Välttelet kaikkia kohtaamisia...
Miks käyttäydyt noin?
47
761
Vastaukset
- Anonyymi
Monesti olet ehdottanut tapaamista? Monesti olen niistä kieltäytynyt?
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Mua pelottaa et tunteet käy liikaa päälle
- Anonyymi
Käyhän ne, kummallakin
- Anonyymi
En huomannut kenenkään sellaisen olevan liikkeellä jonka nimen tiedän?
- Anonyymi
Tunnen niin paljon että pelottaa.. Antteeksi rakas 🥺 mutta aion voittaa pelkoni vielä, jos vaan jaksat minua odottaa ❤️ ei mee enää kauaa..
- Anonyymi
Toki❤️
- Anonyymi
Haluaisin niin vastata tähän ja mikä mättää
Mutta en voi tehdä niin julkisella palstalla .- Anonyymi
Mitä jos laittaisit viestin
- Anonyymi
Oi voi sentään🥺niin paljon rakkautta saisit minulta mies❤️
- Anonyymi
Minusta olisi hyvä, jos voitaisiin puhua. Tätä on pitkään jatkunut eikä oikein tule selvyyttä. Tähän ei tule ratkaisua. Pelkäätkö nähdä minua?
Minulla on oma perhe ja täällä olen tärkeä. Haluaisin elää tätä elämää. Etkö voisi löytää jonkun toisen; olet mukava mies. Tottakai voisit. Voisit vielä perustaa perheen, jos sinulla on ollut vaikeuksia aiemman perheen kanssa. Saisit jonkun kauniin, nuoren, mukavemmankin. Miksi tämä tilanne ei etene?- Anonyymi
Samasta syystä, kuin sinun kanssa, ei se onnistu kenenkään muunkaan kanssa. 😢 Näkemiseen pyytäminen on se vaikein homma, kun ei tiedä haluaako toinen tuhlata kallisarvoista aikaansa minuun. Toki myös näkeminenkin jännittää ja ahdistaa, kun olen sosiaalisesti niin kömpelö. Se saa kaikki muut ahdistumaan. Kestää niin pitkään oppia tuntemaan ja luottamaan toiseen, että se oleminen olisi luontevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samasta syystä, kuin sinun kanssa, ei se onnistu kenenkään muunkaan kanssa. 😢 Näkemiseen pyytäminen on se vaikein homma, kun ei tiedä haluaako toinen tuhlata kallisarvoista aikaansa minuun. Toki myös näkeminenkin jännittää ja ahdistaa, kun olen sosiaalisesti niin kömpelö. Se saa kaikki muut ahdistumaan. Kestää niin pitkään oppia tuntemaan ja luottamaan toiseen, että se oleminen olisi luontevaa.
Olen mukava henkilö oikeasti, en kyllä söisi sinua. Sinä vaikutat mukavalta henkilöltä. Itsekin jännitän ja olen ujo. Mielestäni me voisimme puhua. Puhumisessa ei ole pahaa. Uskon, että saisimme jonkinlaisen päätöksen. Tämä tilanne raastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mukava henkilö oikeasti, en kyllä söisi sinua. Sinä vaikutat mukavalta henkilöltä. Itsekin jännitän ja olen ujo. Mielestäni me voisimme puhua. Puhumisessa ei ole pahaa. Uskon, että saisimme jonkinlaisen päätöksen. Tämä tilanne raastaa.
Tiedän, että olet mukava. Mielellään voitaisiin puhua, mutta en ymmärrä mitä järkeä on enää jutella, jos haluat vain lopettaa kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että olet mukava. Mielellään voitaisiin puhua, mutta en ymmärrä mitä järkeä on enää jutella, jos haluat vain lopettaa kaiken.
Haluaisin lopettaa mutta mietin sinua. Miten pärjäät? Löydätkö jonkun uuden? Kuitenkin toivon sinulle hyvää. Olisi tärkeää saada päätös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin lopettaa mutta mietin sinua. Miten pärjäät? Löydätkö jonkun uuden? Kuitenkin toivon sinulle hyvää. Olisi tärkeää saada päätös.
Lopetetaan sitten näillä puheilla. Sillä ei ole mitään väliä miten pärjään. Kiitos kuitenkin toivotuksista. Samaa toivon myös sinulle. Sinulla on jo elämässäsi kaikki mitä tarvitset. Tulen ikävöimään sinua aina! 🤎🫶😢
https://youtu.be/SgAh60Wlcts?feature=shared - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetetaan sitten näillä puheilla. Sillä ei ole mitään väliä miten pärjään. Kiitos kuitenkin toivotuksista. Samaa toivon myös sinulle. Sinulla on jo elämässäsi kaikki mitä tarvitset. Tulen ikävöimään sinua aina! 🤎🫶😢
https://youtu.be/SgAh60Wlcts?feature=sharedJutellaan ja keksitään ratkaisu!
- Anonyymi
Haluan vain sen yhden säihkysilmän😌
- Anonyymi
Muistutus! Jos mies on ihastunut tai rakastunut, se ei välttele. Hän keksii sata syytä, tyhmimmätkin, mutta hän on aina sen naisen vieressä 😎
- Anonyymi
Tiedät, ettei tuo ole totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät, ettei tuo ole totta.
Kyllä, se on totta. Naiselta
- Anonyymi
Ei välttämättä ole vieressä jos nainen ei halua sitä, vaikka mies olisi rakastunut. Jotkut ei osaa, halua tai pysty vastaamaan tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä ole vieressä jos nainen ei halua sitä, vaikka mies olisi rakastunut. Jotkut ei osaa, halua tai pysty vastaamaan tunteisiin.
Joo pakkomielle ja rakkaus kaks eri asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulle itselle käynyt noin?
- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Miksi sitten olet perässäni vielä? Et ole ihastunut. En ymmärrä.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Kenelle tämä on,miehelle vai naiselle suunnattu?
- Anonyymi
Miehelle
- Anonyymi
Miksi sitä itseään kiusaamaan, tunteet eivät ole kuolleet ja näin ollen vain tulee vain raastava olla.
- Anonyymi
Viihdyn parhaiten rakkaidenkaa tai yksin
- Anonyymi
Surullista oli kun näin yhden kivan ihmisen tänään. niin muuttunut aikoinaan niin ihastunut
. mutta ei tiedä miten toimia?- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Eikö voisi pyytää vaikka kahvilaan..
- Anonyymi
Omalta kohdaltani voin sanoa että se on se ptsd-kohtaus, en minä, joka välttelee kaikkea. Tänäänkin olisin voinut mennä erääseen paikkaan seurueeseen, muttei tässä kunnossa viitsi. Nyt tämä on tätä, kunnes joskus loppuu. Kaikki loppuu aikanaan.
- Anonyymi
Mennään kahvilaan, suostun.
- Anonyymi
Yleensä ahdistelijoita vältellään.
- Anonyymi
Miten olen ahdistellut?
- Anonyymi
Kyllä vain. On miehiä, jotka tutun naisen nähdessään pysäyttävät kaupassa, tai vaikka polkisit fillarilla niin pysäyttää. Naisista tuntuu ahdistavalta, kun eivät saa rauhassa toimittaa päivittäisiä pakollisia askareitaan. Toisen ihmisen rajoja pitää kunnioittaa ja naisia ei saa ahdistella.
Sitten on niitä, ketkö hyökkäävät halaamaan rajusti. Mulle kyllä ei tule enää tämä "oma" ahdistelija/halaajani kolmea metriä lähemmäksi. Olen itse oppinut sen, että omia rajojani ei enää ylitetä. Meillä kaikilla ihmisillä on ihmisoikeudet, oikeus kulkea rauhassa, ilman että joku hyökkää kimppuun.
Naisrauha
laki tai määräys olla vahingoittamatta naista
- Anonyymi
Jos et halua, se on fine.,,
- Anonyymi
Mennään kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Ei, liikun kyllä aika lailla normisti. Käyn kaupassa, uimahallissa, harraatuksessa, lenkilläkin joskus, viihteelläkin eli iltamenoissa, kirppiksellä, kaupoissa kiertelen.
- AnonyymiUUSI
Rakkaus on hyvin herkkä asioille jotka eivät tunnu hyvälle tai sopiville. Mutta rakkaus on myös erittäin mukavan tuntuista silloin, kun siinä on määrätty empiminen ja toista kohtaan tuntema epämääräinen tunne sotku möykky, joka sulaa kosketuksen voimasta.
https://www.youtube.com/watch?v=9DerTW9MCzI - AnonyymiUUSI
En mä ala leikkimään mitään leikkejä.
- AnonyymiUUSI
En usko että mikään onnistuu, niin en halua alkaa miettimään naista pakkomielteisesti, mikä seuraa jos edes nähdään. En usko itseeni ja kykyihini yhtään. Nolla itseluottamus. En halua nähdä jotain mitä en voi saada. Tulee vaan lisää paha mieli. No en varsinaisesti välttele, elämä vaan ei johda naisen luokse.
- AnonyymiUUSI
Ihan hauskat mulla on mielessä.
- AnonyymiUUSI
Joo, moro.
- AnonyymiUUSI
Mihin vastasit tämän?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683