pitää ymmärtää on se, ettei meistä koskaan tule edes ystäviä! "Kiitos" siitä elämäni rankimpien vuosien takia. Minulle omat lapset ovat kaikkein tärkeimpiä ja siksi tulen aina asumaan mahdollisimman lähellä heitä!
Se mikä sinun
9
170
Vastaukset
- Anonyymi
Se mitä teit kun veit minulta monia hyviä vuosia pois, ei ole sellaista minkä voisin antaa sinulle anteeksi!
- Anonyymi
Hän vei sinulta monia vuosia? Eikö sulla itsellä ollut valtaa päättää omasta elämästäsi?
- Anonyymi
Yhteys on ...
- Anonyymi
Niinkö, missä se on- täällä internetissä?
- Anonyymi
Yöt on aikaa
- Anonyymi
Mistä pidät eniten?
- Anonyymi
Ymmärrän sen ja se oli minun virheeni. Pyydän aina anteeksi. Et ole tehnyt mitään väärää. Et ole rakkaushuijari. Et ole narsistinen, vaan toimit oikein.
Toivotaan, että meillä säilyy yhteys aina. Yritän miettiä kirjoituksiani tarkkaan! En kasvata sinulle taakkaa. Sinä olet ykkönen, minä kakkonen.
Minä yritän olla kiitollisempi. Minulla on paljon kiitettävää! En syyttäisi muita! Itse olen tässä sössinyt vaan. Tyytyisin tällä hetkellä tähän tilanteeseen mutta näkisin myös jossakin valoa. - Anonyymi
Liikaa en vaatisi itselleni! Muidenkin pitää saada!
- Anonyymi
Ymmärrän sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222110- 1381992
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81212Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61950
- 67931
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831