En ryyppää enää ikinä!

Anonyymi-ap

Nyt se on loppu, en juo enää ikinä pisaraakaan viinaa!

28

296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juotko jatkossa pullonsuulta suoraan.

• Anonyymi

Minäpä lopetin alkoholin käytön. Tästedes juon vain viinaa.

• Anonyymi

Minä vähensin juontia huomattavasti enää en juoviinaa, kuin kaksikertaa vuodessa
        Joulusta Juhannukseen ja Juhannuksesta Jouluun.

• Anonyymi

Niin tai kuten kaljan lipittäjät aina vetoavat, kun ehdotetaan alkoholin käytön lopettamista:"Niin mutta kun nä en juo viinaa, juon ainoastaan kaljaa". Kun ei ymmärretä, että sillä tarkoitetaan alkoholin käytön lopettamista ylipäätään ja se on ihan sama, juoko alkoholin kaljana vai tiukkana viinana.

• Anonyymi

Juon tänäänkin pirccaa 🙋‍♀️

• Anonyymi

Oikein! Halvemmaksi se kiljun juonti tuleekin itse valmistettuna. Mukava kuunnella kun se sihisee ja pulputtaa ihan siinä vieressä uuninpankolla.

• Anonyymi

Juo rapulakalat, niin maailma tuntuu välittömästi hieman mukavammala paikalta olla.

• Anonyymi

Ja siitä se päivä lähtee uuteen nousuun 😎

• Anonyymi

Nyt oli sitten oikeasti viimeinen kerta!!!

• Anonyymi

Olla täällä palstalla kertomassa turhia tietoja ihmisestä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olla täällä palstalla kertomassa turhia tietoja ihmisestä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä!

Täysin turhaa kerrontaa töissäkin aina, arvatkaapa kuinka monta kerta teki mieli lyödä niitä kertojia, koska olin niin syvää vihaa täynnä joka ikisen työpäivän pilaamisesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin turhaa kerrontaa töissäkin aina, arvatkaapa kuinka monta kerta teki mieli lyödä niitä kertojia, koska olin niin syvää vihaa täynnä joka ikisen työpäivän pilaamisesta!

Ja moneen vuoteen he eivät pystynee kertomaan mitään uutta, aina vain sitä samaa jargoniaa, päivästä ja vuodesta toiseen. Olen älykäs ihminen ja olin ymmärtänyt kaiken jo monia vuosia sitten ja juuri siksi inhosin syvästi sitä kaikkea esitystä! Miksei ollut ketään jolle olisi voinut kertoa kaiken sen hädän ja tuskan, mitä työpäivien pilaaminen aiheutti, niin hoitajat kuin lasten vanhemmatkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja moneen vuoteen he eivät pystynee kertomaan mitään uutta, aina vain sitä samaa jargoniaa, päivästä ja vuodesta toiseen. Olen älykäs ihminen ja olin ymmärtänyt kaiken jo monia vuosia sitten ja juuri siksi inhosin syvästi sitä kaikkea esitystä! Miksei ollut ketään jolle olisi voinut kertoa kaiken sen hädän ja tuskan, mitä työpäivien pilaaminen aiheutti, niin hoitajat kuin lasten vanhemmatkin!

Ehdottomasti olisi projektissa pitänyt olla ns. turvahenkilö, jolle olisi voinut kertoa kaikesta siitä valtavan pahasta olosta ja siitä, että miksi samaa asiaa jauhettiin vuodesta toiseen! Elämänhalu oli todella vähissä monen vuoden ajan..Siksi ei ikinö koskaan paljon nuorempaa minun elämääni!

• Anonyymi

Löysitkö Jeesuksen?mutta sehän tarjoo punkkua sinulle?

• Anonyymi

Ihan sama vaikka et joisikaan, en siltikään halua koskaan olla edes ystävä sinulle!

• Anonyymi

Olet ja tulet olemaan ilmaa minulle! Sinussa ei ollut mitään miestä edes sanomaan yhtä sanaa minulle. En pysty kunnioittamaan sinua ollenkaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ja tulet olemaan ilmaa minulle! Sinussa ei ollut mitään miestä edes sanomaan yhtä sanaa minulle. En pysty kunnioittamaan sinua ollenkaan!

Ja luulitko tosiaan että olisin halunnut halata sinua! Sellaista en koskaan edes harkinnut tekeväni! Et ole halaukseni arvoinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luulitko tosiaan että olisin halunnut halata sinua! Sellaista en koskaan edes harkinnut tekeväni! Et ole halaukseni arvoinen!

Toki jos pyllistät, niin voin vetää sinua perceeceen, mutta naamaasi en halua nähdä, joten pidäthän pussin päässä sen aikaa?

• Anonyymi

Nyrkkisääntö on se, että ensimmäiset 5 vuotta ovat vaikeimmat sitten alkaa jo helpottaa.
      Itse olen ollut ilman jo 25 vuotta, mutta kyllä vieläkin joskus himottais, mutten kuitenkaan ota, koska se on sitten taas menoa, ei siihen tarvitse kuin yhden kaljan ja latu on auki.

• Anonyymi

Taidat olla ainoa Lieksassa joka on noin kauan elänyt raittiina? Yleensä joku syöpä vie niin juopon kuin entisenkin juopon.

• Anonyymi

Nyt se loppui, otan viimeiset krapulakaljat!

• Anonyymi

Otetaanpa sille! 🍻

• Anonyymi

Minäkin haluan krapulan 🙋‍♂️

• Anonyymi

Lautaselta lusikalla.

• Anonyymi

Ja menossa kymmenes alkoholiton kalja....

• Anonyymi

amatööri 🥳

• Anonyymi

Minäkään en juo koskaan viinaa ja olutta, kuin korkeintaan pahassa krapulassa.🙄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      128
      5319
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2032
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      139
      1455
    4. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      108
      1298
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      187
      1121
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      49
      1077
    8. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      27
      1069
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1010
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe