Oletko jäänyt leskeksi? Oliko syynä puolison sairaus, itsemurha tai onnettomuus?
Oletko leski
8
247
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Kumpikin kaivatuista tappoivat itsensä. </3 Ymmärrän hyvin. Ymmärsin heitä sieluja. Töysin samanlaisia pelleilijöitä. Moni tykkää. Moni ei tykkää. Ja painetta päässä ihan pikkusen liikaa. Kaikenmaailman kelat vetää mieleni hautaan mullakin. Eikä siinä auta mikään höpöhöpö kun kukaan ei nää mun päähän. Millasta tää on. Ja on ollu aina. Eli tuskasta. Välillä oon kikseissä jostain mutta ei sekään tunnu kauaa. Perus tyytymätön kusiainen ja ollu viimeset kymmenen vuotta yksinäinen. Vaikka olin suhteessakin niin meillä oli eri reitit ja me vaan oltiin. Ei siinä kummallakaan ollu hyvä olla. Mulla oli jatkuvasti tyhjä olo ja mieli murjottuna. Halusin perhettä nuorena et ois joku syy herätä. Joku asia minkä takia taistella täällä. Siitä olen kiitollinen se on ainoa asia mikä on kannatellu mua viimeset vuodet. En ois olemassa ilman heitä.
- Anonyymi
En oo leski. Mulla on leskenmerkit, kuten oli isoisällänikin. Hän jäi leskeksi lapsettomasta liitosta. Sitten tapasi naisen sodan loppuvaiheessa
- AnonyymiUUSI
Siihen asti lampaiden kaa ollut bää määhää
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Olin vaimoni omaishoitaja lähes kolme vuotta. Tuona aikana ystävämme lähes hylkäsivät meidät kokonaan, muutama yhteydenotto ja kysely kuinka voimme. Sitten vaimoni kuoli ja jäin todella yksin, kukaan ei ole käynyt kysymässä kuinka jaksan. Onko leskeys sairaus, joka on kierrettävä kaukaa. Itse en vielä jaksa alkaa herättelemään entisiä ystävyyksiä, olivatko oikeita ystäviä ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
🫂🫂 voimia. Vielä löytyy kumppani, kun olet siihen valmis.
- AnonyymiUUSI
Eronneita kutsuttiin ennen vanhaan vihreiksi leskiksi joiden aviopuolisot olivat loukanneet heidän kunnioita.
He olivat itse leski naisia jotka kertoivat minulle aikoinaan tuon.
Toinen oli minun siivous asiakkaita.
Asiakas mummo oli niin ihastunut minuun, että hän kutsui minua tytöksi ja hän sanoi aina, kun menin : Minulle ehti jo tulla ikävä.
Minä olin ihonhoito konsultti tuohon aikaan ja minä tein osalle näistä mummoista noilla tuotteilla käsi- ja jalkahoitoja siivousten jälkeen, niin he saivat vähän pidemmäksi aikaa seuraa.
Leski rouvat tykkäsivät, kun minusta koska minä sanoin heille: Tänään meillä on siivousta, kauneudenhoitoa ja naisten höpötystä.
Heillä kiinnosti enemmän minun rakkaus elämä johon minä vastasin aina: En ole ehtinyt edes käymään tansseissa.
Mummot kehuvat ensin miehiään ja vähän ajan päästä he haukkuvat miehensä ja sanovat, että : Onneksi kuoli sentään.
Oli kuulemma juossut monta kilometriä lumihangessa yöpaita päällä naapuriin pakoon, koska hänen miehensä oli tullut päissään kotia ja ottanut kirveen sekä päättänyt antaa emännälle kyytiä.- AnonyymiUUSI
Meillä oli vaimon kanssa vahva rakkausliitto. Usein itkin keittiössä kun laitoin meille ruokaa, sillä hänen voimansa hiipui loppua kohti niin pahoin. Kun hän kuoli, minäkin menehdyin henkisesti ja kuljeskelen nyt zombina tyhjissä huoneissa. Kaikki täällä muistuttaa edelleen hänestä, juttelen hänelle jokaisena päivänä. Leikkokukat ovat aina tuoreita hänen kuvansa vieressä ja kynttilä palaa vieläkin hänen muistolleen. Kihlasormuksensa kulkee sydämeni päällä ketjussa omaan lähtöön asti. Kaipaus ja suru on suunnaton, elämäni rakkaus lähti liian varhain. 😥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108