Jos, millainen hän on humaltuneena?
Oletko nähnyt kaivattuasi humalassa?
34
535
Vastaukset
- Anonyymi
🧢
🥴🥃
👕🤌
🩲
🧦 - Anonyymi
Ei muuttunu kuin promillet veressä. Mitähän tapahtuisi, jos vedettäis kalsarikännit yhdessä.
- Anonyymi
Minä en voi juoda kuin vähän kerrallaan. Muuten olen seuraavana päivänä todella huonovointinen ja sitä en halua enää kokea. Ikäkin vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en voi juoda kuin vähän kerrallaan. Muuten olen seuraavana päivänä todella huonovointinen ja sitä en halua enää kokea. Ikäkin vaikuttaa.
No eihän me oikeesti. En mäkään voi, eikä siinä mitään järkeä olekaan. Oli vain lennokas mielikuvitus.
- Anonyymi
Oltiin molemmat mut mä olin enemmän
- Anonyymi
En itseasiassa tiedä. Jos hän käyttää alkoholia niin juo sivistyneesti ettei sitä silleen välttämättä niin huomaa, mikä onkin erittäin fiksua ☺️👍 mutta en siis tiedä käyttääkö moista päihdettä ollenkaan
- Anonyymi
Rööki on paras huume, e i siitä tule kuin korkeintaan keuhkosyöpä.
- Anonyymi
En mä ainakaan sivistyneesti juo vedän pään niin täytee kun pystyn ja silti kävelen turvat täyskin suorempaan kun selvinpäin siitäkin olen tyttäreni äidin kanssa käyny väittelyn aikoinaan alko syytteleen että olen juonu ja löi muistaakseni avarilla saattaa olla et muistan väärin siitä on varmaan jo noin kakskytviis vuotta ellei vähä ylikin totesin suoraan et vittu jos olisinkin juonu ni kävelisin ainakin suorempaan
- Anonyymi
En ole nähnyt, mutta luulen kanssa että jos nauttii alkoholia, niin kohtuullisesti, ei humalahakuisesti.
- Anonyymi
Hän (nainen) oli ihan hilpeä ja tanssikin. Luulen että pitää tanssimisesta
- Anonyymi
Kuulostaa ihan minulta 🤭💃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan minulta 🤭💃
Saanko luvan? 🕺🏿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko luvan? 🕺🏿
En tiedä kuka olet mutta voidaan yksi virtuaalijortsu vetää 🎵🎶💃🕺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka olet mutta voidaan yksi virtuaalijortsu vetää 🎵🎶💃🕺
- Anonyymi
Tapahtuiko tämä työpaikan kekkereissä? -sivusta
- Anonyymi
Pidän tanssimisesta ja laulamisesta ja kaikesta tuollaisesta mutta valitettavasti ujostele niitä kaikkia tehdä selvinpäin 🫣😧😱 tosin en pahemmin alkoholikaan nykyisin enää juo, harvemmin
- Anonyymi
Entä jos kaivattu ei käytä alkoholia enää ollenkaan. Olisiko hän tylsää seuraa.
- Anonyymi
Kyllä mä olen kokemuksesta huomannut, että kun toinen juo ja se toinen taas ei juo, niin se juomaton on ilonpilaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä olen kokemuksesta huomannut, että kun toinen juo ja se toinen taas ei juo, niin se juomaton on ilonpilaaja.
Tämäkin on eräs seikka, mikä vaikuttaa yhdessäoloon. En siis itse enää ota ja ei sillä niinkään merkitystä, jos on isommassa seurassa ja siellä on appelsiinimehu kädessä mutta jos viettäisin kaivatun kanssa kahdenkeskistä iltaa, niin eihän tuosta mitään tulisi.
- Anonyymi
Ei olisi, hän osaa olla hauska selvinpäinkin 😍☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on eräs seikka, mikä vaikuttaa yhdessäoloon. En siis itse enää ota ja ei sillä niinkään merkitystä, jos on isommassa seurassa ja siellä on appelsiinimehu kädessä mutta jos viettäisin kaivatun kanssa kahdenkeskistä iltaa, niin eihän tuosta mitään tulisi.
En minä ainakaan juo kenenkään mieliksi alkoholia. Muistan kyllä millaista oli, kun joi pakonomaisesti. Kamalaa elämää se oli. Pystyn kyllä joskus seurueessa ottamaan sen lasillisen pari, mutta en näe sitäkään tarpeelliseksi enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan juo kenenkään mieliksi alkoholia. Muistan kyllä millaista oli, kun joi pakonomaisesti. Kamalaa elämää se oli. Pystyn kyllä joskus seurueessa ottamaan sen lasillisen pari, mutta en näe sitäkään tarpeelliseksi enää.
Hyvä sinä ☺️ arvostaisin kyllä tuollaista korkealle 👍❤️🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitosta vaan 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en juo enää ollenkaan. Ennen tuli otettua kuppia aika paljonkin❤️👍
- Anonyymi
Jaa vaikea sanoa riippuu kuinka hyvin muistan oikein hieman humaltuneena ehkä ei ole samallatavalla ujo ainakaan sitä en tiedä kuinka hyvin osasi ajatella en jääny paikalle enään siinä vaiheessa seuraamaan mitä päättää mietin vain että ajatteleppa ny vähä millasen idiootin matkaan olet lähdössä saatto toki auttaa asiaa kun poistuin paikalta ei ollu kun yksi vaihtoehto mietittävänä kumpiko se oli toisaalta saattoi olla osaltani virhe poistu paikalta ainakaan hän ei olisi arvannut oikein josko tarvis arvuutella ni kenties se oli se hetki kun hän teki päätöksen odottaa josko joskus on mahdollisuus toisaalta olis saattanu olla huono päätös silti en toisaalta voi kun ihmetellä miten joku voisi haluta MINUT sen ymmärrän miksi joku aina jotain minusta haluaa olemmehan kasvaneet yhteiskunnassa josta joka tuutista suorastaan toitotetaan itsekeskeisyyttä mahtanee kertoa mitä nyky maailmasta ja aina ratkaisu on sota tai tappelu riitojen ratkaisuksi onko koskaan toiminu riidan ratkaisuna
- Anonyymi
En ole. En usko, että juo koskaan humalahakuisesti, jos juo ollenkaan.
- Anonyymi
Humalassa hän oli aika humalainen. Oikeastaan niin kännissä, ettei tie meinannut riittää eikä kieli suussa taipua sanoihin. Tärkein tuli kuitenkin sanottua: "en ymmärrä sun viestejä".
Hän on ainoa hurmaava humalainen, jonka olen nähnyt. Kyllä se pää siitä selveni, kun syötiin ja juominen yöllä loppui. - Anonyymi
Olen. Hän oli, nooh humalassa ja hänen kanssaan oli vaikea selvittää asioita. Ja siksi ollaan tässä pisteessä.
- AnonyymiUUSI
Minä vähän epäilen, että minun KAKSOISLIEKKI RAKKAUS EI TYKKÄÄ JOS MINÄ OTAN VIINAA VANHOJEN KAVEREIDEN KANSSA.
Meillä oli naisten sauna iltoja ja pimppi paljaana pailjussa bailaamisia.
Hän on varmaan tyytyväinen, kun minä join sen VIIMISEN PULLON TYHJÄKSI ja lopetin siihen.
Päihteiden käyttö on KUNNIANLOUKKAUS ja minä olen siitä jäänyt kiinni, kun minä HAUKUIN JUOPPOJA JUOPOIKSI!
Oli kunnianloukkaus vaikka he käyttävät päihteitä sekä ovat miesten/naisten kanssa päissään ALASTI.
Minä sitten tietenkin jouduin lopettamaan, koska oli kunnianloukkaus.
KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIES OLI NIIN TYYTYVÄINEN, KUN HÄN OLI SAANUT TIETÄÄ TUON.
EN MINÄ SEN TAKIA KULKEA MISSÄÄN, KOSKA KAKSOISLIEKKI RAKKAUS ON KAAPPIJUOPPO JOKA KÄY MINUN KUNNIAN PÄÄLLE.- AnonyymiUUSI
JOS NAIMISISSA JA YLEENSÄKIN PARISUHTEESSA OLEVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HE PÄÄTTÄVÄT SINKKUJEN ELÄMÄSTÄ, KOSKA HE EIVÄT OLE IKINÄ OLLEET SINKKUJA ITSE VAAN HE OVAT SYNTYNEET PARISUHTEESSA NIIN SILLOIN HE OVAT MYÖS SUKURUTSAAJIA.
- AnonyymiUUSI
En usko että mies juo. On niin urheilullisen näköinen. Minä en käytä alkoholia.
- AnonyymiUUSI
Itse en käytä alkoholia.
- AnonyymiUUSI
Olen. Ei puhunu mulle mitään kun on suuttunut jostain syystä. Mä olisin voinu puhua mut katsotaan vaikka puolen vuoden päästä uudelleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693