https://ulko.fi/route/BgrITT8XLw
https://www.facebook.com/groups/retkipaikka/posts/2901197883394030/
Noita voisi työttömyystöinä parantaa. Mopojonnet voisi ajaa uraa, pitkospuita , kylttejä, laavujen kunnostusta ym. Noihin saisi varmasti Leader-rahoitusta.
Onko UKK-reitti kunnossa vai työttömät risusavottaan
19
440
Vastaukset
- Anonyymi
Reitit on kunnossa ja opasteet opastaa reiteillä, ei muuta kuin patikoimaan ja nauttimaan luonnosta ja maisemista.
- Anonyymi
Hyvä jos noin. Olen lukenut että Pohjois-Karjalassa heikosti merkitty. Samoin Lapissa osin. Täytyy ottaa ohjelmaan.
https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/19658 - Anonyymi
Eikö vasta joku oli kuvannut faseen miten huonossa kunnossa on Saukkovaaren kyltit, siinä olisi nuorille kesätyötä. Ihmettelin kovasti kun muuten Saukkovaara on kuin kristallipallo.
- Anonyymi
Kunta on pitänyt reitit kunnossa ja opasteet on reiteillä ajanmukaiset.
- Anonyymi
Kaikki joutilaat rapsehtimaan yhteiskunnalta saamiaan tukia vastaan. Siinä mielikin virkistyy!
- Anonyymi
Tämä olisi hyvä. Työttömät virkistyisivät, kunto kohenisi ja terveysmenot laskisivat. Kyltit voitaisiin tehdä talkoilla keskuskoulun puutyöluokassa.
- Anonyymi
Se on noilla sontajunteilla sellanen asenne, että kaikki pitää saaha iliman ja toisilta pois.
- Anonyymi
Paltamon puolella on aivan surkeassa kunnossa.
- Anonyymi
Eikö UKK tule Sotkamosta ja jatku Hyrynsalmelle?
- Anonyymi
Koko kylän tenu-ukot, ja -akat, pitäisi kerätä yhteen ja marssittaa vesurit ja lapiot heilutellen koko Saukon lenkki läpi. Muuten ei anneta tukirahoja.
Kaikki rpsehtimaan! - Anonyymi
Kunta on hoitanut reittejä ,ja ovat hyvässä kunnossa.
- Anonyymi
Jaa onko siellä ihan tenuttelijoita oon luullut olevan eläkeläiskylän, vaivaisia käppänöitä. Antakaa heille rauha lepoon.
- Anonyymi
Nyt en ymmärrä sitä, että mikä erityinen velvollisuus juuri työttömillä olisi hoitaa tuota reittiä? Eikö ennemmin jokainen (paitsi lapset ja vanhukset) voisi antaa 3h/kk panostaan tuohon?
- Anonyymi
Työttömyysturvan pitäisi olla vastikkeellista. Moni työtön Ristijärvelläkin masentuu ja mökkiytyy. Reipas ulkoilu toisi terveyttä lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömyysturvan pitäisi olla vastikkeellista. Moni työtön Ristijärvelläkin masentuu ja mökkiytyy. Reipas ulkoilu toisi terveyttä lisää.
No sitten puhutaan eri rahasta, ku työttömyysturvasta. Työttömyysturva on turva, jos joutuu työttömäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin sontajuntti taidat olla.
- Anonyymi
Onko noissa laavuissa makkaranpaistopaikkoja?
- Anonyymi
On
- Anonyymi
eiköhän sieltä ripulia tule toimitusjohtajille veiläkin noin 34 vuott
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752