Työpaikka Bernerillä

Anonyymi-ap

https://youtu.be/-c8uOBmB4jo?si=zJb9bvResExoFB09

Kyllä ehdottomasti tuon miehen oikea työpaikka olisi ollut Bernerillä.
Ottokin olisi saanut nauttia rauhallisista vanhuuden päivistä kun häslääjä olisi edes työpävät ollut poissa silmistä.

19

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko ollu saippuat pitkin lattioita ja ei yhteistyökykyinen

• Anonyymi

Länkyttäjä vastarannan kiiski oli, joutui lopussa juomaan kahvinsakin omissa oloissaan. Ei ihme, että keksittiin työuupumus, lopputili taisi lähetä muuten "työkavereiden" paineesta. Kälmi ukko osaa vedättää. Lähteekös pois poikkeen.

• Anonyymi

Näkkööhän tuon jokaa käänteessä miten omahyvänen on. Ja vittumainen.

• Anonyymi

” Länkyttäjä vastarannan kiiski oli”
        -eli ei siis suostunut olemaan samaa mieltä lauman kanssa? Oliko vääriä mielipiteitä?

• Anonyymi

Entisten työntekijöiden kommenttia niin ei yhteistyökykyä.

• Anonyymi

Lampaat määkii aina laumassa.

• Anonyymi

Kasva aikuiseksi ja lopeta vinkuminen

• Anonyymi

Liian vähän tienas bernerillä,yrittäjänä yli 100 keuroa jatkuvasti.mestari osaa heruttaa.

• Anonyymi

” Länkyttäjä vastarannan kiiski oli”

"-eli ei siis suostunut olemaan samaa mieltä lauman kanssa? Oliko vääriä mielipiteitä?"

Mitä ne mielipiteet olivat, neljän tunnin työpäivä, neljän päivän työviikko, kahdeksan tunnin päiväpalkka seitsemänä päivänä viikossa ja kuuden kuukauden kesälomat
      "Kerkijee levätä ja harrastee"

• Anonyymi

Ei pystynyt vuorovaikutukseen työkavereiden kanssa kertoo jotain kaverin mielen laadusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pystynyt vuorovaikutukseen työkavereiden kanssa kertoo jotain kaverin mielen laadusta

Apinoiden kanssa ei pysty kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apinoiden kanssa ei pysty kukaan.

Raimon kassa maku on sama molemmat taitaa tykätä pojista.

• Anonyymi

Karvanen jo kaikui varastossa naisia pelottamasa. On

• Anonyymi

Berneri ei ole kenenkään täysjärkisen työpaikka,ainakaan nykyisin.

• Anonyymi

https://youtu.be/ZQUMR4vFSFA?si=Dr5B2wdvc9mG29D8

Ainakin palkkaorjilla näyttää hymy olleen herkässä seitsemän vuotta sitten, vai onko käsketty hymyilemään kun ovat kuvattavaksi päässeet.

Kauniit syksyiset maisemat keskitysleirin ympärillä mutta mitä hiton iloa seinien sisälle vangituille orjille kauniista syyspäivästä on?

• Anonyymi

Ei ole metsäman videoillaan kertonut miksi meni tai miksi joutui Bernerille töihin ja ajoi 20 vuotta sadan kilometrin työmatkaa ja tuhlasi elämänsä parhaat vuodet elämään joista ei mitään kerrottavaa jäänyt.

• Anonyymi

Neljä lehmää ja hakattu metsä ei elättänyt kolmea aikuista, neliveto Massikkaa, Hakki Souvaria, Jusmaraa, kahta autoa, nopeaa moottorivenettä eikä kesämökkiä.
        Vaan piippun päähän oli könyttävä ja kivilouhoksilta lähdettävä leipää etsimään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos ei ole Timofeillä paljon pernerin ajoista kerrottavaa niin perneriläisillä varmaan paljonkin muistoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe