Pohjois-savossa normaalimitoissa oleva mies yli 50v olisi vailla normaalissa mitoissa olevaa naista iltaseuraksi ja vaikka pidemmäksikin aikaa.
Hyväillän , saunotaan, ja ja sano sinä mitä sitten?
🥰😉
Pillua tekis mieli mutta ei taida olla ketään sopivaa
10
208
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin vaatimattomin toivein lähestyisin naista, että mitään ei häviä kumpikaan, saadessaan, hyvää ja mukavaa jos vaan tarpeessa.
- Anonyymi
Nyt ei tee yhtään mieli pillua mutta rintoja voisin hyväillä näin aamutuimaan.
M 55v siili- Anonyymi
Pyh, olisin ollut antopäällä mutta ole sitten ilman mokoma tuhkamuna!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oot minua panettais haluttais nuollakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aina ei vaan syty , ainakaan feikkeihin.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aina ei vaan syty , ainakaan feikkeihin.😂
En kylläkään ole feikki panettaa vaan helkutisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kylläkään ole feikki panettaa vaan helkutisti.
No Missä sä oot jos sua panettaa niin kullia on tarjolla pilluntäydeltä
Pohjois-savo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Missä sä oot jos sua panettaa niin kullia on tarjolla pilluntäydeltä
Pohjois-savoMiul ei oo pilluva mut miul o oekeen antosa hanuri. Kai se siul o sama minkämoiseen koloon sen lihanuijahes laeta? Mie oun Pohjois-Karjalast ja juon usseest kaljoo auringonnousuun ! Miun mittahein on 173 cm / 115 kg ja patukkain on 13cm ja paksu ikkäänku pesäpalmaela!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185111Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342609
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302408- 1181637
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211620En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101530Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231284- 941158
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143