kaikilta, jotka teette syyttömille ihmisille laitteillanne, on teidän taivasosuutenne otettu lopullisesti pois.
Jumalan Poikana julistan tuomion Suomen kansalle,
9
488
Vastaukset
- Anonyymi
The same judgment in English, I, the Son of God, declare judgment on all people who harm innocent people with your devices, your share of heaven has been permanently taken away.
- Anonyymi
Ei näitä asioita kukaan tarvis Taavi Tahvanainen ratkaise. Näitä "poikia " on kyllä ennestään jo erinäisissä hoitolaitoksissa. Kannattaa omaisten koittaa huolehtia läheisistään.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, Vaikka meillä on kuntarajaa vähän, mutta on kuitenkin
- Anonyymi
Jokainen jok on synnitön heittäkööt ensimmäisenä vaikkapa moottorisahansa . Sillä Se joka moottorisahhaan tarttuu, sahanpuruihin hukkuu. Näin on suuressa kirjassa itse juhafatti torennu.
- Anonyymi
Kuinkas jos vanhan mallin pokasaha tai justeeri?
- Anonyymi
Nätit tytöt kaupitteli hiljan herran sanaa Pietarsaaren keskustassa satunnaiselle ohikulkijalle. Olisikin pitänyt siirtyä lähempään kontaktiin sisäsätiloihin perehtymään itse asiaan mutta kun tulivat vastaan vähän yllättäen nuo kaunottaret...
- Anonyymi
Melko kohtuutonta että pienistäkin rikkeistä kidutetaan ikuisesti. Mikä helvetin sadistinen psykopaatti se teidän jumala oikein on? Tollasen otuksen kans kukaan halua olla tekemisissä. Paljon puhuttu ihmisten pelastuksenkin sai aikaiseksi vain tappamalla oman poikansa :/ hullu-ukkohan se on. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Minä ole paavo Nurmi. Naapurissa asuu Jean Sibelius
- Anonyymi
Meitä on muitakin kuuluisuuksia täällä laitoksessa. Lääkäri setä pitää meistä julkkiksista hyvän huolen. Elvis on tosin vähän huono nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897199- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412332
- 2082316
- 1232216
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401789