https://youtu.be/-c8uOBmB4jo?si=zJb9bvResExoFB09
Kyllä ehdottomasti tuon miehen oikea työpaikka olisi ollut Bernerillä.
Ottokin olisi saanut nauttia rauhallisista vanhuuden päivistä kun häslääjä olisi edes työpävät ollut poissa silmistä.
Työpaikka Bernerillä
19
416
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko ollu saippuat pitkin lattioita ja ei yhteistyökykyinen
- Anonyymi
Länkyttäjä vastarannan kiiski oli, joutui lopussa juomaan kahvinsakin omissa oloissaan. Ei ihme, että keksittiin työuupumus, lopputili taisi lähetä muuten "työkavereiden" paineesta. Kälmi ukko osaa vedättää. Lähteekös pois poikkeen.
- Anonyymi
Näkkööhän tuon jokaa käänteessä miten omahyvänen on. Ja vittumainen.
- Anonyymi
” Länkyttäjä vastarannan kiiski oli”
-eli ei siis suostunut olemaan samaa mieltä lauman kanssa? Oliko vääriä mielipiteitä?
- Anonyymi
Entisten työntekijöiden kommenttia niin ei yhteistyökykyä.
- Anonyymi
Lampaat määkii aina laumassa.
- Anonyymi
Kasva aikuiseksi ja lopeta vinkuminen
- Anonyymi
Liian vähän tienas bernerillä,yrittäjänä yli 100 keuroa jatkuvasti.mestari osaa heruttaa.
- Anonyymi
” Länkyttäjä vastarannan kiiski oli”
"-eli ei siis suostunut olemaan samaa mieltä lauman kanssa? Oliko vääriä mielipiteitä?"
Mitä ne mielipiteet olivat, neljän tunnin työpäivä, neljän päivän työviikko, kahdeksan tunnin päiväpalkka seitsemänä päivänä viikossa ja kuuden kuukauden kesälomat
"Kerkijee levätä ja harrastee"- Anonyymi
Ei pystynyt vuorovaikutukseen työkavereiden kanssa kertoo jotain kaverin mielen laadusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pystynyt vuorovaikutukseen työkavereiden kanssa kertoo jotain kaverin mielen laadusta
Apinoiden kanssa ei pysty kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apinoiden kanssa ei pysty kukaan.
Raimon kassa maku on sama molemmat taitaa tykätä pojista.
- Anonyymi
Karvanen jo kaikui varastossa naisia pelottamasa. On
- Anonyymi
Berneri ei ole kenenkään täysjärkisen työpaikka,ainakaan nykyisin.
- Anonyymi
https://youtu.be/ZQUMR4vFSFA?si=Dr5B2wdvc9mG29D8
Ainakin palkkaorjilla näyttää hymy olleen herkässä seitsemän vuotta sitten, vai onko käsketty hymyilemään kun ovat kuvattavaksi päässeet.
Kauniit syksyiset maisemat keskitysleirin ympärillä mutta mitä hiton iloa seinien sisälle vangituille orjille kauniista syyspäivästä on?
- Anonyymi
Ei ole metsäman videoillaan kertonut miksi meni tai miksi joutui Bernerille töihin ja ajoi 20 vuotta sadan kilometrin työmatkaa ja tuhlasi elämänsä parhaat vuodet elämään joista ei mitään kerrottavaa jäänyt.
- Anonyymi
Neljä lehmää ja hakattu metsä ei elättänyt kolmea aikuista, neliveto Massikkaa, Hakki Souvaria, Jusmaraa, kahta autoa, nopeaa moottorivenettä eikä kesämökkiä.
Vaan piippun päähän oli könyttävä ja kivilouhoksilta lähdettävä leipää etsimään.
- Anonyymi
https://showbiz.fi/metsa-man-suomen-metsien-sielu-ja-youtube-ilmio/
Onko tuonkaan yltiöpään ylistyksessä kerrottu sanaakaan metsämanin pitkistä Bernerin vuosista? - Anonyymi
Jos ei ole Timofeillä paljon pernerin ajoista kerrottavaa niin perneriläisillä varmaan paljonkin muistoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668