Yle Areenassa mielenkiintoista katsottavaa.
kun lasten omat vanhemmat tajuavat, että heidän valitsemansa uskonto vahingoittaa omaa lasta.
Muistakaa katsoa . Tätä on myös Kuopiossa.
Katso Yle Areenassa:
https://areena.yle.fi/1-62703703
Kun uskonnot vahingoittavat lasta Kuopiossa
26
401
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmeltiinkin jo miksi aihe poistettiin Kuopio palstalta.
- Anonyymi
Ihan hyvin tehty sarja.
- Anonyymi
No en ole ikinä jehovissa ollut. Itse olette helluntai ja vapaasrk😆
- Anonyymi
Uskon omissa oloissa.
- Anonyymi
On myös Pieksämäellä. On Mikkelissä. On Varkaudessa. On Iisalmessa.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole lapsia. Tämä on totuus.
- Anonyymi
Onhan hänellä lapsia, miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan hänellä lapsia, miksi valehtelet?
Miksi valehtelet itse?
- Anonyymi
Vakava asia. Lienee viranomaisilla kuitenkin tutkassa, kuten se Pietarsaaren tapaus, jossa koko perhettä etsitään
- Anonyymi
Jos käyttäjä on rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti, voidaan hänet bannata eli hänelle asetetaan kirjoitusesto. Tällöin käyttäjältä suljetaan mahdollisuus julkaista sisältöä palvelussa.
- Anonyymi
Itse olen antanut aina lasteni valita ,myös sen haluaako uskoa vai ei.
- Anonyymi
Kristinusko on lapsen turva. Taivaan Isä suojan antaa.
- Anonyymi
Eihän ole turva. Sehän nähdään jo Ukrainassa.
- Anonyymi
Vitut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole turva. Sehän nähdään jo Ukrainassa.
On se turva, kun on mahdollisuus elää ikuisesti uskomalla Jeesukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se turva, kun on mahdollisuus elää ikuisesti uskomalla Jeesukseen.
Eihän ole. Miten satuolentoon uskominen auttaa?
Et edes ole katsonut tuota dokumenttisarjaa
- Anonyymi
Joku päässyt pehmustetusta huoneesta tietokoneen ääreen?
- Anonyymi
Missä kohti Kuopiota on "lastaKuopio"?
- Anonyymi
Miten niin? Etkö osaa lukea?
- Anonyymi
Lasten vahingoittaminen on vakava asia.
- Anonyymi
Bannauksella pyritään suojelemaan muita käyttäjiä häiriökäyttäytymiseltä sekä takaamaan rauha Suomi24-palveluissa.
- Anonyymi
Jos käyttäjä on rikkonut keskustelujen sääntöjä toistuvasti, voidaan hänet bannata eli hänelle asetetaan kirjoitusesto. Tällöin käyttäjältä suljetaan mahdollisuus julkaista sisältöä palvelussa.
- Anonyymi
Lasten vahingoittaminen on aina vakava asia. T. Mummu Kuopiosta.
- Anonyymi
Toivottavasti poliisi tutkii näitä vahingoittamistapauksia. Noissakin dokumenteissa muutama vanhenpi esiintyy kasvoillaan ja pyytävät anteeksi kun ovat satu-uskontojen ja olemattomien jumalien takia vahingoittaneet lapsiaan.
- Anonyymi
Heh, vastailet itsellesi.
- Anonyymi
Heh, vastailet itsellesi.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742