Aluksi pääsi tiukkaamaan Neste-asemalla onko näillä myynnissä Mehta Man olutta..
Ja sit perillä rompepäivillä ihmetteli toisen ukon kanssa näitä KITT-autoja!
Oli onnistunnu retki Sorsakoskelle Mestarilla:
17
409
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitä sitten
- Anonyymi
Sitä sitten, että niin olivat kuin veljeksiä vertaillessaan vehkeitään.
- Anonyymi
Minkälainen vehje lie Tintin metsuri miehellä?
- Anonyymi
Sanotaan, että totuus on tarua ihmeellisempää ja niin se on.
Somettajien julkisuuteen lataamissa videoissa näkyy ja kuuluu ihmisten hulluus paljaimmillaan ja raadollisimmillaan. - Anonyymi
Heidi ja Jari oli myös muistanut sankari poikaansa kissakortilla, limppari pullolla ja kirveellä.
Olisipa mielenkiintoista nähdä Jari metsämanin videolla ja kuulla oliko retkikirves Jarin idea ja jos oli niin miksi oli?
Ja yleensä miksi pariskunnat lähettävät yhdessä metsämanille kissakortteja ja kaikkea jännää.
Miksi Mikat ja Miisat eivät lähetä yhdessä päkitsejä amskille?- Anonyymi
Jos parisuhteessa elävä komea vauras isontalon isäntä alkaa viidenkympin villityksen vallassa hyppimään vieraiden naisten perään niin siitä alkaa sota joka kestää hautaan asti ja isännältä häviää maat ja mannut.
Mutta kun ikääntynyt tavallisen risusavottalaisen tinder hullaantuu ja säntäilee souvareiden perään niin puolison on tyydyttävä kohtaloonsa. - Anonyymi
Amski ei ole aito, vaan teeskentelijä. Ei se oikein uppoa.. Metsäman on luonnollinen Nature boy.
- Anonyymi
Mittee se Mestari siellä asemalla oikein yritti?
Suaha ilmaase kahveet vai jonkun mainossopimuksen?- Anonyymi
Kyllähän siitä joku hyötymistarkoitus paistoi läpi.
- Anonyymi
Olipa aloitus?? Mikä tarkoitus tällä oli??
- Anonyymi
Nolo aloitus,ei jatkoon.
- Anonyymi
Aloitus oli joka ikinen sana asiaa, metsämanin videoista on vaikea löytää yhtä sanaakaan asiaa.
- Anonyymi
No sinä runkkari et olisi saanut kovin suurta huomiota esitellessäsi 5cm pippeliäsi! Hohhohhoooooooooo!!!!!!!!!!!! Pippeli!!!!!!!!
- Anonyymi
Spurgut taas hoomoo jutuissa.
- Anonyymi
Pirre tyytyy pieneenkin kun on vaatimaton ihminen joka antaa parastaan.
- Anonyymi
"No sinä runkkari et olisi saanut kovin suurta huomiota esitellessäsi 5cm pippeliäsi! Hohhohhoooooooooo!!!!!!!!!!!! Pippeli!!!!!!!!"
Siinä perusmannilaisen tekstiä. - Anonyymi
Mitenkähän nopeasti sujahtaa Aavasaksan reissu Ylitorniolle Skodalla cruisinki-miesten sekaan? Naurattaa jo nyt, Lapin väylänvarren miehet ja naiset ei hömppää suvaitse, no, hissukkahan tuo on vaarien seassakin, ainoosttaan lapsukaisten kanssa kontaktia. Peräst roikaa. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628