On ne tyhmiä, jo pari kk sitten laitoin kelalle tt-tukihakemukseen että maksan erotuksen itse, silti ne jankkaa siitä että miksi en hae halvempaa asuntoa. 30.9 asti odottelevat selvitystä, todisteita asunnon hausta ja tonne asti sis huomioivat täyden vuokran vanhan mallin mukaan toimeentulolaskelmissa :D
No mulle sama, en aio laittaa yhtään mitään, maksakoot kun kerta haluavat :D :D.
Kelan idiootit jankkaa asumiskulujen rajoista!?
14
205
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja ME - TyötäTekevät - MAKSETAAN - Sinun Asumis-TUKI - !
- Mene SDP:n PUNIKKI-Kommunisti Töihin ja Maksa itse asuminen - !- Anonyymi
Vaikutat siltä ettet ole koskaan työpaikalla ollut.
- Anonyymi
Kelan kusihorotantat laitettava kuriin ja nuhteeseen.
- Anonyymi
Olihan tuo selvää että minkäänlainen selvitys ei ole riittävä jos kela niin päättää. Yllättävän pitkään jaksavat. Itse ilmaisin asian siten että "En muuta enkä aio tehdä selvityksiä." Turha niille on mitään itse maksamisesta selvitellä.
- Anonyymi
Mistä itse maksamisesta? Työtuloilla maksat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä itse maksamisesta? Työtuloilla maksat?
Ja sinäkö väität, että kaikki työtulosi on hyvällä omallatunnolla sinun? Opettaja saa nettona 2 500. Kunnan sivistystoimenjohtaja saa 3 700. Hänkö Ansaitsee 1 200 enemmän?
Ministerit saa nettona noin 9 000e. Onko se täsmälleen oikein?
No joku saa työttömyyskorvausta + asumistukea 900e. Onko siinä vähän vai paljon liikaa?
- Anonyymi
Ehkä Kelassa lähtökohtaisesti ajatellaan että jokaiselle kuuluisi tietyn suuruinen perustoimeentulo, mikä on sinänsä oikein. 900 euroa on se millä juuri ja juuri voi elää. Kustannuksia yhteiskunnalle alkaa tulla muuta kautta, jos summa on pienempi.
Asumistukesi tulee siis pienenemään. Voit halutessasi hakea edullisempaa asuntoa myöhemmin ja saada siihen uuden päätöksen. - Anonyymi
Pahemmat idiootit jankkaavat perustuslaista ja valinnan vapaudesta vuositolkulla
- Anonyymi
Natsin P@sk@a n@@purin m@s@ kirkkonummu gesterböööö
- Anonyymi
Betaalast, läski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Betaalast, läski?
Käy päälle urpo niin katotaan miten käy. BEEETAAAAAAAALADST ????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy päälle urpo niin katotaan miten käy. BEEETAAAAAAAALADST ????????????
Betaalast, vatipää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Betaalast, vatipää?
Beeeeeeeeeeeeeeeetaaaaaaalast idiootti ?????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beeeeeeeeeeeeeeeetaaaaaaalast idiootti ?????????????
Savolaisuus on näköjään natsimodelle kuin punainen liina härälle. Vaikka tutkittua on punainen ei ärsytä härkää sen enempää kuin valkoinenkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282693Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642628Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281408- 1021407
- 1021377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241183Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995