Skeptisesti suhtautua eli ei enää niin paljon mitattaisi rasvaprosenttia vaan katsottaisiin vartalon pyöreyteen että sillä tavalla pyrittäisiin painoa kontrolloimaan.
Mä olin ihan ällikällä lyöty että mitä ihmettä?!!??
Siis mitä se oikein tarkoittaa nyt että voiko siis urheilevia kuulantyöntäjiä tuolla lailla testata koska ne on luonnostaan keskivartalosta pyöreitä eikä se ole mitään selluliittiläskiä vaan lihasta?No kai tutkijat sen tajuaa!
Mä tota niinku ihmettelen myös että antaako tuollainen menetelmä rehellisen oikian vastauksen koska kun myös meillä ihmisillä on erilaiset luu&luusto ja ruumiinrakenne että jollakin voi olla esim isot luut keskivartalossa joka korostaa pyöreyttä.
Että osaako painonmittaajat sitten ymmärtää tällaiset pointit? Epäilen että siitä voi tulla ongelmia.
Kyl minusta rasvaprosentin mittaus tuntuu järjellisemmältä tekniikalta ja ihan vaaka.
viestin kirjoittaja juha Pohjola
Skeptinen siihe mitä telkkarista eilen uudenlaista tekniikkaa painonhallinnassa
9
147
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuossa uutisessa kai ollut kyse rasvaprosentin mittauksesta vaan uudesta painoindeksin laskentatavasta.
- Anonyymi
minusta paras menetelmä on mitata laitteilla lihasten määrä ja rasvaprosentti ja käyttää apuvälineenä myös vaakapuntaria.
no oli miten oli että jos ei siitä ollu kyse rasvaprosentinmittausmenetelmästä niin kuitenkin tuo menetelmä ei tunnu ittelleni loogiselta.
juha pohjola viestin lähettäjä
- Anonyymi
Vielä tarkennan siis omaa mielipijettä asiasta eli siis ....
1.Esim naisella voi olla leveä lantio luonnostaan
2.Pitäisi heittää kysymys mistä johtuu pyöreys tietyssä kohtaa kehoa eikä miettiä heti että se pitää poistaa se pyöreys
johtaako tämä menetelmä yhteiskunnassa ulkonäkö-ongelmiin että siitä tulee pahemmanlaatuinen ongelma?? Kaikki eivät halua tavoitella tikkuvartaloa koska osa haluaa pyöreyttä lihasmassan kautta.
Lisäksi on käytännössä mahdotonta kehittää kaikista ihmisistä tikkulaihoja joilla ei ole missään kohtaa pyöreyttä kehossa koska ihmisten ruumiinrakenteissa on eroja kuten otin esimerkkinä jonkun naisen jolla on luonnostaan leveä lantio.
viestin lähettäjä Juha pohjola- Anonyymi
ei siinä lantiota mittaillakaan vaan VATSAA.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kiitos tiedosta mut siin pittää ottaa huomioon esim se että onko vatsassa oleva pyöreys mistä johtuvaa että se ei välttämättä ole läskiä vaan voi olla lihasta koska esim urheilijoilla kuten moukarinheittäjillä voi vatsa näyttää suurelta/pyöreältä.
juha pohjola viestin lähettäjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla on esim vähän kokoa vatsalla mutta ei kovin paljoa mutta mulla kun on vaativa persoonallisuus(diagnosoitu ihan sellainen diaknoosi joka vaativa persoonallisuus syntyi henkisen väkivallan seurauksesta no joo ei tämä liity nyt aiheeseen mut päätin kirjottaa kuitenki) niin mä en suostu mihinkään vatsanpienentämisoperaatioihin koska mun vatsa on pelkkää lihasta eikä läskiä niin jos ne meinaavat jotain ehdottaa niin minä en suostu.
viestin lähettäjä Juha pohjola
- Anonyymi
lihas ei ole koskaan pyöreätä.
tuo olisi hyvä menetelmä, otetaan valokuva mistä tehdään varjokuva, mustavalkoinen siluetti. sitten analysoidaan kuvan muotoa esim tietokoneohjelmalla.- Anonyymi
no kyl sanotaan usein kun pumpataan rautaa eli kun lihasta tulee niin moni sannoo että lihakseen sais tulla pyöreyttä notta lihaksen tilavuus paranee ja siihe voi samalla pumpata myös voimaa .
viestin lähettäjä juha pohjola - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kyl sanotaan usein kun pumpataan rautaa eli kun lihasta tulee niin moni sannoo että lihakseen sais tulla pyöreyttä notta lihaksen tilavuus paranee ja siihe voi samalla pumpata myös voimaa .
viestin lähettäjä juha pohjolaei lihakset edes näy siluettikuvassa.
tähän tyyliin, heti huomaa että onko lihava vaiko eikö ole:
https://image.shutterstock.com/image-illustration/silhouettes-beautiful-naked-girls-full-600w-316866833.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672