Liike Nytin puheenjohtaja Harry ”Hjallis” Harkimo sanoo, että kokoomus on tuhonnut politiikallaan Suomen talouden.
Kaikki alkoi Harkimon mukaan vuonna 1987 Harri Holkerin (kok) hallituksesta. Vuosina 2011–2014 toimineen Jyrki Kataisen (kok) hallituksen Harkimo syyttää aloittaneen ”Suomen talouden lopullisen syksyn” ottaessaan 47 miljardia euroa velkaa.
– 38 vuoden aikana kokoomuksella on 30 vuotta ollut joko pääministerin tai valtiovarainministerin salkku, eli vastuuta on turha kierrellä, Harkimo sanoo tiedotteessa.
Sen paremmalta ei näytä Harkimon mukaan nykyisen, Petteri Orpon (kok), johtaman hallituksen toimet.
– Nyt voi jo sanoa, että Orpon hallitus tulee ottamaan historian suurimman velkapotin, Harkimo lausuu.
Kokoomus on tuhonnut Harkimon mukaan Suomen talouden.
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvii olla maailmanympäripurjehtia tuon tajutakseen!nytkö sillä vasta välähti?vanhalla kokoomukselaisella.
- Anonyymi
Vai on talous mennyt Harkimon mukana? No voi sentään.
- Anonyymi
"Älkää ikinä päästäkö Kokoomusta valtaan Suomessa, koska muuten ne tuhoavat koko Suomen" -Urho Kekkonen
- Anonyymi
Sisällissodan punikkienlahtaaja Kekkonen olisi jo vienyt maamme Venäjän syliin. Täällä kirjoiteltaisiin ihan eri kirjaimilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisällissodan punikkienlahtaaja Kekkonen olisi jo vienyt maamme Venäjän syliin. Täällä kirjoiteltaisiin ihan eri kirjaimilla.
Nykyinen presidentti vie maamme sotaa kohden kokoomuksen johdolla.
- Anonyymi
Kekkonen kuitenkin tiesi, etä Kokoomus tuhoaa Suomen.
- Anonyymi
Alkoholisti Urho Kekkonen pilasi Suomen totaalisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1134953Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312731- 342519
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺272132- 1191570
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191368En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101094- 811059