Marjarinteen tonttimarkkinat osoittautuivat Lopen shampanjaseurapiirin palkalliseksi ja kilometrikorvaukselliseksi kivaksi pikku kesätapahtumaksi. Loppi ei vedä kuin köyhiä ja köyhiltä on lainahanat kiinni, kiitos kokoomuksen ja persujen ultimaattisen upean hallitusohjelman.
Marjarinteen tonttimarkkinat - Floppi!
10
350
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa kuulin. Vihreiden Satu Pirttilä oli vaan päivystänyt. Shampanjan kanssa ?
- Anonyymi
Ai korkkarit ja kunnan palkolliset eivät olleet edes loppuun asti? Oksettavaa lusmuilua veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Shampanjasosialistejä. Ahneus on pahasta vasemmistos ja kepus
- Anonyymi
Ei siellä sosialisteja ollut ellei kokoomusta sellaiseksi lasketa. Miksei laskettaisi, sen verran kovaa tahtia ovat ottamassa valtiolle velkaa, jää Marin kauaksi taakse.
- Anonyymi
Kukas tän tapahtuman oli organisoinu? Ihan hirveetä p..kaa koko idea😆
- Anonyymi
Olisiko sama joka laatii kunnan sosiaalisen median sivut ja mainostaa yleisillä kunnan sivuilla niitä yrityksiä jotka rahoittivat hänen kunnallisvaalikampanjan? Floppeja kaikki tyynni.
- Anonyymi
Ukkolako taas
- Anonyymi
Taisi olla se ”herrojen herkku”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla se ”herrojen herkku”
Taivaanisän heimoa 🙏 jumalan terve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaanisän heimoa 🙏 jumalan terve
Sekoitat henkilöitä. Ota vähän mielenterveyspilleriä, kun jaksat vielä jankuttaa vaikka vaalit oli ja meni eikä henkilöt olleet edes ehdolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242