voi vaan arvata
onegas mikä sun koko nimi
11
260
Vastaukset
- Anonyymi
mikä jumalan pojan nimi on
- Anonyymi
Siis tuo epäjumalan poeka onekas!
- Anonyymi
tai älä sano
- Anonyymi
Jumalan Poikana julistan tuomion Suomen kansalle: Te kaikki jotka vahingoitatte syyttömiä ihmisiä laitteillanne, teidän taivasosuutenne on nyt otettu lopullisesti pois, jäljelläon synkkä tuomion odotus.
- Anonyymi
voitko julistaa tuomion myös minulle
- Anonyymi
Nimen ja henkilötietojen uteleminen tai levittäminen eli "outtaaminen" on S24:llä kiellettyä.
Täällä kun on 100 000 erilaista lukijaa, seassa rikollisia. Outtaaminen voidaan tulkita jopa tapon yritykseksi...- Anonyymi
Enta jos levittaa oman n8men onko se itse murha ja dairaalassa heratetaan henkiin jonka jalkeen tuomitaan vankilaan 10 vuodeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enta jos levittaa oman n8men onko se itse murha ja dairaalassa heratetaan henkiin jonka jalkeen tuomitaan vankilaan 10 vuodeksi
Säännöt kieltävät myös "omien" henk.tietojensa antamisen.
Koskaan ei voi olla varma, että tiedot antoi henkilö itse.
- Anonyymi
Mistä johtuu sanonta:
Jäi kuin Jämsän äijä taivaasta? - Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että henkilö postaa Venäjän Karjalasta, koska Onega tarkoittaa siellä Aunusta.
- Anonyymi
Aunus sopii todella hyvin onegasiin, hyvin luonnetta kuvaava nimimerkki tuo rajan takainen kunta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901