Nyt se on loppu, en juo enää ikinä pisaraakaan viinaa!
En ryyppää enää ikinä!
28
296
Vastaukset
- Anonyymi
Juotko jatkossa pullonsuulta suoraan.
- Anonyymi
Minäpä lopetin alkoholin käytön. Tästedes juon vain viinaa.
- Anonyymi
Minä vähensin juontia huomattavasti enää en juoviinaa, kuin kaksikertaa vuodessa
Joulusta Juhannukseen ja Juhannuksesta Jouluun.
- Anonyymi
Niin tai kuten kaljan lipittäjät aina vetoavat, kun ehdotetaan alkoholin käytön lopettamista:"Niin mutta kun nä en juo viinaa, juon ainoastaan kaljaa". Kun ei ymmärretä, että sillä tarkoitetaan alkoholin käytön lopettamista ylipäätään ja se on ihan sama, juoko alkoholin kaljana vai tiukkana viinana.
- Anonyymi
Juon tänäänkin pirccaa 🙋♀️
- Anonyymi
Oikein! Halvemmaksi se kiljun juonti tuleekin itse valmistettuna. Mukava kuunnella kun se sihisee ja pulputtaa ihan siinä vieressä uuninpankolla.
- Anonyymi
Juo rapulakalat, niin maailma tuntuu välittömästi hieman mukavammala paikalta olla.
- Anonyymi
Ja siitä se päivä lähtee uuteen nousuun 😎
- Anonyymi
Nyt oli sitten oikeasti viimeinen kerta!!!
- Anonyymi
Olla täällä palstalla kertomassa turhia tietoja ihmisestä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olla täällä palstalla kertomassa turhia tietoja ihmisestä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä!
Täysin turhaa kerrontaa töissäkin aina, arvatkaapa kuinka monta kerta teki mieli lyödä niitä kertojia, koska olin niin syvää vihaa täynnä joka ikisen työpäivän pilaamisesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin turhaa kerrontaa töissäkin aina, arvatkaapa kuinka monta kerta teki mieli lyödä niitä kertojia, koska olin niin syvää vihaa täynnä joka ikisen työpäivän pilaamisesta!
Ja moneen vuoteen he eivät pystynee kertomaan mitään uutta, aina vain sitä samaa jargoniaa, päivästä ja vuodesta toiseen. Olen älykäs ihminen ja olin ymmärtänyt kaiken jo monia vuosia sitten ja juuri siksi inhosin syvästi sitä kaikkea esitystä! Miksei ollut ketään jolle olisi voinut kertoa kaiken sen hädän ja tuskan, mitä työpäivien pilaaminen aiheutti, niin hoitajat kuin lasten vanhemmatkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja moneen vuoteen he eivät pystynee kertomaan mitään uutta, aina vain sitä samaa jargoniaa, päivästä ja vuodesta toiseen. Olen älykäs ihminen ja olin ymmärtänyt kaiken jo monia vuosia sitten ja juuri siksi inhosin syvästi sitä kaikkea esitystä! Miksei ollut ketään jolle olisi voinut kertoa kaiken sen hädän ja tuskan, mitä työpäivien pilaaminen aiheutti, niin hoitajat kuin lasten vanhemmatkin!
Ehdottomasti olisi projektissa pitänyt olla ns. turvahenkilö, jolle olisi voinut kertoa kaikesta siitä valtavan pahasta olosta ja siitä, että miksi samaa asiaa jauhettiin vuodesta toiseen! Elämänhalu oli todella vähissä monen vuoden ajan..Siksi ei ikinö koskaan paljon nuorempaa minun elämääni!
- Anonyymi
Löysitkö Jeesuksen?mutta sehän tarjoo punkkua sinulle?
- Anonyymi
Ihan sama vaikka et joisikaan, en siltikään halua koskaan olla edes ystävä sinulle!
- Anonyymi
Olet ja tulet olemaan ilmaa minulle! Sinussa ei ollut mitään miestä edes sanomaan yhtä sanaa minulle. En pysty kunnioittamaan sinua ollenkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ja tulet olemaan ilmaa minulle! Sinussa ei ollut mitään miestä edes sanomaan yhtä sanaa minulle. En pysty kunnioittamaan sinua ollenkaan!
Ja luulitko tosiaan että olisin halunnut halata sinua! Sellaista en koskaan edes harkinnut tekeväni! Et ole halaukseni arvoinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja luulitko tosiaan että olisin halunnut halata sinua! Sellaista en koskaan edes harkinnut tekeväni! Et ole halaukseni arvoinen!
Toki jos pyllistät, niin voin vetää sinua perceeceen, mutta naamaasi en halua nähdä, joten pidäthän pussin päässä sen aikaa?
- Anonyymi
Nyrkkisääntö on se, että ensimmäiset 5 vuotta ovat vaikeimmat sitten alkaa jo helpottaa.
Itse olen ollut ilman jo 25 vuotta, mutta kyllä vieläkin joskus himottais, mutten kuitenkaan ota, koska se on sitten taas menoa, ei siihen tarvitse kuin yhden kaljan ja latu on auki.- Anonyymi
Taidat olla ainoa Lieksassa joka on noin kauan elänyt raittiina? Yleensä joku syöpä vie niin juopon kuin entisenkin juopon.
- Anonyymi
Nyt se loppui, otan viimeiset krapulakaljat!
- Anonyymi
Otetaanpa sille! 🍻
- Anonyymi
Minäkin haluan krapulan 🙋♂️
- Anonyymi
Lautaselta lusikalla.
- Anonyymi
Ja menossa kymmenes alkoholiton kalja....
- Anonyymi
amatööri 🥳
- Anonyymi
Minäkään en juo koskaan viinaa ja olutta, kuin korkeintaan pahassa krapulassa.🙄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285319Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072032- 1391455
- 1041306
- 1081298
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121- 491077
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271069Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861