Olen kaikkeni tehnyt jotta saisin vaimon mutta kukaan ei kiinnostu minusta edes ei viehättävät naiset kokeiltu on. Lisäksi haluaisin töitä ja kavereita ja raha tilanteen kuntoon ja sisältö elämään.
Olen masentunut
20
259
Vastaukset
- Anonyymi
Aluksi terveellinen ruokavalio ja säännöllinen liikunta ,vaikka kävelylenkit.
- Anonyymi
Poistin sosiaalisen mediat kokonaan ei ole enää edes whatsappia vain puhelin. En tee niillä mitään enkä halua jakaa elämääni koko maailmalle. Masennus oireet lisääntyä kun lopetin sosiaalisen median sellainen ulkopuolisuuden tunne kun lopetin. Katsoo nyt parantuuko asiat kun lopetin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistin sosiaalisen mediat kokonaan ei ole enää edes whatsappia vain puhelin. En tee niillä mitään enkä halua jakaa elämääni koko maailmalle. Masennus oireet lisääntyä kun lopetin sosiaalisen median sellainen ulkopuolisuuden tunne kun lopetin. Katsoo nyt parantuuko asiat kun lopetin
Hyvä päätös.
- Anonyymi
Oon ihastunut yhteen venäläiseen naiseen. Se katsoo minua aina mutta en tiedä haluaako se mitään
- Anonyymi
Asuu samassa kaupungissa ja aika lähellä minua ei ole töissä liikkuu aina joka päivä kävellen mihin kellonaikaan tahansa. Salilla tuli katse kontakti sen kanssa kun se oli samaan aikaan siellä. Se ei osaa suomea puhui venäjää enkä tiedä puhuuko englantia
- Anonyymi
Taita olla hieman väärä palsta sellaisten asioiden pohtimiseen. Mitenkäs treffipalsta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taita olla hieman väärä palsta sellaisten asioiden pohtimiseen. Mitenkäs treffipalsta?
Ei se pyöri Suomi24 enkä halua Suomi24 kenenkään kanssa mitään ei toimi. Olen kokeillut deitti sovelluksia ne ovat ajanhukkaa. Nainen pitää hankkia oikeassa elämässä. Olen huomannut että netissä ja deitti sovelluksissa ja palstoilla kukaan ei kiinnostu mutta oikeassa elämässä saan naisilta hyvin paljon huomiota katsenkontakteja ja hymyilevät minulle sekä katsovat minua vaikka olen mielestäni ruma koska tupakoinut 2 askia päivässä 10 vuotta ja juopotelluy ja syönyt roska ruokaa ja linjoja juonut ja hoitanut ihoa huonosti luota siitä huolimatta Olen viimeaikoina huomannut että naiset tykkää. Lopetin sosiaalisen median käytön ja aloin olemaan enemmän ulkona niin kaikkea hyvää tullut vastaan
- Anonyymi
En voi edes uskoa että kun lopetin sosiaalisen median ja aloin liikkumaan enemmän ulkona niin niin paljon hyvää tullut tilalle ihnis kontakteja ja naiset katsoo ja hymyilee ja saan katsekontakteja niiltä mutta olen vieläkin masentunut koska elämän tilanne on mikä on mutta sosiaalisen median tilien poisto paransi elämääni tosi paljon en enää mene takaisin. Käytön vaan whats apua viestintään että saa ihmiset kiinni muuten. Poistin sen eilen mutta laitoin takas kun normi SMS hankala
- Anonyymi
Tapetaan adventisti psykopaatti herran nimessä
- Anonyymi
"Tapetaan adventisti psykopaatti herran nimessä"
Nyt naamiot on riisuttu, "taivaaseen "pääsevä "pelastettu" kristitty näyttää todelliset kasvonsa
Houkutteleeko hinduja "paratiisi" jos siellä on murhaavia kristittyjä?
Ja hän vielä uskaltaa puhua Jumalan rakkaudesta, häpeä sinä, sinä kelvoton, julma kristitty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt naamiot on riisuttu, "taivaaseen "pääsevä "pelastettu" kristitty näyttää todelliset kasvonsa
Ja hän vielä uskaltaa puhua Jumalan rakkaudesta, häpeä sinä, sinä kelvoton, julma kristitty."Tapetaan adventisti psykopaatti herran nimessä"
Nyt naamiot on riisuttu, "taivaaseen "pääsevä "pelastettu" kristitty näyttää todelliset kasvonsa.
Ja hän vielä uskaltaa puhua Jumalan rakkaudesta, häpeä sinä, sinä kelvoton, julma kristitty.
Mistä johtuu niin julma viha toisia kohtaan, että haluat tappaa ihmisiä ja vieläpä Herran nimessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt naamiot on riisuttu, "taivaaseen "pääsevä "pelastettu" kristitty näyttää todelliset kasvonsa.
Ja hän vielä uskaltaa puhua Jumalan rakkaudesta, häpeä sinä, sinä kelvoton, julma kristitty.
Mistä johtuu niin julma viha toisia kohtaan, että haluat tappaa ihmisiä ja vieläpä Herran nimessä?Mistä johtuu niin julma viha toisia kohtaan, että haluat tappaa ihmisiä ja vieläpä Herran nimessä?
Oletko varma, että olet kristitty? Jeesusko käski tappamaan raamatussa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä johtuu niin julma viha toisia kohtaan, että haluat tappaa ihmisiä ja vieläpä Herran nimessä?
Oletko varma, että olet kristitty? Jeesusko käski tappamaan raamatussa?Mistä johtuu niin julma viha toisia kohtaan, että haluat tappaa ihmisiä ja vieläpä Herran nimessä?
Oletko varma, että olet kristitty? Jeesusko käski tappamaan raamatussa?
Ja sinukaltaiset julmurit kännyttävät hindut maailman "ainoaan ja oikeaan" uskontoon. Sinä et ole edes ihminen, vaan kaksijalkainen eläin. Tai ei, se olisi loukkaus eläimiä kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä johtuu niin julma viha toisia kohtaan, että haluat tappaa ihmisiä ja vieläpä Herran nimessä?
Ja sinukaltaiset julmurit kännyttävät hindut maailman "ainoaan ja oikeaan" uskontoon. Sinä et ole edes ihminen, vaan kaksijalkainen eläin. Tai ei, se olisi loukkaus eläimiä kohtaan."Tapetaan adventisti psykopaatti herran nimessä"
Ja sinukaltaiset julmurit kännyttävät hindut maailman "ainoaan ja oikeaan" uskontoon. Sinä et ole edes ihminen, vaan kaksijalkainen eläin. Tai ei, se olisi loukkaus eläimiä kohtaan.
Mitä tarkoittaa rakkaus, josta tauotta puhut - tappamistako Herran nimissä?
Olet selvästi henkisesti sairas ja vaaraksi ihmiskunnalle, et voi enää olla vapaana, sinut on saatava välittömästi vankilaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinukaltaiset julmurit kännyttävät hindut maailman "ainoaan ja oikeaan" uskontoon. Sinä et ole edes ihminen, vaan kaksijalkainen eläin. Tai ei, se olisi loukkaus eläimiä kohtaan.
Mitä tarkoittaa rakkaus, josta tauotta puhut - tappamistako Herran nimissä?
Olet selvästi henkisesti sairas ja vaaraksi ihmiskunnalle, et voi enää olla vapaana, sinut on saatava välittömästi vankilaan."Mitä te näette siinä hullussa adventisti psykopaatissa? Ystävänkö."
Oletko häntä parempi? Oletko varma, ettet itse ole hullu ja että pääset "taivaaseen" tällä asenteella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä te näette siinä hullussa adventisti psykopaatissa? Ystävänkö."
Oletko häntä parempi? Oletko varma, ettet itse ole hullu ja että pääset "taivaaseen" tällä asenteella?"Mitä te näette siinä hullussa adventisti psykopaatissa? Ystävänkö."
Oletko häntä parempi? Oletko varma, ettet itse ole hullu ja että pääset "taivaaseen" tällä asenteella?
Emme suhtaudu häneen paremmin tai huonommin kuin sinuun.
Miksi sanot toisia ihmisiä hulluiksi? Oletko itse normaali?
Kun ihminen rakastaa, kun hän kohdistaa koko elämänsä, kaikki motiivinsa Jumalan ja lähimmäisenrakkauden asemaan, hän ei tarvitse näitä rajoja, ne alkavat estää häntä. Hän ei koskaan ylitä niitä, mutta ei siksi, että hän pelkäisi rangaistusta: hän pelkää menettävänsä juuri sen rakkauden, joka on hänelle elämän tärkein sisältö.
Onko arvostelukyvyn, minäkäsityksen ja uskon välillä yhteyttä?
Tällainen yhteys on olemassa. Mitä vähemmän uskovainen ihminen on, sitä vähemmän hän on avoin Jumalan toiminnalle, sitä enemmän hän tuomitsee.
Sitä vastoin mitä enemmän ihminen lähestyy Jumalaa - todellisuudessa eikä mielikuvituksessaan - sitä enemmän jumalallinen valo koskettaa hänen sydäntään, sitä enemmän hän näkee oman vääryytensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä te näette siinä hullussa adventisti psykopaatissa? Ystävänkö."
Oletko häntä parempi? Oletko varma, ettet itse ole hullu ja että pääset "taivaaseen" tällä asenteella?
Emme suhtaudu häneen paremmin tai huonommin kuin sinuun.
Miksi sanot toisia ihmisiä hulluiksi? Oletko itse normaali?
Kun ihminen rakastaa, kun hän kohdistaa koko elämänsä, kaikki motiivinsa Jumalan ja lähimmäisenrakkauden asemaan, hän ei tarvitse näitä rajoja, ne alkavat estää häntä. Hän ei koskaan ylitä niitä, mutta ei siksi, että hän pelkäisi rangaistusta: hän pelkää menettävänsä juuri sen rakkauden, joka on hänelle elämän tärkein sisältö.
Onko arvostelukyvyn, minäkäsityksen ja uskon välillä yhteyttä?
Tällainen yhteys on olemassa. Mitä vähemmän uskovainen ihminen on, sitä vähemmän hän on avoin Jumalan toiminnalle, sitä enemmän hän tuomitsee.
Sitä vastoin mitä enemmän ihminen lähestyy Jumalaa - todellisuudessa eikä mielikuvituksessaan - sitä enemmän jumalallinen valo koskettaa hänen sydäntään, sitä enemmän hän näkee oman vääryytensä.Milloin ihminen voi olla valmis kantamaan koko totuuden itsestään? Jos ihminen yhtäkkiä näkee itsensä peittelemättömänä, sellaisena kuin hän on tällä hetkellä elämässään, ja samalla samaistaa itsensä kaikkiin synteihinsä, vääriin tekoihinsa, rikoksiinsa, ainoa ulospääsy on hirttää itsensä. Sillä näin tehdessään ihminen asettaa itselleen ristin - jos hänellä ei ole uskoa.
Tarvitaan vahvaa uskoa, jotta ei jouduta epätoivoon, kun näkee oman vääryytensä kuilun. Usko on Jumalalle omistautumisen tila, ehdoton luottamus ja rajaton toivo Jumalan armoon. Jumala on suurin opettaja, joten hän paljastaa ihmiselle hänen syntisyytensä mitan siinä määrin, kuin ihminen voi uskollaan kestää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ihminen voi olla valmis kantamaan koko totuuden itsestään? Jos ihminen yhtäkkiä näkee itsensä peittelemättömänä, sellaisena kuin hän on tällä hetkellä elämässään, ja samalla samaistaa itsensä kaikkiin synteihinsä, vääriin tekoihinsa, rikoksiinsa, ainoa ulospääsy on hirttää itsensä. Sillä näin tehdessään ihminen asettaa itselleen ristin - jos hänellä ei ole uskoa.
Tarvitaan vahvaa uskoa, jotta ei jouduta epätoivoon, kun näkee oman vääryytensä kuilun. Usko on Jumalalle omistautumisen tila, ehdoton luottamus ja rajaton toivo Jumalan armoon. Jumala on suurin opettaja, joten hän paljastaa ihmiselle hänen syntisyytensä mitan siinä määrin, kuin ihminen voi uskollaan kestää.Ja mitä enemmän ihminen vahvistuu uskossaan, sitä enemmän hänelle paljastuu juuri oma syntejä. Ja päinvastoin. Kun ihminen heikkenee uskossaan, hänen syntinsä vaivaavat häntä yhä vähemmän. Jumala peittää ne, kätkee ne, muuten ihminen vaipuu kauheaan epätoivoon ja toivottomuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän vielä uskaltaa puhua Jumalan rakkaudesta, häpeä sinä, sinä kelvoton, julma kristitty.yes.
- Anonyymi
Itse täysin päinvastaisessa tilanteessa. Aloitin silen quittingin eli en paljon töistä ota paineita. Keskityn liikuntaan, hyvään uneen ja terveelliseen ruokavalioon. Muutin erilleen nalkuttavasta ja pihtaavasta vaimosta. Vaalin omaa rauhaa ja harmoniaa, joten minulle kyllä sopii että vaimon tahdosta pysymme silti avioliitossa. Sormus sormessa on hyvä tekosyy torjua naisten lähentely yritykset. Tässä tilanteessa huomaan olevani ensi kertaa onnellinen pariin vuosikymmeneen. Pieni itsekkyys näköjään kannattaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117