Keräileekö kukaan käyntikortteja, olisi meinaan tarjolla muutama tuhat korttia, joista voisin luopua.
Käyntikortit
8
587
Vastaukset
- Keräilijä
Vieläkö sinulla noita käytikortteja on?
Vasta nyt haun kanssa löysin ilmoityksesi.
OLen hankkinut ulkomailta toisia kerääjäkavereita, joiden kanssa vaihdan pois ylimääräiset, joskus tylsätkin kortit.
Ilmoittele: [email protected]- liisa
Mulla olis käyntikortteja tarjolla kans, ja paljon.
Tosin jokaiseen on jokin merkintä kirjattuna takana. - sampson
liisa kirjoitti:
Mulla olis käyntikortteja tarjolla kans, ja paljon.
Tosin jokaiseen on jokin merkintä kirjattuna takana.onko taksien
onko upseerien.
- sampson
onko ne taksien käyntikortteja?
jos on olisin kiinnostunut- Janecky73
siivoilen juuri käyntikorttejani parempaan talteen.... Olisiko joku kiinnostunut "kokoelmastani"? Mukana myös taksien käyntikortteja....
Lähetysosoitteen voi laittaa 30.6 mennessä sähköpostiin
[email protected] - sampson
Janecky73 kirjoitti:
siivoilen juuri käyntikorttejani parempaan talteen.... Olisiko joku kiinnostunut "kokoelmastani"? Mukana myös taksien käyntikortteja....
Lähetysosoitteen voi laittaa 30.6 mennessä sähköpostiin
[email protected]minä olisin kiinnostuntunu osoitteeni sami leppänen orivedenryhmäkoti 35300 orivesi
- manuville
minulla olisi william ritolan käyntikortti nimikirjoituksella oisko jollain kiinostusta. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066