Varmaan systemaattisesti suunniteltu suuremmalla porukalla tämäkin "parittaminen" 😭 kun tilannetta yrittää korjaa niin haukutaan vaa stalkkeriks ja hulluks🤡😔😬
On se surullista että joku toinen manipuloija mies tuhos elämäni ja vei Veeran
12
188
Vastaukset
- Anonyymi
Vainoaminen ja eristäminen jatkuu💀💀💀🤡 nyt on ig tilien luontiakin pyritty estelemään että en voi savustaa sitä kuvottavaa M-sikaa ulos 💀💀🤢🤢🤮
- Anonyymi
Voi rakas. Tää on ihan kauheeta mustamaalaamista puolin ja toisin. Nyt ei enää luovuteta. Yhdessä me selvitään tästä!❤️🔥
- Anonyymi
Niimpä.. jatkuu vaan😔🙏 voimat on vähissä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä.. jatkuu vaan😔🙏 voimat on vähissä..
Sama täällä❤️
- Anonyymi
palstasetä kyynelissä LOL! harmittaako ku joku alfa panee sun "Ihastusta" LOL!
- Anonyymi
Tässä haisee nyt vedätys ja uhri taitaa olla ihan vietävissä. Ei kannattaisi sukeltaa liian syvälle tähän palstamaailmaan. Saattaa mennä rikki muukin, kuin sydän. Ihan hyvällä sanon.
- Anonyymi
Jos uhri ei tiedä olevansa uhri, niin helppoahan se on viedä. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos uhri ei tiedä olevansa uhri, niin helppoahan se on viedä. 🤔
Ei tiedä, vai ei halua uskoa olevansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä, vai ei halua uskoa olevansa?
Ei halua uskoa olevansa, ei myöskään pysty olemaan kartalla kirjoituksistakaan, kun on muutakin elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halua uskoa olevansa, ei myöskään pysty olemaan kartalla kirjoituksistakaan, kun on muutakin elämää.
Kyllä, siltä se vaikuttaa. Siinä voi mennä mieli helposti rikki, vaarallista on.
- Anonyymi
Poistettiinko sun tili, kun et enää rekattuna kirjoita? En ihmettele, kun jaoit niin paljon yksityisyyttä loukkaavaa tietoa. Saisivat bannata sinun ip-osoitteen kokonaan.
- Anonyymi
En minä tänne yleensä kirjoittele laisinkaan, tuohon edelliseen satuin ottamaan kantaa, kun pisti niin pahasti silmään. Silloin tällöin lueskelen vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968