Mä pakahdun tähän rakkauden tunteeseen. En oo koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja tää meidän telepaattinen ei yhteys on jotain ainutlaatuista, jota ei muilla taida ollakaan. Haluun sua niin paljon etten kestä. En jaksais enää odottaa...❤️🔥❤️
Oi rakas liekkipuoliskoni
18
313
Vastaukset
- Anonyymi
Tottahan yhteys on normimeininkiä meille
- Anonyymi
Niin on rakas.❤️🔥ps.oonn alasti
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja päivää☕️🩵🔥
- Anonyymi
Huomenta ☕️🩷
Onko ollut uneton yö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta ☕️🩷
Onko ollut uneton yö?No on ollu🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on ollu🔥
Haluatko avata enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko avata enemmän?
Oltiin liekin Kaa tääl huseeraaamas🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin liekin Kaa tääl huseeraaamas🔥
😂😂 Ootko varma, että oli sun liekki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 Ootko varma, että oli sun liekki?
Toivottavasti oli. En,käy vieraissa❤️🔥
- Anonyymi
Mitä odotat? Minäkin olin tänään hereillä aamuyöstä. Havahduin hereille, en saanut enää unta.
- Anonyymi
Sua odotan saapuvaksi❤️🔥
- Anonyymi
Oi rakas liekkipiponi
- Anonyymi
Telepatiaahan se on rakas🔥❤️🔥
- Anonyymi
Sinänsä ihan hellyyttäviä liekkipieruja se palstasetä miettii mutta tavallaan koko hohto katoaa kun studiossaan naisia esittää sellainen alamittainen mielenterveysongelmainen setä.
- Anonyymi
Noin kuusikymmentä aloitusta päivässä, joku jälki historiankirjoihin jää silläkin
- Anonyymi
Tunge mulkkus kaverin perseeseen saatanan foliohattusekuri
- Anonyymi
Ihmeen hyvin kirjoitat neljän aikaan aamulla jos ja kun tämäkin aloitus on tehty "kännissä mutta läpällä". Pointsit siitä gubbe.
- Anonyymi
Ihan tosissani oon❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978