Onko UKK-reitti kunnossa vai työttömät risusavottaan

Anonyymi-ap

19

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reitit on kunnossa ja opasteet opastaa reiteillä, ei muuta kuin patikoimaan ja nauttimaan luonnosta ja maisemista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eikö vasta joku oli kuvannut faseen miten huonossa kunnossa on Saukkovaaren kyltit, siinä olisi nuorille kesätyötä. Ihmettelin kovasti kun muuten Saukkovaara on kuin kristallipallo.

• Anonyymi

Kunta on pitänyt reitit kunnossa ja opasteet on reiteillä ajanmukaiset.

• Anonyymi

Kaikki joutilaat rapsehtimaan yhteiskunnalta saamiaan tukia vastaan. Siinä mielikin virkistyy!

• Anonyymi

Tämä olisi hyvä. Työttömät virkistyisivät, kunto kohenisi ja terveysmenot laskisivat. Kyltit voitaisiin tehdä talkoilla keskuskoulun puutyöluokassa.

• Anonyymi

Se on noilla sontajunteilla sellanen asenne, että kaikki pitää saaha iliman ja toisilta pois.

• Anonyymi

Paltamon puolella on aivan surkeassa kunnossa.

• Anonyymi

Eikö UKK tule Sotkamosta ja jatku Hyrynsalmelle?

• Anonyymi

Koko kylän tenu-ukot, ja -akat, pitäisi kerätä yhteen ja marssittaa vesurit ja lapiot heilutellen koko Saukon lenkki läpi. Muuten ei anneta tukirahoja.
      Kaikki rpsehtimaan!

• Anonyymi

Kunta on hoitanut reittejä ,ja ovat hyvässä kunnossa.

• Anonyymi

Jaa onko siellä ihan tenuttelijoita oon luullut olevan eläkeläiskylän, vaivaisia käppänöitä. Antakaa heille rauha lepoon.

• Anonyymi

Nyt en ymmärrä sitä, että mikä erityinen velvollisuus juuri työttömillä olisi hoitaa tuota reittiä? Eikö ennemmin jokainen (paitsi lapset ja vanhukset) voisi antaa 3h/kk panostaan tuohon?

• Anonyymi

Työttömyysturvan pitäisi olla vastikkeellista. Moni työtön Ristijärvelläkin masentuu ja mökkiytyy. Reipas ulkoilu toisi terveyttä lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömyysturvan pitäisi olla vastikkeellista. Moni työtön Ristijärvelläkin masentuu ja mökkiytyy. Reipas ulkoilu toisi terveyttä lisää.

No sitten puhutaan eri rahasta, ku työttömyysturvasta. Työttömyysturva on turva, jos joutuu työttömäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin sontajuntti taidat olla.

• Anonyymi

Onko noissa laavuissa makkaranpaistopaikkoja?

• Anonyymi

On

• Anonyymi

eiköhän sieltä ripulia tule toimitusjohtajille veiläkin noin 34 vuott

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2405
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe