olet minulle samalla sekä taivas että helvetti
olet minulle samalla sekä taivas että helvetti
20
420
Vastaukset
- Anonyymi
Taidetaan olla
- Anonyymi
tyypillistä.
- Anonyymi
Match made with heaven.. And hell
- Anonyymi
Voisko olla niin et meissä kaikissa onkin kaikki?
- Anonyymi
Nostaisin tuossa tilanteessa kytkintä. Elämä on liian lyhyt.
- Anonyymi
Ei ole rahaa.Nostaisin kyllä.
- Anonyymi
Riistävää ja raastavaa tämä on mullekin. Mutta en valita 🤍
- Anonyymi
Taivas on paikka johon menevät kaikki ne jotka ovat uskoneet Jeesukseen. Se on iankaikkinen läsnäolo Jumalan tykönä levossa ja rauhassa. Helvetti on iankaikkinen erotus Jumalasta, johon menevät kaikki ylpeät ja epäuskoiset syntiset.
- Anonyymi
...
Ylpeydellä tarkoitan sitä että ihminen ei millään tavoin ole valmis taipumaan Jumalan edessä koskaan.
- Anonyymi
On kyllä semmonen himpatus ollut koko päivän, ettei mitään rajaa.
- Anonyymi
Whats that?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whats that?
Himotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Himotus.
Uuhh.
- Anonyymi
Aika ylidramaattista, mutta jotkut ovat.
- Anonyymi
Onko se kultainen keskitie sitten se, että olet ilman? Kuulostaa siltä.
- Anonyymi
Kiitos samoin mies ❤️
NaiseltA - Anonyymi
Mulle sä oot taivas❤️🔥
- Anonyymi
Miksi noin? Jos ei kestä toisen ihmisen kanssa silloin ei ole oikea. Hyvä suhde on sellainen, jossa toisen kanssa tuntuu hyvältä, vaikka olisi joskus vähän erimielisyyttäkin. Ja erossa kaipaa toisen luokse. Liian moni on suhteessa, joka tuntuu tylsältä ja ollaan vain koska ei haluta olla yksin. Pitää ottaa tavoitteeksi löytää sellainen kumppani, jota ilman ei halua olla.
Ja varmaan tämä on taas palstasedän aloitus, joten loppukommentiksi että yleinen neuvo kaikille kaipailijoille.- Anonyymi
Muka olisi ollu semoinen
Mut sivtse kusipää ilmoittikibetä on valehdellut yhden minulle todella törkeän asian .
Joka vei samalla kiinnostuksen pois hänestä .
Tuntuu nii paikalle kun haaveilun pitkään ihan turhaan
- Anonyymi
Saatampa olla tuotakin monellekin mistä tuota tietää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741