voi vaan arvata
onegas mikä sun koko nimi
11
300
Vastaukset
- Anonyymi
mikä jumalan pojan nimi on
- Anonyymi
Siis tuo epäjumalan poeka onekas!
- Anonyymi
tai älä sano
- Anonyymi
Jumalan Poikana julistan tuomion Suomen kansalle: Te kaikki jotka vahingoitatte syyttömiä ihmisiä laitteillanne, teidän taivasosuutenne on nyt otettu lopullisesti pois, jäljelläon synkkä tuomion odotus.
- Anonyymi
voitko julistaa tuomion myös minulle
- Anonyymi
Nimen ja henkilötietojen uteleminen tai levittäminen eli "outtaaminen" on S24:llä kiellettyä.
Täällä kun on 100 000 erilaista lukijaa, seassa rikollisia. Outtaaminen voidaan tulkita jopa tapon yritykseksi...- Anonyymi
Enta jos levittaa oman n8men onko se itse murha ja dairaalassa heratetaan henkiin jonka jalkeen tuomitaan vankilaan 10 vuodeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enta jos levittaa oman n8men onko se itse murha ja dairaalassa heratetaan henkiin jonka jalkeen tuomitaan vankilaan 10 vuodeksi
Säännöt kieltävät myös "omien" henk.tietojensa antamisen.
Koskaan ei voi olla varma, että tiedot antoi henkilö itse.
- Anonyymi
Mistä johtuu sanonta:
Jäi kuin Jämsän äijä taivaasta? - Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että henkilö postaa Venäjän Karjalasta, koska Onega tarkoittaa siellä Aunusta.
- Anonyymi
Aunus sopii todella hyvin onegasiin, hyvin luonnetta kuvaava nimimerkki tuo rajan takainen kunta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666