voi vaan arvata
onegas mikä sun koko nimi
11
305
Vastaukset
- Anonyymi
mikä jumalan pojan nimi on
- Anonyymi
Siis tuo epäjumalan poeka onekas!
- Anonyymi
tai älä sano
- Anonyymi
Jumalan Poikana julistan tuomion Suomen kansalle: Te kaikki jotka vahingoitatte syyttömiä ihmisiä laitteillanne, teidän taivasosuutenne on nyt otettu lopullisesti pois, jäljelläon synkkä tuomion odotus.
- Anonyymi
voitko julistaa tuomion myös minulle
- Anonyymi
Nimen ja henkilötietojen uteleminen tai levittäminen eli "outtaaminen" on S24:llä kiellettyä.
Täällä kun on 100 000 erilaista lukijaa, seassa rikollisia. Outtaaminen voidaan tulkita jopa tapon yritykseksi...- Anonyymi
Enta jos levittaa oman n8men onko se itse murha ja dairaalassa heratetaan henkiin jonka jalkeen tuomitaan vankilaan 10 vuodeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enta jos levittaa oman n8men onko se itse murha ja dairaalassa heratetaan henkiin jonka jalkeen tuomitaan vankilaan 10 vuodeksi
Säännöt kieltävät myös "omien" henk.tietojensa antamisen.
Koskaan ei voi olla varma, että tiedot antoi henkilö itse.
- Anonyymi
Mistä johtuu sanonta:
Jäi kuin Jämsän äijä taivaasta? - Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että henkilö postaa Venäjän Karjalasta, koska Onega tarkoittaa siellä Aunusta.
- Anonyymi
Aunus sopii todella hyvin onegasiin, hyvin luonnetta kuvaava nimimerkki tuo rajan takainen kunta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1869558Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3617258Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1106086Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen294326- 1764170
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1003874Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953779Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.373333- 1983237
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182795