoo kaiken.
Rekkakuskien täytyy olla heikkolahjaisia kun eivät tajua hiljentää vauhtia kapeilla teillä. Kiviä yms lentää kuurona autojen päälle. - Anonyymi
Arvostan ammattikunta, varmaan osaavat ajaa.
Mutta hyytäviä tilanteita on ollut kun pikitiellä tulee vastaan mutkassa useita kymmeniä senttejä ajavat yli keskiviivan vastaantulijan kaistalla. Jos itsellään ei ihan pieni auto ole alla, niin kieli keskellä suuta saa olla.- Anonyymi
Ihmettelen vaan kuka ka vanhat ihmiset säikähtää kun mutkassa tulee rekka vastaan osaksi väärällä kaistalla, soratiet kaikkein pahimpia, eikö nämä rekkakuskit tajua kapeilla sorateillä että juuri siinä kohtaamis kohdassa voi vastaantulijan puolella olla vaikka reuna sortunut tai kivi yms. Siksi olisi syytä tukkirekkojenkin sovittaa vauhtinsa niin että ehtii hiljentää kun vastaan tulee henkilöauto.
Aika älytöntä ja ammattitaidotonta on paahtaa vaan eteenpäin ja väistämisen jättää kokonaan vastaantulijalle. ..ja se kivien lentäminen.
- Anonyymi
Niin, mikä helvetin kiire niillä kalikoilla on ja minne.
- Anonyymi
Ensin ne pöllitakaa metsässä pinossa kuukausikaupalla ja sitten on kiire niitä kuljettaa.
- AnonyymiUUSI
Joidenki pitää keritä juna-asemalle purkamaan ennen ku purkumies lähtee sieltä kotia. Ja luultavasti rekkakuskit ei kierkeäis ees käymään kotona jos ajaisivat hitaammin. Mä en ymmärrä miks sanotte et rekkakuskit ois ajotaidottomia, ulkomailta tulevat rekat voi olla törppöjä liikeneteessä, mutta se voi olla eka kerta ku ne tulee ajamaan suomeen, ku ei tiiä reittejä. Ja pitää muistaa se et rekkakuskien työ on henkisesti raskasta, jonka takia ne on väsyneitä ja saattavat heijata kaistallaan yms.
- Anonyymi
Joo paskoja kuskeja ne on
- Anonyymi
Romahtanut taso kun päästetty jonnet hyttiin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ratissa näkyy olevan vanhempiakin miehiä joilla ei korvien välissä ole muuta kuin höyryä.
- Anonyymi
Kyllä ne ”jonnet” oppii nopeasti. Ne on tulevaisuuden työntekijöitä. Olkaa hyvillänne että ei tarvitse haalia maahanmuuttaja taustaisia niin kuin isoissa kaupungeissa takseissa.
- AnonyymiUUSI
On olemassa kyllä huonojaki kuskeja mutta en oo nähny ite et joku rekkakuski ois törppöilly liikenteessä en nuorta enkä vanhempaa kuskia
- AnonyymiUUSI
Joo mutta nämä maahanmuuttaja taustaiset voisivat olla parempia rekkakuskeja kuin suomipojat on.
- Anonyymi
Kyllähän audi/bemari ym.ns juppi koteron ajurit Pahimpia! Rekka henkilöt🙂 tekee työtään. Tarpeeksi nähty tien päällä. Erikseen vielä etelän id...tit. joita riittää. Minä Ite menttaaliteetillä. Ainapahan Apinoita maailmassa riittää.
- Anonyymi
Joo mutta rekka on suuri aito ja painoa paljon. Siksi kuljettajien täytyisi ajaa ammattitaitoisesti, noudattaa nopeusrajoituksia, ennakoida ja käyttää sopivaa tilannenopeutta eli ei pitäisi ajaa mutkiin täyttä höyryä ja varsinkaan sorateillä tilannenopeuden kanssa tarkempana.
Lieneekö rekkakuskit koskaan itse ajaneet henkilöautolla rekkaa vastaan soratiellä kun eivät tajua millainen se ohitustilanne on. Henkilöautossa voi kuskina olla vanhempi mummo tm. ja siinä voi käydä hullusti kun säikähtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta rekka on suuri aito ja painoa paljon. Siksi kuljettajien täytyisi ajaa ammattitaitoisesti, noudattaa nopeusrajoituksia, ennakoida ja käyttää sopivaa tilannenopeutta eli ei pitäisi ajaa mutkiin täyttä höyryä ja varsinkaan sorateillä tilannenopeuden kanssa tarkempana.
Lieneekö rekkakuskit koskaan itse ajaneet henkilöautolla rekkaa vastaan soratiellä kun eivät tajua millainen se ohitustilanne on. Henkilöautossa voi kuskina olla vanhempi mummo tm. ja siinä voi käydä hullusti kun säikähtää.En tiiä kun oon ajellu vaan Keski Eurooppaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä kun oon ajellu vaan Keski Eurooppaa.
..ja sinulla sama tyyli ajaa kuin muillakin rekkakuskeilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
..ja sinulla sama tyyli ajaa kuin muillakin rekkakuskeilla.
No, sanotaanko että kokemus tekee mestarin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, sanotaanko että kokemus tekee mestarin.
Ei näytä tekevän. Jopa pahimpia kouhottajia kokeneet kuskit. Eivät ota huomioon muita teillä liikkujia.
Tuoreet kuljettajat eivät uskalla vielä ajaa liian lujaa ja ainahan on niin joka työssä että Juri työnsä aloittanut tekee työnsä hyvin ja tarkasti.
Vanhat jäärät huolimattomia ja välinpitämättömiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325701Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su813824Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene223244Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252695- 452611
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1162602Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322041Maija Kajan
Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!1021841- 421607
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731576