Että pysyttelet etäällä kaivatustasi? Liittyykö asiaan moraalikysymyksiä?
Onki sinusta oikein
14
339
Vastaukset
- Anonyymi
Siis "onko"?
- Anonyymi
Liittyy tietenkin. Moraali aina suhteellista. Jos teet jotain oikein, voi olla että uhraat taas jotain muuta.
Tavallaan kysymys kuitenkin aika akateeminen, koska hän asuu kaukana - Anonyymi
On oikein ja en halua enää satuttaa itseäni lähestymällä häntä uudelleen.
- Anonyymi
Moraali kysymykset meidät on erillään pitänyt
Ja pitää . Kaipaan sitä miestä kyllä. Jota mietin nyt Mut moraali kysymyksessä koen tehni oikein kun en tullut lähemmäksi vieläkään .
Naiselta - Anonyymi
Vaikka en häntä tunne, tunsin hänet rinnassani.
Sen jälkeen sieluni tunnisti ja muisti hänet.
Mikään ei ole ollut sen jälkeen ennallaan.
En halua ketään muuta rinnalleni.
Vain hänet.
Tiedän, että hän on varattu, tai ainakin ollut parisuhteessa.
Mutta sisälläni on outo tunne, kuin hän olisi eroamassa tai ehkä jo eronnut.
En tiedä, enkä halua olettaa.
Jos hän kuitenkin on edelleen parisuhteessa, toivon hänelle rakkautta ja onnea.
Toivon, että hän on onnellinen.
Että rakkaus ympäröi häntä.
Sulle, tuntematon.
Minulla on niin ikävä,
ihan kuin olisin odottanut sinua ikuisuuden.
Salaa toivon, että ottaisit yhteyttä. - Anonyymi
En pidä itseäni semmoisena kenen kanssa nainen voisi haluta puhua ja kenen lähellä olla. On jokin mielen häiriö, että pidän itseäni aina ei-toivottuna. En tiedä johtuuko se siitä että varhaisessa lapsuudessani äitini oli paljon poissa kotoa vai onko sille jokin muu syy, miksi en koe itseäni kovin tärkeänä.
En voisi enää kaivata naista jos on toisen oma.- Anonyymi
En näe tuollaisiin ei-toivottu-asioihin mitään syytä.
- Anonyymi
Voi vaikuttaa hyvinkin äidin poissaolo moneen. Kannattaa työstää niitä, että pääsee eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe tuollaisiin ei-toivottu-asioihin mitään syytä.
Jonkinlaisen trauman olet lapsuudessa saanut ja se on jäänyt sinulle jonnekin muistin lokeroon muistuttamaan sinua niistä. Jollain tavalla niitä kannattaisi yritää työstää pois.
- Anonyymi
Monissa ihmisissä tärkeily on tosi ruma piirre. Näkee et ihmisillä päällä jatkuvasti sellainen itsekorostava tärkeystunne. Haluatko oikeasti olla sellainen? Työstä, mutta älä pliis liikaa..
Maailmassa aika paljon ollut ja on ihmisiä ja tietysti tavalla kaikki on olennaisia ja jopa tärkeitä, mut loppujen lopuksi kukaan ei juurikaan realistisesti. Tämän ymmärtäminen on vapauttavaa, voit elää omaa pientä elämääsi kaikessa rauhassa.
Kurjaa, että äitisi on ollut välinpitämätön, mutta ainakaan ei päätynyt aborttiin.
- Anonyymi
Ei liity. Ehkä olen pysytellyt täällä, tavallaan. Aika hyvin tuli selväksi, ettet ajatellut muuta kun itseäsi tietyssä asiassa. Ehkä nyt vaan on luonnollisesti minun vuoroni. Onko se oikein? Onko minulla muka joku velvollisuus tilitellä sulle menojani tai olla paikalla kun haluaisit vaan nähdä ja saada hyvät kiksit. Aliarvioit minua, kuten aina. Kuvittelitko, ettei vetovoimaasi voisi tuntea minun kaltaiseni nainen, että olen joku tunnoton ääliö? Kyllä olen tuntenut kutsusi ja jäänyt kotiin. Oot mulle muutenkin velkaa kaikista niistä salaisista nautinnoista mitä olet jo itseksesi kokenut minua ajatellen ja jättänyt minut yksin. Kaikki ei tykkää hinkata itseään tainnoksiin. Minä haluan oikean miehen.
- Anonyymi
Ei ole oikein mutta en voi miestä väkisinkään ottaaa
- Anonyymi
Ei tunnu oikealta mutta käytännössä järkevältä ja vene ei keiku.
- Anonyymi
Tunne ja järki, tyyntä tai ristiaallokko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693