Entinen kaupunginjohtaja ansaitsee kiitokset ja kunnioitukset edustaessaan turkulaisia Venäjän suurlähetystön Voitonpäivän vastaanotolla 9.5. Matkankin kustansi itse.
Turun muilla paikkallispoliitikoilla oli muuta menoa juhlapäivänä .
Hienoa Juhani Leppä Voitonpäivään osallistumisesta
7
290
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että osallistui Natsi-Saksan kukistumisen juhlintaan.
- Anonyymi
Voitonpäivän juhliminen sopii kuvioon, mutta, jos olisi mennyt juhlimaan esimerkiksi Venäjän vallankumousta, niin se olisi vallan eri juttu.
- Anonyymi
Toivottavasti Jussi ei nauttinut liikaa virvokkeita vaan kuvasi salaa osallistujia ja kuunteli keskusteluja.
Supo kiittää silloin. - Anonyymi
Onko eläkeläinen Juhani Leppä rekrytoitu Supon osapäiväiseksi etsiväksi vai mennyt hölmöyttään Venäjän lähetystöön kunnioittamaan Neuvostoliittoa ja hyökkäyssotaa ?
- Anonyymi
Jussi on vielä lääketieteen tohtori h.c. Valitettavasti silloin ei ole oikeutta määrätä sairaslomaa, mutta voi edustaa Venäjän suurlähetystön kemuissa
- Anonyymi
Hyvä, että Jussi meni juhlaan tarkastamaan keitä oli vieraina, mitä puhuttiin ja kuka veljeili kenenkin kanssa. Tieto on arvokasta Supolle.
Konttori on poliisitalolla samassa ovessa kuin yleisöpalvelu. - Anonyymi
Jussi kertoi olevansa suurlähettilään kaveri j siksi oli juhlassa. Diplomaattien ja vakoilijouden työ on kaveerata ja hankkia sitä kautta hyväuskoisilta tietoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752